10 päivän paasto

Paastoilija bloggaa

Mulla on 10 päivän paasto meneillään, nyt on kolmas päivä menossa ja puolenpäivän jälkeen olo täysin normalisoitunut, aikasemmin oli ihan kamalaa heikotusta. Totuttautunut olen aikasemmin jo vähiin kaloreihin ja ketogeeniseen tilaan meneminen ei ole kovin vaikeaa. Jos olo pysyy yhtä hyvänä jatkossa, niin tää tulee oleen helppo rundi.

Paino hyvin jo laskenut, koska nesteet lähtee. Jos seurata kiinnostaa niin päivittelen joka päivältä dieettikuulumisiani blogiini: http://fitnesscat.blogspot.com/

5

2240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten on?

      Kirjoitat blogissasi, että rasvanpoltto kiihtyy 3 päivän jälkeen, itse olen ollut päinvastaisessa uskomuksessa, eli keho alkaa tuossa vaiheessa hidastamaan aineenvaihduntaa ja säästämään rasvavarastoja, siitä johtuu näläntunteen väheneminen. Tietääkseni paaston alussa rasvat palaa hyvin, sen takia monet kehonrakentajat laihduttavat niin, että paastoavat 16 tuntia ja syövät 8 tuntia.

    • Paastoilija bloggaa

      Elimistö polttaa ketoosissa rasvaa, siitä johtuu hyvä olo, kun elimistö on tottunut siihen että polttaa ketoneja. Alussa nimenomaan menetetään lihasta, koska keho ei vaan osaa ottaa vielä energiaansa rasvasta. Siihenhään ackd dieettikin perustuu. Lihaksien menetyksen pystyy vielä minimoimaan siinä kun nauttii lähes kaikki kalorit proteiineista. Itsellä on sen verran paljon tuota lihasmassaa, että itseasias sitä pitäis saada jo vähän poiskin.

      Ketoosiin pyrkivä dieetti säästää lihaksia jopa enemmän kuin mitä fitnessurheilijan kisadieetti.

      • miten on?

        Eikö parasta olisi olla koko ajan ketoosissa ja paastota lyhyitä aikoja, niin keho ei mene säästöliekille? Tietysti jos lihasmassan menetys ei haittaa pidempikin paasto käy.


    • Paastoilija bloggaa

      No sitä ollaan kyllä ketoiltu tässä jo ennestäänkin ja tarkotus olikin koklata lyhyttä paastoa ja tosiaan päämääränäni on myös saada sitä lihasta pois.

      Yksi ongelma on ollut vain (ei paasto) ketoosissa, tunnen silloin nälkää ja makeanhimoa, joten herkuttelupäiviltä ja lipsumisilta on vaikea välttyä. Paastossa ei tunne mitään sellaista!!

    • paastoilija bloggaa

      Keskeytin paaston 5 päivä, enkä sitten malttanut lopettaa paastoa oikeaoppisesti ja kärsin mahan järkyttävästä turpoamisesta!! Taidan alottaa paaston uudestaan huomenna ja tehdä sen paremmin kuin aikaisemmin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe