Mielipiteitä, kiitos? :)

Natalina

Olemme miehen kanssa olleet avoliitossa nyt 7 vuotta. Menimme kihloihin kun olin 17-vuotias. Suhde on muuten ihan mallillaan, mutta minua vaivaa romantiikan sekä intohimon puute, en tiedä enää toisaalta mitä haluan, ollako yksin vai hänen kanssaan. Minusta on kurjaa, kun mies ei tunnu ajattelevan minua tai tunteitani enää juuri lainkaan, seksi kyllä kelpaa mutta siinä se onkin.. Mies ei tee mitään romanttista, ei onnitellut valmistumistani, ei yllätä kivoilla lahjoilla, sano mitään kaunista.. En ole oikestaan koskaan tuntenut sellaista lujaa fyysistä halua häntä kohtaan, mutta seksi on ollut ihan hyvää ja mies on kuitenkin myös hyvä. Toki aina ei voi olla sähköä, mutta olisi mukavaa kokea sellaista edes joskus.. Jos olemme viettäneet kihlajaispäivää, niin on syöty kotona kiinalaista ja katottu telkkua, ehkä saunottu ja hierottu.. Tai sit kun käyty hotellissa, niin ollut pakko hakea miehelle hamppari keskellä yötä porealtaan jälkeen hiukset jäässä ja sit nukkua vaan, ilman että miehellä edes seisoi alkoholin takia varmaan.. Kaipaisin sitä, että mies edes joskus ajattelisi minua ja toisi vaikkapa suklaalevyn ihan muuten vain, osoittaisi edes että on ajatellut.. Tai sitä, että voisi edes joskus sanoa jotain kaunista, niin kuin nuorena. Olen jotenkin niin pettynyt miehen käytökseen, etten tiedä jaksanko enää edes yrittää. Onko myös outoa haluta kokea kunnon intohimoa, sellaista sähköä..? En tiedä miten pystyisin nauttimaan loppuelämäni seksistä jossa sitä ei ole..

Onko kellään ollut samanlaista ja miten asiat on menneet? Ei varmasti täydellistä miestä olekaan, eikä tarvitse, mutta minusta ei pitäisi olla liikaa vaadittu, että on edes normiälyinen, empaattinen, luotettava, ajattelevainen ja joka haluaa minua kympillä.. Olen joskus hieman katunut nuorella iällä kihlautumistakin, sillä se oli lähinnä hetken mielijohde, eikä sormuskaan ole mieleinen enää.. Pelkään että ero tulee, ja tuntuu typerälle olla sata vuotta kihloissa tai erota pitkän taistelun jälkeen..

1

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin.kotona

      Voi voi sua. olispa mulla joku jota onnitella tai tuoda suklaata. On sulla kyl ihme äijä kun ei onnittele tai muutenkaan huomioi. Kyllä niinku miehen pitäis tehdä sellasii arkisia juttujakin naisen puolesta. Käydä kaupassa, käydä apteekissa hakemassa lääkkeitä, jos tyttöystävä on kipee. Itse en ikinä pyytäisi tyttöystävää hakemaan hampurilaista keskellä yötä jostain grilliltä jos on nälkä. Hakisin taatusti sen itse.Tyttöystävä ei ole mikään palvelija tai taloudenhoitaja. Hommat pitää tehdä puoliksi. Sun pitää jutella vakavaan sävyyn miehes kanssa et mitä sinä haluut suhteelta. Sanot sille et haluut kuulla onnitelun tai haluut halata ainakin kerran päivässä tai jotain muuta. Jos se ei tajuu niin ehkä sit on parempi erota. Tai mitä minä mistään tiedän....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      285
      3023
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      216
      1921
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1241
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1178
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      841
    Aihe