Nyt on pakko myöntää; tapasin unelmieni naisen Tampereella Kaupin uimarannalla, mutta olin liian paniikissa tiedustellakseni edes nimeä. Saatoimme vaihtaa muutaman sanan noin yleisesti, mutta en ole siitäkään aivan varma. Tällä jumalattarella oli otsassaan tatuointi ja hän oli todennäköisesti tamperelainen, ainakin tuon tutun murteen perusteella. Mahdollisesti molemmat tulemme yhtä hyvälle päälle kuullessamme Popedaa? Eihän ainakaan kukaan voi pahoittaa mieltään siitä? Vielä jonain päivänä tapaamme, uskoisin. Ehkä. Tai? Tota?
Kerronpa tässä itsestäni; pidän kitaroista ja polkupyöristä. Minulla on koira, allergiavapaa sellainen. Silloin tällöin matkustelen, toisinaan kauaskin. Jos minulla olisi loputtomasti aikaa ja rahaa, matkustaisin aina. Tykästyin maanläheiseen meininkiin jota ylläpidit. Jos nyt vaikkapa sattuisit olemaan SINÄ. Tähän oli tarkoitus kirjoittaa pitkäkin viesti, mutta tajusin että on hyvinkin epätoivoinen ajatus etsiä Sinua suomi24:stä. Toivottavasti tapaan sinut vielä jonain päivänä, jolloin voin olla miehisempi ja tulla juttelemaan.
Unelmieni nainen
Ihastusta ensisilBÄY
1
236
Vastaukset
- Sir Von Baughen
a)Popeda on paskaa,sori vaan
b)mikä on allergiavapaa koira.Ei sellaista virallisesti ole olemassa.On vain "allergiavapaita" eli pitää olla todella paha allergia että tulee oireita.
c)Haluat naisen jolla tatuointi otsassa.Noh,ompahan ainakin merkattu ja helppo tunnistaa
Sori tästä tyhjän päiväysyyksien jakamisesta,unoha kaikki mitä sanoin:DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760