En kelpaa miehelleni

surullinen n-91

Mitä tehdä, kun en kelpaa miehelleni tällaisena kuin olen. Hän on tissimiehiä ja pitää isoista rinnoista. Minulla on tottakai niin pienet että harvoin olen pienempiä aikuisilla naisilla nähnyt...). Itselleni rintani kelpaavat.
Mutta kohottaa mukavasti itsetuntoa, kun mies silmäilee suuripovisten naisten povia ja jättää omani täysin huomiotta. Hellyys ja seksi on loppunut kelpaamattomuuteni vuoksi lähes kokonaan.
Mies vakuuttaa rakastavansa minua, mutta voiko ketään rakastaa, jos ei rakasta myös hänen vartaloaan.
Haluaisin erityisesti tähän miesten mielipiteitä, teidän, jotka pidätte isoista rinnoista, mutta seurustelette a-kupin omaavan naisen kanssa. Onko tällaisissa suhteissa tulevaisuutta ja auttaako tilannetta mikään muu kuin silikonit. Miestä kun ei voi pakottaa tykkäämään pienistä rinnoista.
Voiko mies elää seksittömässä suhteessa pelkän rakkauden vuoksi.

56

6355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkaus on hellyyttä

      "Voiko mies elää seksittömässä suhteessa pelkän rakkauden vuoksi. "

      Kysyppä itseltäsi "Voiko nainen elää rakkaudettomassa suhteessa täys mäntin kanssa pelkän kelpaamisen vuoksi."

      Ja minkä helskutin takia hän näin tekee?

    • NikoS

      Itse miehenä en voi kuvitella seurustelevani A-kupin omaavan naisen kanssa.

    • En tiedä tuosta

      Minä vaan ihmettelen, miksi sinä valitset tuollaisen suhteen, kun voisit löytää miehen joka pitää sinusta omana itsenäsi.

      Minä esim. tarvitsisin rakastavan naisen, joka tykkää kokkaamisesta. Minä voin imuroida, kävelyttää koirat ja tiskata kun en ole liian kipeänä.

    • beekuppi

      Sen vaan naisena sanon, että älä ikinä ota mitään silikoneja vain siksi, että miellyttäisit miestäsi! Jos otat silikonit, niin otat vain ja ainoastaan siitä syystä, että itse haluat niitä.

      Vaihda miestä, jos tuntuu noin kurjalta! Ansaitset sellaisen kumppanin, joka hyväksyy sinut juuri sellaisena kuin itse olet. Ei ole mieheltäkään kohteliasta kyttäillä toisten naisten isoja tissejä.

    • Kelpasit

      Mitähän varten se mieäs on 'ottanut' sinut, kun sulla on vääränkokoiset kupit ? Luulisi että tissifetissi ottaa sellaisilla varustuksilla olevan, että saa tarpeekseen.

      Arvelen kuitenkin, että kyseessä on vain mieästen luontainen tapa pitää 'omansa' varpaisillaan. Sillä lailla sinä kuvittelet, että et kelpaa kenellekään mieähelle, kun sulla on "niin pienet".

      Anna takaisin samalla mitalla, ja rupea arvioimaan mieästen haarojenvälivarustusta ja mittailemaan sitä hänen omistamaansa. Hyvässä lykyssä vihje saattaa mennä perille.

    • oppeliini

      "Mutta kun minulla täytyy olla mies!!! Mitä kahelimpi, sitä parempi" Ja "mutku se on hyvä sillon kun ei katsele himokkaasti muita naisia" jne jne
      Sinä olet yksi niitä jolle kuka tahaansa kelpaa. Miksi valitat?

    • ktxhbai...

      Ensinnäkin, oot vielä sen verran nuori, että jos saat pari lisäkiloa, kuppikoko voi hyvinkin kasvaa yhdellä. (Etenkin jos olet siis nyt hoikka.)

      Toisekseen, kaikilla meillä on jonkinlaisia mieltymyksiä kumppanin ulkonäön suhteen. Joillakin ne on tärkeämpiä kuin toisilla, ja eri tyypeillä erilaisia. Joku tykkää pyöreämmästä, joku leveistä lanteista, joku siroista ja pienirintaisista. Tärkeintä on nyt, että ymmärrät, että tämä ei ole millään tavalla sinun vikasi! Jos mies on "mokannut" ottamalla sinusta tyttöystävän, vaikkei ole ns. tarpeeksi kiinnostunut vartalostasi, kyse on nimenomaan hänen mokastaan: hän ei ole ymmärtänyt omia tarpeitaan ihastumisen huumassa, ja nyt kun huuma on ohi...

      Sinuna puhuisin vielä kerran miehes kanssa. Jos miehestäsi ei ole antamaan vartalollesi kaipaamaasi huomiota, etsi joku toinen, josta on siihen. Koska ihan oikeasti: tuolla jossain on joku, jonka makuun sovit lähes täydellisesti ja joka ei voi kuvitella ihanampia tissejä kuin sinun.

      • surullinen n-91

        Eroamista olen paljon pohtinut, kun hellyyttä ja seksiä tekisi mieli, mutta en ole pystynyt vielä jättämään, sillä sovimme muilta osin niin hyvin yhteen (eli luonteilta). Tottakai satuttaa kuunnella ja katsella ystävien juttuja, kuinka hyvää seksiä heillä on ja kuinka mies rakastaa heidän rintojaan...
        Olen kyllä hoikka, mutta rintani eivät kasva, sillä sukuni naisilla on lähes vielä pienemmät rinnat kuin minulla. Olisi hullua jättää mies sen takia, että hän ei pidä rinnoistani, kun muista "osistani" pitää. Mutta itsetuntoni ja rakkauselämä kärsii tämän vuoksi. Voi kun joku voisi neuvoa mitä tehdä...


      • Aha !
        surullinen n-91 kirjoitti:

        Eroamista olen paljon pohtinut, kun hellyyttä ja seksiä tekisi mieli, mutta en ole pystynyt vielä jättämään, sillä sovimme muilta osin niin hyvin yhteen (eli luonteilta). Tottakai satuttaa kuunnella ja katsella ystävien juttuja, kuinka hyvää seksiä heillä on ja kuinka mies rakastaa heidän rintojaan...
        Olen kyllä hoikka, mutta rintani eivät kasva, sillä sukuni naisilla on lähes vielä pienemmät rinnat kuin minulla. Olisi hullua jättää mies sen takia, että hän ei pidä rinnoistani, kun muista "osistani" pitää. Mutta itsetuntoni ja rakkauselämä kärsii tämän vuoksi. Voi kun joku voisi neuvoa mitä tehdä...

        Sellaisia ihmisiä on tooosi paha neuvoa, joiden oma itsetunto ja oman arvon tunto eivät riitä asioiden puntaroimiseen ja tärkeysjärjestykseen laittamiseen. Ongelmasi nimihän ei ole ollenkaan rinnat, vaan ...


      • Tyttömäinen täti
        surullinen n-91 kirjoitti:

        Eroamista olen paljon pohtinut, kun hellyyttä ja seksiä tekisi mieli, mutta en ole pystynyt vielä jättämään, sillä sovimme muilta osin niin hyvin yhteen (eli luonteilta). Tottakai satuttaa kuunnella ja katsella ystävien juttuja, kuinka hyvää seksiä heillä on ja kuinka mies rakastaa heidän rintojaan...
        Olen kyllä hoikka, mutta rintani eivät kasva, sillä sukuni naisilla on lähes vielä pienemmät rinnat kuin minulla. Olisi hullua jättää mies sen takia, että hän ei pidä rinnoistani, kun muista "osistani" pitää. Mutta itsetuntoni ja rakkauselämä kärsii tämän vuoksi. Voi kun joku voisi neuvoa mitä tehdä...

        MInä voin. Ensinnäkin ongelma kuitenkin lienee joku muu kuin tissit sillä tuskin oikeasti haluaisit miehen joka seurustelee tissien kanssa eikä sinun kanssasi.
        Ei seksielämä ole tisseistäsi kiinni vaan tuosta luulostasi että homma toimisi paremmin mikäli tissitsiolisi isot. Itse olen A kupin nainen eikä seksielämäni ole koskaan kärsinyt tisseistäni sillä en olisi harrastanut seksiä miehen kanssa joka olisi tehnyt sitä vain tissieni kanssa. Seksielämäni on kyllä kärsinyt samasta luulosta joka sinulla on ja en kehdannut näyttää saati antaa kenenkään koskea pikkutisseihini. Tämä ongelma poistui kun synnytin kolme lasta ja tissit kärsivät entisestään. Mies otti eron ja kertoi kuinka estoinen tapaus olenkaan ollut sillä vaikka hän piti isoista rinnoista olisi hän mielellään räpeltänyt minunkin rintojeni kanssa sillä olihan hän ollut minun kanssani ihan muiden syiden takia kuin tissikoon. Onneksi sillä olisin romahtanut mikäli minun tarkoitukseni olisi ollut tissi. Ero johtui kyllä muista syista mutta tulipahan tuo estoisuuteni siinäkin esille.
        Päätin yksinkertaisesti lopettaa oman ongelmani ja alkaa tykkäämään tisseistäni. Niissä on roimasti sähköä ja miehet ovat seonneet siitä fiiliksestä minkä he kosketuksellaan saavatkaan aikaiseksi pikkuriipputisseihini. Nyt olen uusiosuhteessa miehen kanssa jonka kaikki exät ovat olleet povipommeja mutta minun rinnoissani on kuulemma eniten jytyä. Hän nauttii kun saa minut vapisemaan hipaisullakin =).
        Nyt voin olla onnellinen myös muistakin syistä sillä pienet rinnat nuorentavat siinä missä isot vanhentavat. Teimme mieheni kanssa photoshopilla kerran minun kuvaani isot hinkit ja näytin kerrasaan tatamilta. Silloin tajusin kuinka onnekas olenkaan tyttömäisyydestäni.


      • yksin.kotona
        surullinen n-91 kirjoitti:

        Eroamista olen paljon pohtinut, kun hellyyttä ja seksiä tekisi mieli, mutta en ole pystynyt vielä jättämään, sillä sovimme muilta osin niin hyvin yhteen (eli luonteilta). Tottakai satuttaa kuunnella ja katsella ystävien juttuja, kuinka hyvää seksiä heillä on ja kuinka mies rakastaa heidän rintojaan...
        Olen kyllä hoikka, mutta rintani eivät kasva, sillä sukuni naisilla on lähes vielä pienemmät rinnat kuin minulla. Olisi hullua jättää mies sen takia, että hän ei pidä rinnoistani, kun muista "osistani" pitää. Mutta itsetuntoni ja rakkauselämä kärsii tämän vuoksi. Voi kun joku voisi neuvoa mitä tehdä...

        Multa saat hellyyttä heti kun sitä itsekkin tarviin.:)


      • viellllää
        yksin.kotona kirjoitti:

        Multa saat hellyyttä heti kun sitä itsekkin tarviin.:)

        Ei pidä odotella vaan ottaa sitä hellyyttä. Niin kauan kun odotat toiselta jotain petyt. Ainoastaan muuttamalla omaa käyttäytymistään voi muuttaa asioita. Jos mies työntää sinut pois uskoisin että teet jo ratkaisun joka on itsellesi oikea eli sanot näkemiin. Sinun pitää kuunnella itseäsi ja koska tiedostat tarpeesi etkä saa tyydytystä niihin on valinta sinun. Joko hyväksyt tai et sen tosiasian.


      • yksin kotona
        viellllää kirjoitti:

        Ei pidä odotella vaan ottaa sitä hellyyttä. Niin kauan kun odotat toiselta jotain petyt. Ainoastaan muuttamalla omaa käyttäytymistään voi muuttaa asioita. Jos mies työntää sinut pois uskoisin että teet jo ratkaisun joka on itsellesi oikea eli sanot näkemiin. Sinun pitää kuunnella itseäsi ja koska tiedostat tarpeesi etkä saa tyydytystä niihin on valinta sinun. Joko hyväksyt tai et sen tosiasian.

        En mä nyt väkisin mitää ala ottamaan. Kyllä sen toisenkin tarvii sanoa siihen jotain , et haluaako.


      • Niin katsos
        yksin kotona kirjoitti:

        En mä nyt väkisin mitää ala ottamaan. Kyllä sen toisenkin tarvii sanoa siihen jotain , et haluaako.

        Menet halaamaan ja hellimään miestäsi. Ei se ole väkisin ottamista. Jos hän oikeasti työntää sinut pois on hänellä itsellään joku ongelma. Johtunee lapsuudesta tai jostain mutta ei sinun tisseistäsi. Tämä ongelma teidän pitää selvittää. Joskus jonkun on vaikeampaa vastaanottaa hellyyttä kuin antaa sitä, toisille molemmat asiat on vaikeita. On niin helppo syyllistää sinua siitä kun olet läheisin. On niin helppo muka laittaa se tissien syyksi mikä on jo naurettavuuden huippu. Todellinen ongelma on ihan jotain muuta.


    • Tättärää hyvä

      Minäkin olen kuppikokoa A ja vieläpä päärynä vartaloltani. Puolen vuoden seurustelun kuluessa en kuullut mitään kommenttia vartalostani. Ei aavistustakaan, onko hän tissi-, peppu- vai säärimiehiä. Entinen miesystäväni esim. jos olin vaihtamassa vaatteita, flirttaili ainakin ohimennen jos ei käynyt halaamassa tai sipaisemassa siinä kun olin alasti tai vähissä vaatteissa. Muutkin edelliset kaverini ovat jotain vetoa osoittaneet jos ovat nähneet minut alasti, mutta ei tämä kaveri. Ihan sama onko vaatteita vai ei. Olen yrittänyt jotain pientä hauskaa huomiota kun näen hänet alasti mutta eipä saa vastakaikua. Sängyssä menee kuitenkin kohtalaisen tyydyttävästi. Mietin sinun tapaasi, voiko rakastaa toista, jos ei rakasta hänen vartaloaan sellaisena kuin se on.

      Sattuuhan sitä, että kaveri ei ole ulkoisesti sitä, mitä haluaisi. Voihan miehesi ihailla isoja tissejä mutta saada sinulta kaiken muun. Ole ylpeä siitä mitä sinulla on, vilauttele vaikka sopivan tilaisuuden tullen yllättävissä mutta sopivissa paikoissa. Pienistä tisseistä ei tule rumia utareita keski-iässä ja myöhemmin vaan ne ovat tyttömäisiä edellyttäen tietysti, että ei kovin läskinen ole muuten.

      • Iso täti neuvoo

        "vilauttele vaikka sopivan tilaisuuden tullen yllättävissä mutta sopivissa
        paikoissa"

        Kuule -- vilauta sopivassa paikassa ihan oikeasti se jätkä ovesta pihalle.
        Tissimiehet on tunnetusti niitä jotka ei pienenä ole saaneet mammalta tisua.
        Säärimiehet on niitä fiksuja ja filmaattisia.


      • -83

        Minustakin tuntuu,etten saa mieheltäni mitään huomiota,mikä viitaisi siihen,että hän olisi tyytyväinen ulkonäkööni,ainakaan seksuaalisesti.mulla on sopusuhtainen vartalo,a-b kuppi.eikä niissä niinkään haittaa pienuus,vaan muoto,imetyksen jälkeen niistä on tullut suipot. miehelleni tuntuu silti eniten merkkaavan koko.

        Sellaisina päivinä kun ollaan vaan oltu kotosalla,seksiä ei tee mieli,ja kun ollaan käyty jossain,mies katsoo kaikkien vastaantulijoiden isot tissit ja varmaankin töissä myös kyylää isotissisiä.Niinä päivinä seksi sitten kelpaa.mietti varmaan näkemiään tissejä.
        3-vuoden aikana en ole saanut mitään kehuja ulkonäöstäni.ja olen tullut mustasukkaiseksi,koska on niin epävarma olo.Jos ei oikeastikaan pidä pienempi rintaisita,voisi sitten edes kehua muita paikkoja joskus(kasvoja,peppua,ne on aika kohdillaan:)
        tässä 3-vuoden aikana olen muutaman kerran toivonut kuulevani jotain hyvää kommenttia;anoastaan silloin hän on vihasena tokaissut että ne on "ihan hyvät".KIITOS,tulipa hyvä mieli.
        haluaisin vaan että mieheni voisi kiihottua minusta,eikä tarvitsisi miettiä aina muita,silloin tuntisin itsenikin tarpelliseksi ja haluttavaksi.se on naiselle,(ainakin mulle)todella täkeetä.


      • surullinen n-91
        -83 kirjoitti:

        Minustakin tuntuu,etten saa mieheltäni mitään huomiota,mikä viitaisi siihen,että hän olisi tyytyväinen ulkonäkööni,ainakaan seksuaalisesti.mulla on sopusuhtainen vartalo,a-b kuppi.eikä niissä niinkään haittaa pienuus,vaan muoto,imetyksen jälkeen niistä on tullut suipot. miehelleni tuntuu silti eniten merkkaavan koko.

        Sellaisina päivinä kun ollaan vaan oltu kotosalla,seksiä ei tee mieli,ja kun ollaan käyty jossain,mies katsoo kaikkien vastaantulijoiden isot tissit ja varmaankin töissä myös kyylää isotissisiä.Niinä päivinä seksi sitten kelpaa.mietti varmaan näkemiään tissejä.
        3-vuoden aikana en ole saanut mitään kehuja ulkonäöstäni.ja olen tullut mustasukkaiseksi,koska on niin epävarma olo.Jos ei oikeastikaan pidä pienempi rintaisita,voisi sitten edes kehua muita paikkoja joskus(kasvoja,peppua,ne on aika kohdillaan:)
        tässä 3-vuoden aikana olen muutaman kerran toivonut kuulevani jotain hyvää kommenttia;anoastaan silloin hän on vihasena tokaissut että ne on "ihan hyvät".KIITOS,tulipa hyvä mieli.
        haluaisin vaan että mieheni voisi kiihottua minusta,eikä tarvitsisi miettiä aina muita,silloin tuntisin itsenikin tarpelliseksi ja haluttavaksi.se on naiselle,(ainakin mulle)todella täkeetä.

        Meillä se menee niin, että jos suren pieniä tissejäni, jotka eivät kelpaa, niin mies vain sanoo, että olet tosi kaunis. Hän siis joka kerta sivuuttaa tissiasian kommentoimalla kasvojani. En ole kyllä kasvoistanikaan kaunis, joten jos hän pystyy niitä kehumaan, niin miksi ei rintojani. Siksi, että ne ovat hänen mielestään niin rumat, että hän ei pysty edes valehtelemaan tykkäävänsä niistä. Miten voi rakastaa jotain, jonka rinnat ovat rumat. Eikö rakkauden pitäisi siloittaa kaikki "virheet" ulkonäössä.


      • Ei h-i !
        surullinen n-91 kirjoitti:

        Meillä se menee niin, että jos suren pieniä tissejäni, jotka eivät kelpaa, niin mies vain sanoo, että olet tosi kaunis. Hän siis joka kerta sivuuttaa tissiasian kommentoimalla kasvojani. En ole kyllä kasvoistanikaan kaunis, joten jos hän pystyy niitä kehumaan, niin miksi ei rintojani. Siksi, että ne ovat hänen mielestään niin rumat, että hän ei pysty edes valehtelemaan tykkäävänsä niistä. Miten voi rakastaa jotain, jonka rinnat ovat rumat. Eikö rakkauden pitäisi siloittaa kaikki "virheet" ulkonäössä.

        Eiköhän tämä kerro koko surullisen totuuden asiasta. Hus! ja äkkiä flikka itsetuntoa kasvattamaan johonkin. Katsele maailmaa ympärilläsi välillä ja unohda oma napasi.


      • yksin.kotona
        surullinen n-91 kirjoitti:

        Meillä se menee niin, että jos suren pieniä tissejäni, jotka eivät kelpaa, niin mies vain sanoo, että olet tosi kaunis. Hän siis joka kerta sivuuttaa tissiasian kommentoimalla kasvojani. En ole kyllä kasvoistanikaan kaunis, joten jos hän pystyy niitä kehumaan, niin miksi ei rintojani. Siksi, että ne ovat hänen mielestään niin rumat, että hän ei pysty edes valehtelemaan tykkäävänsä niistä. Miten voi rakastaa jotain, jonka rinnat ovat rumat. Eikö rakkauden pitäisi siloittaa kaikki "virheet" ulkonäössä.

        No äläs nyyy sure. Oot varmasti kaunis kasvostas ja sun tissit on varmana tosi kauniit. Ei sun miehes tajua rakkaudesta mitään, eikä arvosta sua. Kyllä joka miehen pitäis kehua naisensa tissejä ja muutenkin. luonne on tärkein mun mielestä kuitenkin ja oli tissit minkälaiset tahansa niin jos rakastaa jotakin niin pitäisi rakastaa tissejäkin. samaan paketiin kaikki kuitenkin kuuluu.


