Rakastunut Filippiiniläisnaiseen

pilvetön taivas

Olen rakastunut flippiiniläisnaiseen, hän on ihana, välitön, suora, rehellinen, mutta myös lujatahtoinen ja sinnikäs. Ikäeroa meillä on viisi vuotta (olen se vanhempi).

Rakkaus tuntuu hyvältä. Hyvää kesää kaikille :)

5

142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekin olen rakastunut filippiiniläiseen naiseen ja en ikinä vaihtaisi häntä toiseen enkä pettäisi. 10 vuoden ikäero ei tunnu missään vaikka itse olenkin vasta 19v ja hän 29v. Aina yhtä ihana ja huolehtivainen sekä huumorintajuinen. Rakastan häntä valtavasti ja aion tehdä kaikkeni jotta suhteemme toimisi. Voin suositella kenelle tahansa filippiiniläisiä. :)

• Et silleen...

Kyllähän minäkin sellaisen haluaisin,mutta kun noi tädit Suomen edustossa Manilassa onkin sitä mieltä,että filippiinat ei saa lähteä Suomeen.Menisivät mahdollisesti täällä naimisiin jonkun pahan suomipojan kanssa.

• kalbo68

itse menin tammikuussa manilassa naimisiin,nyt paperit suomessa,migrissä,ja nyt vain odotetaan että saisin oman rakkaani tänne.olen löytänyt aivan täydellisen naisen,ja rakkaus on molemminpuolista,eikä perustu rahaan,vaan aitoon rakkauteen.olen onnellinen,mutta onnneton,odotus raastaa niin,vaikka näemme skypellä päivittäin.

• Yes box holirei

Ymmärrän tunteesi.Mutta eikö vaimosi voisi saada viisumia tällä välin?
      Voisitte tavata ennen oleskelu lupa päätöstä.Tai,ehkäpä sinäkin voisit matkustaa hänen luoksensa,helpottaisi ikävää.

• kalbo68

viisumia ei saa,jos on hakenut oleskelulupaa,ei kä sieltä tuo viisumi hekposti heltiä.olin siellä vasta 3 kuukautta,palsin maaliskuun lopullla,pakko palata suomeen töihin.eikä matkat sinne aivan ilmaisia ole.mutta olen toiveikas,jotta migrissä ymmärrtävät,ettei meidän kohdalla ole lumeliitto,ja saisin pikaisesti vaimoni suomeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1132
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      144
      1069
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe