Muutto miehen perässä!?

Apua!

Mieheni on muuttanut jo n. 5 kuukautta sitten toiselle paikkakunnalle kauaksi minun paikkakunnaltani. Hän halusi sinne kavereiden, perheen ja harrastusten vuoksi. Minä en ole sinne vielä mennyt..aluksi töiden puuttumisen takia, mutta nyt tilanne on se että sielä viettämäni loma meni aika ikävissä merkeissä ja oikeastaan mies ei ole ihanne mieheni. Mutta rakastan häntä silti ja eihän se mies vaihtamalla parane..??! Nyt pähkäilemme jatkuuko suhde , koska en ole varma haluanko muutta perässä ja jättää elämäni tänne...? Onko kokemuksia??

1

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomioitavaa

Haluatko muuttaa perässä ja _ jättää elämäsi_ sinne? Tuossa oli pari tärkeää sanaa. Mieti niitä, koet asian noin? Joku olisi voinut nimittäin sanoa, että hänen elämänsä lähti, kun kumppani lähti. Sinulla ajatus ei lähde siitä.

Kaunis ajatus, että sinulla on (henkinen) oma elämä ja se on jossakin.
      Käänteisesti ajatellen; et lähtökohtaisesti ajattele heti, että elämäsi on siellä missä mies on. Kuinka olet kokenut elämäsi, kun mies on ollut toisella paikkakunnalla. Sinulla ilmeisesti on elämää, eikä se ole loppunut, lisäksi vielä mietit jatkaako suhdetta vai ei.

Olennaista on kysyä itseltään, onko elämäsi siellä, mihin sinä sen teet, vai onko elämäsi siellä, mihin mies ja sinä sen tekevät? Ovatko ne paikat samoja? Haluatko lähteä, haluatko jäädä. Haluatko sopeutua vai et pohjimmiltaan. Onko se sen arvoista? Miten olet kokenut elämäsi kun mies on ollut poissa?

Ihanneihmisiä ei ole kukaan tai sitten kaikki ovat. On absurdia sanoakaan, että vaihtaen paranee tai ei parane. Asiat muuttuvat vaihtaen, vaikka ei vaihtaisi, niin jokainen muuttuu itse tai kumppani muuttuu ajan kanssa, suhdekin muuttuu. Eikä suhteita kannata keskenään verrata. Lisäksi miksi sinun pitäisi saada ketään uutta. Jokainen ihmissuhde on oma kasvutarinansa, ei vaihtokelpoinen hyödyke.

Jos lähdet miehen perässä, mitä menetät, mitä saat? Miksi et lähtökohtaisesti ajattele, että elämäsi on miehen kanssa yhteinen? Riippuu myös suhteen tilasta ja kestosta, sekä tulevaisuudennäkymistä, mutta ennenkaikkea siitä, mitä haluat elämältäsi. Mihin suuntaan lähdet. Jääminenkin on valinta. Jokatapauksessa mikä on sinulle itsellesi hyväksi? Sinä tiedät sen parhaiten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      136
      7177
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      125
      4971
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      67
      4336
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3483
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2291
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      301
      1773
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      23
      1545
    8. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1485
    9. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1459
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1448
    Aihe