En vain uskalla antaa itseni rakastua kehenkään. Syynä on se, että niin paljon on kuullut ja lukenut juttuja henkisesti tai fyysisesti väkivaltaisista suhteista, joista selvinneet kertovat olleensa niin rakastuneita ja sokeita, että he antoivat kaiken mahdollisen anteeksi ja uskoivat loputtomiin kumppaninsa muuttuvan.
Siis jos rakastuminen tarkoittaa sitä, että minusta tulee joku tahdoton nukke, joka antaa kohdella itseään miten huonosti vaan, niin taidan jättää väliin
En uskalla rakastua
10
519
Vastaukset
- Kertis
"...he antoivat kaiken mahdollisen anteeksi ja uskoivat loputtomiin kumppaninsa muuttuvan."
Kannattaa varmaan sitten kohdistaa huomio sellaisiin tapauksiin, jotka eivät vaadi sellaisenaan mitään radikaalia muutosta. - yksin kotona
mä en ole väkivaltainen enkä narsisti. Mä annan toisen elää niin kuin haluaa. Olen ymmärtäväinen , huomioiva, hyvä sydäminen, kiltti, tasapainoinen ja rauhallinen ruma yksinäinen mies.
- ut ... 498 ... ju
mäkään en ole väkivaltainen enkä narsisti, mutta erittäin mustasukkainen. todellakin annan toisen elää niinkuin haluaa, mennä ja tulla - kunhan on luotettava ja uskollinen minulle.
olen erittäin ymmärtäväinen, toiset huomioiva, suurisydäminen täynnä rakkautta ja huolenpitoa, kiltti, lämmin, tasapainoinen, rauhallinen kotona ja sylissä viihtyvä sylikissa joka työskentelee hoiva-alalla.
MUTTA olen myös ylipainoinen, melkein hampaaton yksinhuoltajaäiti. - yksin kotona
Mä en ole edes mustasukkainen enkä sellasen kanssa seurustelis. Luottamus pitää olla jos seurustelee
Ei voi elää "ns. normi"elämää jos ei uskalla rakastua, Niin rakkauteen kuten muihinkin elämisen ehtoihin sisältyy omat riskinsä. Ikävä kyllä,että nykyään väkivalta on lisääntynyt huimaa vauhtia,eikö ihmiset enään osaa tai halua elää sovussa?Toivon, että voitat pelkosi ja pääset nauttimaan hyvistä päivistä tulevaisuudessa!
- Jim the magic
No ohan se noinkin, osin... Kaks vuotta sain hakata ex:ää,
enne ku sil tuli mittari tappiin...Pääsin sairaalasta 4 kuuakut sen jälkeen
Ja jatkettiin viel kaks 4 vuotta...Mut en hakannut enää..
Et kyl se on ihmisestä kiinni alistuuko vai onko leijona.
No se kuulostaa kamalammalt ku se on. - hilma-1
Rakastuminen ,, tai ihastuminen toiseen on tosi IHMEELLINEN juttu,,Sitä muuttuu ulkoisestikin kokonaan ,,Sitä kestää aikansa ,, kuukausia .. vuosia,, Sitten hiipuu jonnekin ,kun ei ehkä muista hoitaa suhdetta. Ja taas sen huomaa ulkoisestikin .
En ole kohallani kohdannut väki valtaa ,, ja oon sanonutkin että mua voi hakata kerran mutta ei toista .. kyllä ihmisten pitää tykätä itestäänkin ettei alistu ...ja alistu . - ................
Kaikkeen alistuvat unohtavat rakastaa itseään ja se rakkaus toiseenkin on enemmän nostalgiaa.
Ystävyyttä ja rakkautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862