onko eroa jos tulee petetyksi,jättääkö itse miehen vai tuleeko jätetyksi. Sillä että jätetty alkaa häiriköimään uusikkoa ja syyttämään ja haukkumaa. Ja alkaako sika miehensä jättänyt nainen samaan eli haukkuu toisen naisen ja ehkäpä häiriköi naisen eloa? Tuntuma on että itse miehensä jättänyt on enempi hyväksynyt tilanteen ja ottanut ohjat omiin käsiinsä ja pääsee paremmin asian yli kuin jätetty? Kuinka on?
termit+häirintä
1
63
Vastaukset
- the winner
Tottakai, itse petetyksi tullut ja siten eron vireille laittanut saa loppujen lopuksi paremman olon, koska ei anna kusettaa itseään.
Pettäjää vaivaa huono omatunto, paitsi silloin ei jos aloittaa suhteen ja rakastuu toiseen ja on asiasta vuoden varma. Lapsia kohtaan on useimmiten se huono omatunto, ei ikinä oikeastaan puolisoa kohtaan. Kun on lähtenyt suhteeseen, on liitossa ollut jotain pahasti vialla, suhteesen lähteminen on harkittu teko, keino etsiä syytä eroon.
Kun todella ajattelee pettämisestä mustavalkoisesti ja jättää pettäjän, saa loppujen lopuksi itselleen omanarvon tuntoa, uutta energiaa valtavasti ja itsekunniotusta. Myös pisteet ystävien silmissä, varsinkin miesten, paranee. Olet hyvä varoittava esimerkki muille kuinka pettävälle käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525632Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "692701Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371816Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1561808- 191743
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5150881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64946