      • höuohöll
        surullinen n-91 kirjoitti:

        Meillä se menee niin, että jos suren pieniä tissejäni, jotka eivät kelpaa, niin mies vain sanoo, että olet tosi kaunis. Hän siis joka kerta sivuuttaa tissiasian kommentoimalla kasvojani. En ole kyllä kasvoistanikaan kaunis, joten jos hän pystyy niitä kehumaan, niin miksi ei rintojani. Siksi, että ne ovat hänen mielestään niin rumat, että hän ei pysty edes valehtelemaan tykkäävänsä niistä. Miten voi rakastaa jotain, jonka rinnat ovat rumat. Eikö rakkauden pitäisi siloittaa kaikki "virheet" ulkonäössä.

        Ajatuksesi pyöriin niin vinhasti oman "vajavaisuutesi" = siis itse kuvittelemasi vajavaisuuden ympärillä, ettet muuta taida tajutakaan..???
        Miehesi ei ole koskaan moittinut rintojasi, eihän? Sanoo muutoin kivoja asioita ja teillä on hyvä yhdessä lukuunottamatta niitä hetkiä, joina suret rintojasi, eikö vaan?
        Alapa vaihteeksi miettiä suhteenne hyviä puolia sen sijaan, että murjotat rintojesi vuoksi!
        Minäkin pääsääntöisesti olin pitänyt aina hoikista tummista miehistä, mutta elämäni suuri rakkaus on jonkin verran ylipainoinen punapää. Kertakaikkisen ihana ja minulle se sopivin kumppani. Näin ajattelee varmasti miehesikin sinusta. Hän on yhdessä sinun kanssasi, ei rintojesi!


      • Nyt hyvä plikka
        surullinen n-91 kirjoitti:

        Meillä se menee niin, että jos suren pieniä tissejäni, jotka eivät kelpaa, niin mies vain sanoo, että olet tosi kaunis. Hän siis joka kerta sivuuttaa tissiasian kommentoimalla kasvojani. En ole kyllä kasvoistanikaan kaunis, joten jos hän pystyy niitä kehumaan, niin miksi ei rintojani. Siksi, että ne ovat hänen mielestään niin rumat, että hän ei pysty edes valehtelemaan tykkäävänsä niistä. Miten voi rakastaa jotain, jonka rinnat ovat rumat. Eikö rakkauden pitäisi siloittaa kaikki "virheet" ulkonäössä.

        Minäkin tykkään miehistä joilla on kinteet vatsalihakset mutta rakastan yhtä miestä jolla ei ole. En kyllä rupea kehumaan sen vatsakumpua kun se kerran on sellainen iso mutta oikeasti naamasta komeampaa miestä ei ole olemassa edes ulkomailla! Miksi mä tykkäisin sen pönäkästä mahasta? Mä rakastan sitä miestä ja plussaa on se naamakin vain. Sen sain kaupan päälle!


    • Hra anonyymi

      Nimimerkki "Iso täti" taitaa olla hieman vajaa. Vai mistä muusta aivopierusi voisivat johtua?

      • iso täti

        nimimerkki hra anonyymi puolestaan on fiksu kun ei ymmärrä sarkasmia.
        Pysy edes aiheessa, valopää.


    • yksin.kotona

      Pienet tissit on tosi kauniit. Just sellaset pamela anderssonin tissit on kamalat.
      Mut kyllä se luonne ratkasee 99 prosenttisesti et tykkääkö toisesta. tissien koolla ei siis ole lopulta väliä.

    • yksin kotona

      Sit ku tarjoo hellyyttä niin naisil menee sormi suuhun et mitäs nyt....

      • Kaksin yksin

        Nii-in, niin siinä käy, se on niiin harvinaista herkkua, että ei osaa enää ottaa edes vastaan.


    • -83

      minä en ainakaan aikaisemmissa suhteissa ole surrut rintojeni kokoa,koska olen saanut aikaisemmilta miehiltäni sellaisen kuvan,että he ovat tyytyväisiä ja nauttivat minusta tälläisenä.SE tunne on tärkeä.veikkaaan että "höuohöll",jonka mies on lievästi pullea punapää,tuntisi itsensä epävarmaksi
      ,jos katselisit jatkuvasti tummia miehiä,etkä sanoisi hänelle mitään hyvää.se tässä juuri onkin,että vaikka rakastettu ei juuri vastaisi ihanne kuvaa,hänelle täytyisi kuitenkin välittyä tunne ,että hän on hyvä sellaisena kun on.etkä haikaile muuta.ei minunkaan mieheni kai jokaisen makuun ole,minusta hän on todella seksikäs.
      pelkään että tässä on kysymys siitä että,vaikka olen joidenkin muiden makuun,niin en ole oman rakkaan mieheni mielestä seksikäs.että vaikka hän.tykkäisi minusta muuten,en herätä hänessä intohimoja ,tai kiihota häntä.
      niin ja olen surullisen-91kanssa
      samaa mieltä siitä että asian sivuuttaminen harmittaa paljon.jos mies epäilisi tosissaan oman vehkeensä riittävyyttä,niin jos nainen siihen kommentoi vaan että "mutta sulla on tosi hyvät lihakset",niin ei kai se paljon lohduta,vaan aiheuttaa lisää huolta,että jos mieltäpainavan asian vihdoin otti esille,se ohitetaan.jos mieheni epäilisi omaa "miehisyyttään"haluaisin hänelle kaikin tavoin tehdä selväksi sen,että mitta riittää kyllä minulle ja parempaa en voisi toivoa.ja käyttäytyisin sen mukaan.(vaikkei se olis täysin totta,niin koon mahdollisen puutteen saisi varmasti korvattua sen tuomasta hyvästä itsetunnosta.
      ysi mieskaveri kommentoi tyttökaveristani seksin jälkeen,että "sillä oli niin ketunkuono tissit ettei meinannut seistä.(tosin heillä ei rakkautta).aika arvostelevaa.
      neuvon silti kaikkia jolla on on epävarmuus jostain kehonosasta,unohtamaan se seksin ajaksi,sillä epävarmuus ja häpeä ovat aika varmat seksin tappajat.vaikka onkin vaikeaa..

      • Isot tai pienet

        Mä inhoan omia tissejäni ja en tykkää, että niihin kosketaan. Mulla siis päinvastoin, liian isot tissit. Jos olisi varaa, niin varmasti kävisin leikkauttamassa pienemmiksi. On kertakaikkiaan inhottavaa, kun ihmiset kyyläävät ja kommentoivat tissejäni vaikken niitä ikinä pikkutoppeihin sullokkaan. Ihan sama vaikka olisi huppari päällä..

        Ihannoin pieniä rintoja. Juurikin varmasti tyttömäisyyden vuoksi :).

        Mutta juu.. Olisi kamalaa jos mieheni vaatisi minua kehumaan penistään. Tai jos hänen itsetuntonsa olisi niin alhaalla, että olisi kertakaikkiaan merkityksellistä, että kehun hänen sukupuolielintään. Viittasin vaan tuohon n -91:n kirjoitukseen. Aloittajalla oikeastikin ongelma, jos mies kyylää muita ei hellyyttä. Tai no joo, miehellä se ongelma oikeastaan onkin..


    • Trinny

      Ymmärrän huolesi hyvin, omatkin tissini ovat A-kokoa. Nuorempana kärsin tästä paljon, sillä en antanut miesten nähdä tai koskea tisseihini. Minulla oli aina hyvin epävarma olo. En myöskään tahtonut muiden naisten näkevän pieniä tissejäni, sillä eräs ystäväni oli kommentoinut minulle niiden pienuutta. Mutta nykyisessä parisuhteessani en enää tunne samoin. Mieheni on minua 10-vuotta vanhempi ja vakuuttelee minulle usein, että pieni rintaisten naisten tissit ovat paljon kauniimmat. Omani ovat kuulemma pyöreimmät ja kauneimmat, mitkä hän on eläissään nähnyt. Hän muistaa myös aina muistuttaa, että isot tissit näyttävät naisen vanhetessa erittäin rumilta. En itsekään haluaisi riipputissejä.

    • Usko nyt

      että pitää sinua kokonaisuudessaan kauniina ja ole onnellinen siitä. miksi jokaista osaa edes pitäisi erikseen kehua? minun mieheni ei ole koskaan kehunut mm. kulmakarvojani, ranteitani jne. johtopäätös: sen mielestä mulla on ihan sairaan ruma vasemman käden peukalo ja karseen rumat sieraimet ja se ei haluu mua, ihan sama miten hyvin sovitaan luonteilta yhteen ja miten paljon kehuu kauniiksi mut iik, varmaan se haaveilee koko ajan sellasista naisista, joilla on pidempi selkä ja eri mallinen hauis. no joo, pointti tuli varmaankin selväksi.

    • kylläse

      se oma rakas on aina täydellisin vaikka yleiskuva kauneudesta olisi täysin päinvastainen. noinhan se on.

    • Kokemusta on...

      Ala syömään e-pillereitä, ne kasvattaa tissejä!

      • surullinen n-91

        Voi kuule, kokeiltu on monia eri merkkejä juurikin tissien kasvatus mielessä mutta ei ollut minkäänlaista vaikutusta yksilläkään. Olen tullut siihen tulokseen, että tissini eivät kelpaa koskaan kenellekään.


      • ikisinkku36
        surullinen n-91 kirjoitti:

        Voi kuule, kokeiltu on monia eri merkkejä juurikin tissien kasvatus mielessä mutta ei ollut minkäänlaista vaikutusta yksilläkään. Olen tullut siihen tulokseen, että tissini eivät kelpaa koskaan kenellekään.

        Varmaan kelpaa. Minä tykkään pienistä tisseistä ainakin mut luonne on tärkein kuitenkin. Jos tykkää luonteesta niin tisseillä ei ole mitään väliä onko pienet vai isot. Itse pidän pieniä tissejä kauniimpina kuin jotakin pamela anderssonin silikoni tissejä tai muuten vaan iot tissejä. Vain hullu uskoo et e- pillerit kasvattaa tissejä.


    • Ei uskon asia

      E-pillerit vaikuttavat hormonitoimintaan aika rajusti ja kun hormonit vaikuttavat moneen seikkaan ihmisen fysiologiassa, niin joillakin e-pillerit kasvattavat elopainoa. Siinä sitä sitten rintavarustuskin paisuu samaa tahtia kuin muukin keho.

      Myös rauhas- ja hermostotoiminta voi saada ärsykkeitä hormonaalisesta lääkityksestä, silloin voi tuntua siltä, että rinnat kasvavat, kun ne muuttuvat erilaisen oloisiksi. Kaikki lääkkeet ovat vierasaineita kehossa ja vaikuttavat yksilöllisesti, jokaisella eri lailla ja tavalla.

    • surullinen n-91

      Pahinta tässä on ehkä se, että olen itse hyväksynyt rintani ja mielestäni ne sopivat kroppaani. Isommilla menettäisin "tyttömäisen" ulkomuotoni ja ne voisivat haitata urheillessa.
      Mies on kuitenkin se, joka lyttää itsetuntoani rintojeni osalta ja saa minut tuntemaan itseni rumaksi hänen seurassaan. Silloin häpeän ja piilottelen rintojani, sillä en halua näyttää niitä miehelle, joka ei pidä niitä edes nätteinä.
      Tämä alkaa kuulostaa jo saman asian jauhamiselta, mutta ehkä toivon salaa, että joku sanoisi, että mies alkaa pitämään vanhetessaan pienistä rinnoista, sillä ne eivät roiku... Toiveajatteluahan tuo on.

      • ihalleva mies

        Tyttömäinen nainen!
        Vau!
        Se on parasta, mitä minä voin miehenä ajatella naisesta.
        Ja urheiletkin, hienoa!
        Sinun vartalosi on ihan vain sinun vartalosi, ja jos yksi mies ei siitä tykkää, toinen voi pitää kaksinverroin enemmän!
        Ei sinulla ole mitään syytä olla surullinen, olet ilmeisesti (-91) vasta kaksikymppinen ja olet erehtynyt lähtemään sinulle ihan väärän miehen mukaan.
        Jätä tyhmä miehesi (jolla on jäänyt päälle joku äitikompleksi imetyksen jäljiltä) ja ota sellainen mies, joka rakastaa sinua ihan kokonaisuudessaan, myös kauniita pieniä rintojasi!!!


      • ikisinkku36

        Miehen on otettava sut just sellaisena kuin olet ja se on voi voi jos ei tykkää pienistä tisseista. olet tyttömäinen ja kaunis ja sun pitää hyväksyä ittes sellasena kuin olet eikä ajatella sitä mitä muut ajattelee. Älä anna sen miehen masentaa sua. Näytä sille että jos luoja on sulle pienet kauniit tissit antanut niin sinä olet ylpeä niistä. Näytä ovea sille miehelle jos se ei haukkuu sua ja arvostelee. Ei sun tarvii kuunnella mitään haukkuja. Naisen pitäis sen verran arvostaa itseään et jos toinen haukkuu niin mies ei sitten ole sen naisen arvoinen.


    • Pieni ****, iso suu

      Mahtaakohan miehellä itsellään olla hyvä itsetunto fyysisten ominaisuuksiensa suhteen? Saattaa nimittäin olla niin, että miehet jotka arvostelevat paljon naisten rintojen kokoa (ja ulkonäköä yleensäkin) ja haluavat suuririntaisen naisen haluavatkin tällä vain kompensoida erästä itseensä liittyvää ominaisuutta.. Ikävä sinulle jos näin on mutta aina vaan parempi syy erota..

    • grow up honey

      Jos olet kykeneväinen tekemään aloitteita sänkyssä ja tyydyttämään miehesi, niin pienet tissit eivät voi olla ongelma. Niin ja miehesi on mitä ilmeisemmin mäntti ja mieti nyt kannattaako parisuhdetta jatkaa mäntin seuralaisena.

    • koitas tätä

      En ole nyt niin suuririntainen, mutta bodaustunneilla on tullut mukavasti rintalihaksiin kiinteyttä ja muotoa. Miehet ovat tykänneet! Varteen otettava vaihtoehto silikoneille.

    • pieni on kaunis

      olen mies jo aikuinen.minusta pieni rintainen on niin kaunis, jos olisi valittava iso tai pieni rintainen nainen, pieni rinta on todella kaunis, kuin pieni omena. anna rintojesi olla luonnollisena,älä missään tapauksessa mene tekemään mitään.

    • Naanen89

      Voi kuules tekisin mitä tahansa jotta omat rintani olisivat A-kuppia. Ei kunnon mies tosiaan katso tissejä vaan kokonaisuutta. Itse olen hoikka, mutta rintavarustus D-kupin luokkaa. Olen koko ikäni kärsinyt liiaallisesta huomiosta rintoihini. Otat äijän kunnolla puhutteluun ja kysyt todellisen mielipiteen, jos ongelma on rinnoissa niin heität tuollaiset kusipään pellolle. Minun exäni oli myös tissimiehiä, eikä edes minun rintani riittäneet ja vaan piti saada isommat. Siinä vaiheessa näytin ovea ja löysin uuden. Alan olemaan sinut oman kroppani kanssa ja nykyinen aviomieheni on huomaavainen tässä asiassa. Hän kyllä näyttää että arvostaa minua ja rintojani!

    • Niiin...

      Tosiasia on se, että on aivan turha kantaa huolta omasta kuppikoostaan. Juu, kyllä minäkin tykkään miehenä sopusuhtaisista rinnoista, mutta eivät ne ole parisuhdetta pelastaneet.
      Eli vaikka ne ovatkin rintamiehelle ns. bonusta, eivät ne tosiasiassa ole mikään parisuhteen perusta.

      Eli nähdäkseni suhteen perusta on kyllä pahasti pielessä jos se perustuu tissien kokoon.

    • auttava n-92

      Elät kyllä kauheen pinnallisen urpon kanssa. :D

      Ei sinun tarvitse tuollaisen kusipää jätkän vuoksi hankkia mitään silikoneja - VAIHDA MIES!

      Pienet tissit pysyvät pitkään kiinteinä ja kauniina eikä vanhanakaan ala roikkua niin pahasti kuin >isommat rinnat

    • plaaplaaplaa22v

      Eikös suhteenne ongelma ole se, ettei teillä ole hellyyttä ja seksiä eikä rintasi? Mielestäni se on ihan hyvä syy miettiä suhteen jatkoa. Et sä eroaisi "koska rinnat ovat liian pienet" vaan "koska suhteesta puuttuu suhteen kannalta elintärkeä erotiikka". On ihan mahdollista, että vika ei edes ole pienissä rinnoissa vaan erotiikan puute johtuu jostain ihan muusta.

      Riippumatta syistä, ansaitset (ja jokainen ihminen ansaitsee) suhteen, jossa saa läheisyyttä ja hellyyttä.

    • Puutteessa 24/7

      Mä oon aika pettynyt kun mieheni ei välitä rinnoistani eikä koskettele niitä koskaan, vaikka ne ovat isot. Nykyään hän ei kyllä kosketa enää muutenkaan joten elän puutteessa.

    • Saletti asia

      Tästä tissien koosta puhuminen on mielestäni aivan turhaa.
      Ja siihen, että miehelle on tärkeää naisen tissitt, kuvastaa hänen epäkypsyyttään, hän ei ole vielä irti kapaloistaan, tätä miestä älä huoli, vaan löydä jo itsenäiseksi kasvanut mies, joka ei haikele sen enempää äidin rintojen perään, kuin biletysporukankaan perään. Oikea mies huomaa puolisonsa ja perheensä ja osaa jakaa aikaansa perheelle, uskaltaa sanoa kavereille, että on perheen kanssa nyt.

      Ei ole kenenkään juoksutettavissa minnekään, uskaltaa kieltäytyä kaljatuopista.
      Osaa keskustella järkevistä asioista, jotka koskevat elämää, taloutta.

      Ja sitten se tärkein asia, hyväksy oma kroppasi, oletpa nyt sitten tyttö tai poika, nainen tai mies, sillä me jokainen olemme erilaisia, erimittaisia, jokaisen on luoja luoja luonut omaksi "veistoksekseen" ja jokainen olemme täydellisiä omalla tavallamme. Olet itsevarma, sinusta ei puutu mitään, ole oma itsesi.
      Jos sinua arvostellaan ulkonäön vuoksi, silloin jätä sellainen, sillä hän ei ole arvoisesi.

      • vanha juttu

        Hyvin sanottu, saletti asia.


      • lifemocker
        vanha juttu kirjoitti:

        Hyvin sanottu, saletti asia.

        et enää vanhempaa ketjua viitsinyt kaivaa ylös


      • vanha juttu
        lifemocker kirjoitti:

        et enää vanhempaa ketjua viitsinyt kaivaa ylös

        Vanha ketju, mutta aihe on edelleen ajankohtainen valitettavan monelle. Voi kun ei olisi.


    • ei kiva näinkään

      Tiedän tasan mitä tarkoitat. Ja nuo tissiGeekit on pahimmillaan tosi alentavia meitä isorintaisia kohtaan.

      Tiedän, pitäisi muka olla mielissään siitä huomiosta mitä saa. Mutta jos asiakastapaaminen pariskunnan kanssa, jossa mies tuijottaa koko tapaamisen ajan rintojasi ei häkellytä ja vaivaannuta, niin ei mikään. Ja rintani ovat siis ihan piilossa paidan alla, ei todellakaan näytillä.

      Joten, ei se nyt kauhean mukavaa ole näin isorintaisellakaan. Olisi vaan kivaa jos joskus joku mies katsoisi ensin vaikka kasvoja, mutta ei.

    • poju x

      ei älä missään nimessä ala ottaan mitään silikoneja.
      pienet rinnat on kauniit ja helpot pitää.
      mää ainakin tykkään

    • jupsistajuu

      Mulle on sattunu pari miestä jotka on olleet juuri näitä isoista tykkääviä miehiä. Kummankaan kanssa ei ole ollut hyvää seksiä juuri tämän takia. tunsin itseni huonoksi ja siitä oli seksikkyys kaukana:)
      Se voi olla parisuhteessa iso asia ja vaikuttaa sitten loppupelissä koko suhteeseen, ainakin minulla.
      Nykyään olen hyvässä suhteessa ja ei tarvitse miettiä onko pienet tissini hyvät ja kelpaanko miehelle. Sillä ne ovat nyt hyvät:)
      Vois vähä kritisoida miehiä, että mikä idea on seurustella naisen kanssa joka ei ulkonäöltään miellytä ja tunnu hyvältä? vissiin paremman puutteessa?
      Jos nainen nauttii rintojen hyväilystä niin tottakai nainen haluaa myös miehen joka aidoisti niistä tykkää, kun senkin olen kokenut että mies tyyliin "kourii" eikä tykkäämisen tunnetta ei ole ollenkaan mukana .Mut jos sellainen jollekkin kelpaa niin ok:)

    • Turhautunut D-kuppi

      Itse olen 5v ollut suhteessa miehen kanssa joka rakastaa vain jätti rintoja, ja minun omani D-kupinkin tuntä.uu olevan hänelle liian pienet, koska monesti kun häntä varten laittaudun, niin eipä tunnu mitenkään kiinnostavan siinä mielessä, että edes sanoisi jotain esim. että näytän hyvältä. Jättikurvit kiinnostaakin internetissä, enemmän kuin oma avovaimno "pelkissä" D-kupeissa.. Alussahan oli kiva saada huomiota, mutta nykyisin sitä saa vain muilta miehiltä. Häneltä haluaisin huomiota saada, mutta huomio menee netin jättirintaisiin naisiin..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe