Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa kohta 2 vuotta ja olemme alle 20v.
Hän on ihana ja rakastava ja elämäni ainoa mies, joka on kohdellut
minua ansaitsemani mukaan. Minua kuitenkin huolettaa tulevaisuutta varten hänen rahan käyttönsä ja muutenkin vastuuttomuutensa. En tiedä mitä pitäisi enään tehdä, välillä tuntuu kuin joutuisi huolehtia hänestä itseni lisäksi. Opiskelemme vielä ja joudun aina kysellä häneltä koulusta ja soittaa aamuisin, jotta hän jaksaisi herää. Kyselen paljon rahan käytöstä ja valitan, jos hän tuhlailee liikaa rahaa turhuuksiin. Kyselen myös usein paljon hänellä vielä on rahaa yms, jotta pystymme vielä myöhemmin tehdä jotain kivaa yhdessä. Hän ei siis osaa säästää.. mitä minun pitäisi tehdä vai onko tämä normaalia pojille, ketkä asuvat vielä kotona ja joiden ei tarvitse maksaa vuokraa bensoja yms????
kasvamaton poika?
3
132
Vastaukset
- 14+7
No voi herrimunjee. Yleensä alle parikymppiset kotona asuvat nyt ei paljon vielä muutenkaan rahankäyttöään mieti, kun niitä pakollisia kuluja ei pahemmin ole. Kyllä se siitä iän ja omilleen muuttamisen myötä korjaantuu.
Lopeta siis tollainen pikkuvanha nalkuttaminen, ennenkuin poikaystävältäsi menee lopullisesti hermot, harvempi mies vielä ton ikäisenä jaksaa katsella mitään tiukkapipoa. Et sä ole hänen äitinsä ja vaimoksi et tolla menolla pääsekään. - Hra anonyymi
Olet nalkuttava akka jo nuoresta pitäen. Älä pilaa hyvää miestä, kun hän kerran osaa arvostaa ja kunnioittaa sua.
- hanna.noble
Eihän sen pojun tarvii ikinä olla vastuussa yhtään mistään, jos sinä huolehdit sen jopa aamusin hereille ja kouluun. Teetkö sä myös kaikki koulutyöt hepun puolesta?
Lopeta paapominen, näytä muilla tavoilla että välität. Pojalla varmaankin on jo äiti, sä olet tyttöystävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165010Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452450- 501568
- 411540
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241454- 141272
- 271168
- 161152
- 1651099