Nelonen Media, Maailma "mainos"?

Nokia N86 8MP

Tällaisen luontoaiheisen "mainoksen" jylhäisen musiikkikappaleen nimi olisi hakusessa

8

596

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nokia N86 8MP

Katos löytyy muitakin keskustelunaluja samasta kappaleesta. Niissä ei tainnut toistaiseksi selvitä kappaleen nimi, joten "nostan" aihetta ylemmäksi

• lela165

Tämä kiinnostaa minuakin. On Enya/Adiemus tyyppinen.. Saiskohan vastausta jos kysyisi suoraan Neloselta?

• lela165

Laitoin kyselyä Neloselle, laitan tänne jos sieltä vastaavat.

• Nokia N86 8MP

Kiitoksia. Tuossa toisessa samaisessa keskusteluketjussa jonkun on jo annettu ymmärtää näin että (suora lainaus): "Kuulemma on "mainostarkoitukseen sävelletty musiikki, jota ei ole erillisellä nimellä julkaistu yleiseen käyttöön"."

Mutta mikä estää yrittämästä :)

• ~Snorkfröken~

Minäkin haluaisin tietää kyseisen kappaleen nimen. :) Muistan kuulleeni tuon jossakin, hyvin tutun kuuloinen kappale. Muistaakseni soi eräässä YouTuben videossa, jossa miekkavalas ja kouluttaja esiintyivät. Videota ei enää löydy enkä muista kappaleen nimeä, hyvin samanlainen kuitenkin oli. Tämän vuoksi olisi outoa jos kappale olisikin vain mainostarkoitukseen sävelletty.

Olisi kyllä mahtavaa tietää mikä kappale se on, aivan paras musiikkikappale, katson aina kyseisen mainoksen koska haluan kuulla sen muskiikin heh. :D

• asdådgi
    • Nokia N86 8MP

Noniin, tämähän se onkin :) Suurkiitokset teille kaikille!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      158
      1502
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1180
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    7. 52
      680
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe