Eikö 30+ nainen saa omanikäistä miestä?

ei mikään täti

Olen nyt pari kuukautta pitänyt ilmoitusta treffipalstalla. Ilmoitustani lukevat ja siihen vastaavat lähinnä minua selkeästi vanhemmat miehet (45 ), vaikka olen laittanut selkeät ikärajat.

Tuntuu, että omanikäisiä, 30-vuotiaita miehiä kiinnostam vain, jos mies on joku työtön luuseri tai sitten hänellä on jo lapsia. Onko tosiaan niin, että omanikäiseni lapsettomat miehet etsii vain alle 30-vuotiaita naisia? Vai onko minulla vain huono tuuri?

Jos jonkun omanikäisen kanssa kirjoittelenkin, niin usein yhteydenpito katkeaa valokuvan lähettämiseen... Mikä on outoa: en ole lihava, pitkät hiukset on, olen muutenkin naisellinen ja nätti. Mikään kauneusprinsessa en ole, mutta eipä ne miehetkään kuvien perusteella mitään adoniksia ole enkä sellaista haekaan.

Itsellä on hyvä työ ja taloudellisesti asiat kunnossa, olisi kiva, jos miehelläkin olisi... Lapsia haluaisin, mutta nyt muutamia lapsia jo hankkineita miehiä tavattuani tiedän, että haluan miehen, jolla perheen perustaminen vasta edessä. En vain sopeudu siihen ajatukseen, että pitäisi joustaa, venyä ja paukkua jonkun toisen naisen lapsen vuoksi, joten parempi, kun en siihen soppaan sukella.

Ja jos yli 35-v. mies on jäänyt työttömäksi ja toteaa, ettei oma ala enää insinöörinä kiinnosta, haluan opiskella lastenhoitajaksi, niin ei siinä taloudellisesti huimat näkymät ole... En halua olla parisuhteen pääelättäjä.

On jotenkin kumma olo. Kahdeksan vuoden suhteeni päättyi puoli vuotta sitten miehen uskottomuuteen. Luulin, että olisimme ikuisesti yhdessä ja niin ei sitten käynytkään - tosin ex vinkuu minua yhä takaisin. Luulin, että minulla olisi vientiä sinkkumarkkinoilla. Nyt en tiedä mitä tekisin. Ottaisinko petturiexän, luuserityöttömän vai jonkun isipapan, jonka lasten elämästä sitten tulisi helvettiä?

60

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoittaja

Tee kuule ihan miltä itsestäs tuntuu.
      :)

• hyvä_systeemi11

En tiedä millä palstalla olet profiilia pitänyt, mutta ei hyvältä kuulosta. Tämä on parempi http://bit.ly/elamankumppani , koska se toimii siten, että se ikähaitari filtteri toimii kumpaankin suuntaan.

Saat yhteydenottoja vain haluamiltasi kumppani ehdokkailta, koska alussa tehtävän persoonallisuustestin/ikärajausten jne. perusteella profiilisi näkevät vain toivotut henkilöt, joten ei sopivia yhteydenottoja ei tarvitse pelätä.

• toimi näin

Laita hakuasetukset kuntoon niin papparaiset ym. ei toivottu väki ei pääse läpi.

• ei mikään täti

Olen laittanut ikärajat, mutta siitä huolimatta kukaan omanikäinen ei vastaa.

Olen myös ajatellut, että kun mainitsen harrastuksiani, niin vääränlaiset luuserit tajuavat olla vastaamatta. Minusta olisi mukavaa, jos miehestä saisi seuraa vaikka oopperaan. Ja muutenkin olisi samanlaisia harrastuksia, tykkäisi purjehtimisesta, jne. Jos mietitään vaikka yhteistä viikonloppua ja mies haikailee pubiin, minä ravintolaan ja konserttiin, voi se erilaisuuskin käydä liian tylsäksi. Ja jos puhutaan veneen hankkimisesta, minä tarjoitan purjevenettä, mies soutuvenettä... Liikaa ristiriitoja jo heti alkuun.

• Kirjoittaja
        ei mikään täti kirjoitti:

Olen myös ajatellut, että kun mainitsen harrastuksiani, niin vääränlaiset luuserit tajuavat olla vastaamatta. Minusta olisi mukavaa, jos miehestä saisi seuraa vaikka oopperaan. Ja muutenkin olisi samanlaisia harrastuksia, tykkäisi purjehtimisesta, jne. Jos mietitään vaikka yhteistä viikonloppua ja mies haikailee pubiin, minä ravintolaan ja konserttiin, voi se erilaisuuskin käydä liian tylsäksi. Ja jos puhutaan veneen hankkimisesta, minä tarjoitan purjevenettä, mies soutuvenettä... Liikaa ristiriitoja jo heti alkuun.

Ahaa, suomenruotsalainen.

Ooppera on ihan turhaa kiekumista eikä sitä pitäisi erikseen rahoittaa esim. veikkausvaroista.

Purjeveneet ovat kalliita eikä niissä ole edes moottoria. Siinähän joutuu keikkumaankin laidan yli ettei kaatuisi. Joku hyväkuntoinen käytetty huvipaatti moottorivene kävisi, jos maksat ainakin puolet.

• ei mikään täti
        Kirjoittaja kirjoitti:

Ahaa, suomenruotsalainen.

Ooppera on ihan turhaa kiekumista eikä sitä pitäisi erikseen rahoittaa esim. veikkausvaroista.

Purjeveneet ovat kalliita eikä niissä ole edes moottoria. Siinähän joutuu keikkumaankin laidan yli ettei kaatuisi. Joku hyväkuntoinen käytetty huvipaatti moottorivene kävisi, jos maksat ainakin puolet.

En halua olla mikään elättäjä luuserimiehille. Enkä ole suomenruotsalainen.

• Kirjoittaja

Miten määrität luuserin? Missä menee raja?

• ................

"jos miehestä saisi seuraa vaikka oopperaan. Ja muutenkin olisi samanlaisia harrastuksia, tykkäisi purjehtimisesta, jne. Jos mietitään vaikka yhteistä viikonloppua ja mies haikailee pubiin, minä ravintolaan ja konserttiin, voi se erilaisuuskin käydä liian tylsäksi. Ja jos puhutaan veneen hankkimisesta, minä tarjoitan purjevenettä, mies soutuvenettä... Liikaa ristiriitoja jo heti alkuun."

Kenellä normaalimiehellä on rahaa tuollaiseen?

Sä etsit ökyrikasta YT-miestä. Ei ihme ettei löydy, jos kerran sanoit, ettet ole mikään kauneusprinsessa. Näille miljoonamiehille kun on tarjolla mallitason misuajakin.

• 19+20
        ................ kirjoitti:

"jos miehestä saisi seuraa vaikka oopperaan. Ja muutenkin olisi samanlaisia harrastuksia, tykkäisi purjehtimisesta, jne. Jos mietitään vaikka yhteistä viikonloppua ja mies haikailee pubiin, minä ravintolaan ja konserttiin, voi se erilaisuuskin käydä liian tylsäksi. Ja jos puhutaan veneen hankkimisesta, minä tarjoitan purjevenettä, mies soutuvenettä... Liikaa ristiriitoja jo heti alkuun."

Kenellä normaalimiehellä on rahaa tuollaiseen?

Sä etsit ökyrikasta YT-miestä. Ei ihme ettei löydy, jos kerran sanoit, ettet ole mikään kauneusprinsessa. Näille miljoonamiehille kun on tarjolla mallitason misuajakin.

Miljoonamiehelle naisen ulkonäkö on ykkösasia ja toiseksi tärkeintä on ikä, oltava max. 25v

• Nyyh ja voih sulle

No miksi kukaan menestyvä ja mukava mies ottaisi vaivoikseen yli 30-vuotiaan, vittumaisen, ylimielisen materialistiämmän?

Paljon ennemmin ottaa nuoremman, vähemmän katkeran naisen, joka näkee miehessä muutakin kuin rahat ja statuksen.

• Baron Rayleigh

"Minusta olisi mukavaa, jos miehestä saisi seuraa vaikka oopperaan."
        Hyi. Tuo on ainakin turn-off minulle sivistyneelle miehelle. Oikeasti olen ollut Lontoossa kerran jossakin oopperassa, jossa pyöri joku lava, ja muut hoilasivat minkä jaksoivat. Pakko oli päästä sieltä pois ja heti, kun näytös alkoi. Tallattiin myös ihmisten kenkiä, kun kaverin kanssa piti päästä pois. Hirveää. Useissa teattereissa on tullut käytyä, ja ei säväytä. Jos joku hoilaa jossakin ja on vuorosanoja, ja yksinkertaiset lavasteet, niin eihän se pärjää nykyaikaisille elokuville, jossa on digitaaliset lavasteet, ja hieno tietokonegrafiikka.

Purjehtiminen ei nappaa. On kyllä joskus tullut oltua purjeveneessä, ja hidasta touhua ja säätöä se on. Moottoriveneellä pääsee lujaa, ja siinä on vauhdin meininkiä. Jos haluaa hitaasti, niin vetää pari mastoa ylös moottoriveneestä, ja käyttää jotakin vanhoja lakanoita vaikka. Ja sitten vetää ne alas kun kyllästyy koko pelleilyyn. Vedän itse lakanat mastoon, kun haluan säästää bensaa, ja tulee sopivaan suuntaan. Mitään zig-zäggäilyä en viitti harrastaa. Nopeus nyt on mitä on.

"Ja jos puhutaan veneen hankkimisesta, minä tarjoitan purjevenettä, mies "

Ei, purjevene maksaa liikaa hyötyyn nähden. Voin kuitenkin harkita purjevenettä, jos sulla on vapaata 3kk kesällä vuodessa. Osta mieluummin kunnon mökki ja moottorivene., jos ei sulla ole näitä vielä. Tai mieluummin hanki jotakin kavereita joilla on purjevene, ja lyöttäydy seuraan, niin sitä pääsee helpommalla.

• just joooo

Vaikea on sinun etsimääsi mielestäsi kelvollista miestä löytää, sittenkin vaikka olisit tuohon ikään vielä niitä kaikkein parhaimman näköisiä. Ne miehet joiden perään olet ovat sellaisia joilla itseäsi selvästi nuorempiakin hyvän näköisiä naisia riittää mielin määrin.
        Jos olet vielä hyvän näköinen niin voit saadakkin hakemasi tasoisen miehen, mutta silloin sinun on tyydyttävä yli 10 vuotta itseäsi vanhempaan johonkin lähemmäs viiskymppiseen.
        Etkä sinä niin vain saa kuin mitä ehkä luulet kaikkia huonomman statuksen vapaita sinkkumiehiäkään. Esm. minun varallisuustasoni ja asemani ei ollut kolmekymppisenä ollenkaan sitä luokkaa mitä tuossa edellytät, mutta en minä siltikään olisi ainakaan innolla lähtenyt kenenkään jo jätetyksi tulleen naisen kanssa, ellei tämä sitten olisi ollut hyväraaminen ja vielä poikkeuksellsien hyvän näköinen ja lapsetonkin, mutta silti vielä kykenevä lapsiakin saamaan. Naisen minua isompi varallisuus ei sekään olisi miellyttänyt.
        Itse asiassa lähdinkin kolmekymppisenä vähän yrittämään erään jo selvästi toisten miesten jättämäksi tulleen, mutta vielä siedettävän näköisen baareja harrastavan, kuitenkin raameiltaan o.k.näköisen naisen kanssa, mutta ei hänestä enää ollut elämäni naiseksi.

Jos olet 35 niin voin sanoa että ne seuraavat 10 vuotta kuluu tosinopeasti ja silloin olet 45 vuotias nainen.
        Kun kaikilla vähänkin siedettävän näköisillä naisilla on nuorena niin jumalattomasti kysyntää niin siksi naisten on vaikea käsittää sitä miten heidän kysyntänsä parisuhde/seksi-markkinoilla niin nopeasti laskee iän karttuessa.
        No on meillä deittisaitit täynnä -50 v naisia(lähinnä lihavia tätejä tai rusinoita) joilla on vielä vaatimuslista miesseuran suhteen melkoinen, ja ainakin vähän itseään nuorempaakin miestä hakevat, korkeintaan 2-3v itseään vanhempia miehiä kelpuuttavat. No vaatimuksia miesseuran suhteen saa asettaa niinkuin haluaa, mutta se on ihan eri asia saako hakemaansaa seuraa. Tämäkin ilmiö mielestäni kertoo hyvin naisten asemasta meidän kulttuurissamme, ja meidän parisuhde/seksi-markkinoistamme.

• Miss Fury

Järkyttävää...Harvalla keski-luokkaisellakaan on varaa purjeveneisiin tai jokaviikonloppuisiin oopperailtamiin....saati että pitäisi niistä.

• ....................
        Miss Fury kirjoitti:

Järkyttävää...Harvalla keski-luokkaisellakaan on varaa purjeveneisiin tai jokaviikonloppuisiin oopperailtamiin....saati että pitäisi niistä.

Ehkä sinne oopperatalon nurkille kannattaa mennä kytikseen metsästämään niitä harvoja miehiä, jotka siitä taidemuodosta saattaisivat pitää. :p

• salty

Asenteesi kertoo kaiken. En siis yhtään ihmettele, ettei niitä toivottuja yhteydenottoja tule. Mikään ei ärsytä yhtä paljon kuin kaltaisesi naiset, jotka ovat eläneet koko elämänsä minä-keskiössä ja haukkuvat toisia luusereiksi.

• Baron Rayleigh
        just joooo kirjoitti:

Vaikea on sinun etsimääsi mielestäsi kelvollista miestä löytää, sittenkin vaikka olisit tuohon ikään vielä niitä kaikkein parhaimman näköisiä. Ne miehet joiden perään olet ovat sellaisia joilla itseäsi selvästi nuorempiakin hyvän näköisiä naisia riittää mielin määrin.
        Jos olet vielä hyvän näköinen niin voit saadakkin hakemasi tasoisen miehen, mutta silloin sinun on tyydyttävä yli 10 vuotta itseäsi vanhempaan johonkin lähemmäs viiskymppiseen.
        Etkä sinä niin vain saa kuin mitä ehkä luulet kaikkia huonomman statuksen vapaita sinkkumiehiäkään. Esm. minun varallisuustasoni ja asemani ei ollut kolmekymppisenä ollenkaan sitä luokkaa mitä tuossa edellytät, mutta en minä siltikään olisi ainakaan innolla lähtenyt kenenkään jo jätetyksi tulleen naisen kanssa, ellei tämä sitten olisi ollut hyväraaminen ja vielä poikkeuksellsien hyvän näköinen ja lapsetonkin, mutta silti vielä kykenevä lapsiakin saamaan. Naisen minua isompi varallisuus ei sekään olisi miellyttänyt.
        Itse asiassa lähdinkin kolmekymppisenä vähän yrittämään erään jo selvästi toisten miesten jättämäksi tulleen, mutta vielä siedettävän näköisen baareja harrastavan, kuitenkin raameiltaan o.k.näköisen naisen kanssa, mutta ei hänestä enää ollut elämäni naiseksi.

Jos olet 35 niin voin sanoa että ne seuraavat 10 vuotta kuluu tosinopeasti ja silloin olet 45 vuotias nainen.
        Kun kaikilla vähänkin siedettävän näköisillä naisilla on nuorena niin jumalattomasti kysyntää niin siksi naisten on vaikea käsittää sitä miten heidän kysyntänsä parisuhde/seksi-markkinoilla niin nopeasti laskee iän karttuessa.
        No on meillä deittisaitit täynnä -50 v naisia(lähinnä lihavia tätejä tai rusinoita) joilla on vielä vaatimuslista miesseuran suhteen melkoinen, ja ainakin vähän itseään nuorempaakin miestä hakevat, korkeintaan 2-3v itseään vanhempia miehiä kelpuuttavat. No vaatimuksia miesseuran suhteen saa asettaa niinkuin haluaa, mutta se on ihan eri asia saako hakemaansaa seuraa. Tämäkin ilmiö mielestäni kertoo hyvin naisten asemasta meidän kulttuurissamme, ja meidän parisuhde/seksi-markkinoistamme.

Älä nyt viitti. Kyllä hyvännäköisillä 35-vuotiailla naisilla on menekkiä myöskin, yksin yh-äiti, jonka kanssa juttelin kävi deittailemassa keskimäärin pari kappaletta päivässä parin viikon aikana. Eikä hän kuitenkaan löytänyt mitään sopivaa.

• Kerro ens alkuun

Monenko miehen käyttämä olet?

• Kirjoittaja

Miksi 8 vuoden suhteen aikana ei tullut lapsia? haluaisitko niitä?

• ei mikään täti

Ei kuulu tähän asiaan.

• Kyllä mua kiinnostaisi saman ikäiset naiset. Mutta ei ole viestejä kuulunut.

• 56789555

Onko sulla deitti-ilmoitus jossain?

• tehomies

Sanoit " Ottaisinko petturiexän, luuserityöttömän vai jonkun isipapan, jonka lasten elämästä sitten tulisi helvettiä?"

Jos tuossa ovat vaihtoehtosi, niin mielestäni tällä hetkellä yksinelo voisi olla sinulle se paras olotila.

• Älyn haamu

Olet jo alkanut rupsahtaa. nainen on kauneimmillaan 16-19-vuotiaana.

• Totuuden Torvi

Tuossa näkee kuinka joka asian pitää olla täydellistä naiselle mistään ei voida antaa periksi ja vielä vähemmän kompromissejä. Eihän lastenhoitajilla ole huonot palkatkaan edes jos on koulutus siihen hommaan. Exää taas ei voi ottaa kun pitäisi olla itselle rehellinen ja myöntään että juna meni jo monta vuotta sitten ohi. Muiden naisten lapset taas vatutttaa eikä työtöntä miestä voi ottaa koska sehän saattaa saada töitäkin joskus jos vaan on motivaatiota.

Hauska nähdä miten evoluutio toimii joka karsii sinunlaiset pois luonnonkiertokulusta.

• IsompiLuuseriM34v

Joku taisi jo tätä ehdottaakkin. Mitäpä jos kokeilisit elämää täysin yksin? Onko ihan pakko aina olla joku tuossa vierellä? Etkö kykene elämään yksin?

Jos joku pitäisi noista valita, niin ehdotan luuserityötöntä, koska hänellä on parhaimmat mahdollisuudet kehittyä. Ehkä hän saisi sinun kanssasi itsevarmuutta, ottaisi itseään niskasta kiinni ja yhtäkkiä huomaisitkin, että hän ei olekaan enää luuseri eikä työtön.

Pitäisi osata ajatella hieman pidemmällekin.

IsompiLuuseriM34v

• Reipas Poikamies

Miten ap kuvittelet että ne tahtomasi laadukkaat miehet sinut hoksaisivat edes kun parhaat miehet on katsos viety.

Haluat miehen joka osaa olla parisuhteen manageri sinun oikut niellen ja miehisesti sinut huomioiden. Vähän kokemusta omaavat miehet ovat turn off siis? Toki, parisuhde-cv miehellä kertoo sen minkä jo tiedätkin näistä miehistä: epäilyttävää.

Sinä joudut tekemään kompromissin, se on fakta. Et enää saakkaan sitä "unelma-mies pakettia" minkä nuorena olit koettanut valkata. Et löydäkkään miestä jolla on purjevene ja greengard, sävytetukka ja lacostet. Tallissa Jagge ja oma asianajaja toimisto.
      Ylläri on vaan tarjolla on niitä miehiä jotka menee duunin jälkeen vkl bubiin, kun elämä olikin kuin euroviisu. Tai niitä jotka ujostelivat yläasteen diskoissa. Tai niitä joilla tuli amiskan jälkeen vaimo ja lapset ja pian jo kolmas kierros.

Tuo ulkonäön pinnallisuutesi on kätketty hempeästi, toki looseri-inssi on helpompi skipata uramuutoksen halun takia kuin välttävän ulkonäön, vaikka hänestä voisi tulla ties miten hyvä kumppani ajan mittaan? Mutta ei, kaiken pitää olla heti täydellistä naps, naps.

Näin se aika on armoton meille kaikille, kun omiin utopioihin alkaa upota.

Ja, kelpaat toki päälle nelikymppisille miehille, he katsos vaihtavat vaimojaan nuorenmpiin siinä neljäviis kieppeillä. Heillä on myös kaipaamaasi massia ja kun tenavat on lähes aikuisia niin sitä vapaata aikaa sun kanssa puuhasteluun töidensä ja hobbyjen jälkeen. Eli sun pitää olla tip top hottina laatu aikaan.

Symppaisin sinua hieman jos myöntäisit Ap että korostat niitä tiettyjä asioita miehissä jotka eivät yleensä ihan jokaiselle meistä satu samaan pakettiin.

• Jaska'

No toi treffipalsta nyt vähän vääristää näitä hakukriteereitä.En esimerkiksi itsekkään katsele noilta sivuilta koskaan kolmikymppisiä naisia, vaan itseeni 5-10vuotta nuorempia naisia. Tosielämässä katselen myöskin ne kolmikymppiset naiset. Että olisko vähän samaa vikaa muillakin.

• unohdetaan vaan

Mä kattelin noita ilmoituksia jonkun aikaa ja kyllä joo, miehillä tuntuu olevan aika korkeet käsitykset itsestään. Siis 30-vuotias hakee 18-25-vuotiasta, max 28-vuotiasta... Siis esim. eipä hän itse hae kuitenkaan 12 vuotta vanhempaa, mutta hänen pitäisi kelvata 12 vuotta vanhempana? Ja juu, mulla oli kanssa hetken joskus ilmo ja vastauksia tuli 39-48-vuotiailta miehiltä... Olinko ilmoittanut että etsin sinkkua? Olin, ja vastaus tulee varatulta. Olinko ilmoittanut, että en halua lapsia? Kyllä, ja kas yh vastaa. Olinko laittanut max iäksi 5 vuotta alle ja 5 vuotta yli eli 25-35 vuotta? Kyllä, ja yksikään siltä väliltä ei vastannut tai sitten hakukriteereissä heillä lukee se 18-> vaihtoehto ja minunhan on turha silloin kirjoitella :)

Joo, ettei oikein toi nettideittailu kiinnosta. Jos tutustuisin livenä, niin varmasti katsoisin enemmän ihmistä kuin ikää eikä 40 vuotta ois mahdotonta: mutta haloo! En mä sitä hakemalla hae! Ja jos 30-vuotias mies etsii 18-vuotiasta teinityttöä, niin onnea vaan, jos on värkissä varaa, mutta ehkäpä mä haen ihan aikuiseen suhteeseen ihan aikuista miestä. Ja mä haluan parisuhteen ja perheenkin, en vanhainkotivisiittejä... Joo, joo, yli 40-vuotias voi olla ihana ja hyvässä kunnossa ja kaikkea mahdollista, mutta siitä EI tule enää vakavasti otettavaa, kiitos vaan. Ja jos et ymmärrä, niin mieti toisen kerran. Olitko sinä mies 30-35-vuotiaana itse 40-50-vuotiaitten naisten perään tosissasi?

Livenä musta on kiinnostunut lähinnä 22-25-vuotiaat, juu. Tai 40-45-vuotiaat. Juu. Että eipä tunnu oikein sopivan ikäisiä olevan markkinoilla, tai sitten 30 vuotta on sellainen kriisi-ikä sen ikäisille itselleen, että oishan se vakava paikka, jos parin naamasta näkisi oman ikänsä :D

Mutta enpä ole ajatellut valmista pakettia ottaa ja ne isommat ikäerot on jo koettu molempiin suuntiin, pariin kertaan. Lasta en ala kasvattamaan ja vanhaa äijää en ala nostattamaan: lapseton ja oman ikäinen tai sitten voin olla omineni.

Sinänsä mulla tota opiskelua sun muuta vastaan ei ole mitään, koska mä aion itsekin opiskella taas heti kun on varaa, vaikka koko loppuelämäni. Ihmisen pitää pyrkiä kohti sitä, mitä tuntee sydämessään haluavansa ja jos insinöörinä ei ole onnellinen ja lasten tarhan setänä on, niin tottakai, se käy hyvin.
      Pubi-röllikkää enkä junttia huolisi minäkään, mun mielestä se nyt ei ole mahdoton vaatimus, vaikka juoppojahan suomessa kaikki miehet meinaa olla. Työtön saattaa kyllä löytää töitä joten sitä nyt ei kannata heti tyrmätä: katso asenne ensin.
      No, mutta. Ottaen huomioon miten vaikeaa oikean löytäminen on 20-vuotiaana, niin miksipä se ei nyt olisi vielä vaikeampaa. Eikä siis ulkoisten seikkojen takia, vaan koska suurin osa 30-vuotiaista on varattuja ja vakisuhteissa, ja jos ne eroaa, ne löytää toisen heti perään: siitä samasta pienestä piiristä missä ne pyörii ja minkä ulkopuolelle ne ei enää oikeastaan lähde. Kuka tahansa tuttu ja tutun tuttu ennemmin, kun mitään oikean etsintää, näin se menee. Käy se kello miehilläkin :)

No, mulla se kello on vissiin tiltannut, kun en tajua huonoon (huonoon minulle) tyytyä, vaikka tarjolla ois :D

• 40 pillun mies

Vanha huora kelpaa vain irtopilluksi.

• unohdetaan vaan
        40 pillun mies kirjoitti:

Vanha huora kelpaa vain irtopilluksi.

Joo, hei BYHYYYYYYY, nyt meni itsetunto :D
        40 pillun mies voisi vaihtaa jo nimimerkkinsä oikeaksi eli -40 pillun mies, tarkoittaen minusta eli pakkasen puolta ja sitä, että ei taida onnistaa, vaikka kuinka ponnistaa!!!

Kattos, ei keneltäkään oikeasti mene katkeran, melenterveydeltään järkkyneen vanhan pojan (tai tytön) kommenttien takia yöunet.

Tosin, ei kai keneltäkään mene minkään keskustelupalstan roskan kaatamisen takia muutenkaan, siis: kaada itsellesi vaan Puute-Putte ja sure ihan yksinäsi omaa surkeuttasi, minuun sinun paha mielesi ei tartu :)

Oikein mukavaa viikon jatkoa ja kaikkea hyvää!
        (Vaikkei pimpsaa saisikaan, älä sure, ei se ole koko elämä)
        Iloista mieltä ja Hymyjä!

• ...............

Suhteen tuhoaminen onnistuu kyllä hetkessä, oletitko että sellainen löytyy myös pelkästään sormia napsauttamalla ellei kuka tahansa kelpaa. Kannattaa varmaan selailla itse profiileja ja ottaa yhteyttä, jos sopivalta näyttävä sattuu löytymään. Ja turha vedota, että miehen tulisi tehdä aloite, koska kirjoittelu ei ole vielä mikään aloite. Se, jos mies kutsuu sinut treffeille, on aloite ja sen kunnian voi toki jättää miehekkäälle miehelle huoletta.

• DMC--

En tiedä oliko aloituksen tarkoitus olla pelkkä trolli, mutta vastataan nyt silti. Aloittaja tuntuu olevan melkoisen täynnä itseään luokitellessaan muita työttömiksi luusereiksi. Toivottavasti sinusta ei tule koskaan työtöntä! Oikeestaan nimimerkki Reipas Poikamies pukee hyvin sanoiksi omat ajatukseni aloittajasta. Sun on varmaan parempi olla yksin, jotta et pahoita asenteellasi jonkun miehen mieltä.

Jos haaveilet purjehtimisesta, niin se on lähinnä rahamiesten hommaa. Nimittäin 100 000 eurolla saa sellaisen soutuveneestä seuraavan kipon (lisäksi kaikki muut kulut). Ja jos et ole mallinmitoissa, niin taitaa toi purjehtiminen haaveeksi jäädäkin. Aika selvästi tuli, että luonteellasi tuskin pystyt tätä rahamiestä hurmaamaan.

Onnea valitsemallesi tielle.

• 1 palstan mies

En usko että aloittaja on trolli. Tuollaisiahan monet naiset ovat. Sitten kun täällä kirjoittaa millaisia naiset ovat niin syytetään vääristelijäksi ja hulluksi.

• Huomattua

Olen 30-vuotias mies, muttei vain valitettavasti ole niin paljon statusta ja ulkonäköä että tekee suurimpaan osaan naisista mitään vaikutusta. Pahin kaiketi on se ettei ole suurta haluakaan kerätä statusta tai paniottaa ulkonäköä kunhan molematt osapuolet huolehtii itsestään (kuullut että tämäkin on sitten liian suuri vaatimus naisille jotka antavat itsensä pulskistua jostakin syystä).

Sanon suoraan että etsin 18-vuotiaasta lähtien vain vähän päälle 30-vuotiasta naista siitä syystä etten tahdo heti alkaa perustemaan perhettä.

En tiedä olenko myös sitten "Nuori ikäisekseni" vaikka mielestäni suht kypsä mieleltäni koska oman ikäiset naiset puhumattakaan vähänkään vanhemmista tuntuu lähes 10 vuotta vanhemmilta sekä osa on jollakin tavalla jo öhöm, juuri niitä "tätejä" jo.

Joten sitä luonnotsaan kattelee naista jolla on samankaltaisia ajatuksia ja ehkä on valmistumassa(valmistunut opiskeluista eli jotain 25-vuotiasta jolla o nvielä aikaa siihen perhen perustamiseen.

Ei liene ylltättävää että näistä naisista on myös suurin kysyntä.

Itselleni kävisi tietysti myös vaikka sanotaan 34-vuotias nainen, kunhan on nuorekas, energinen, pitää huolta kehosta ja mielestään sekä kiinnotunut muustakin kuin kodin hoitamisesta ja perheen perustamisesta.

Enpä usko vain tekeväni moiseen vaikutusta toisaalta koska sellaisella on hyvästatuksisia lähemmän 40-vuotiaita miehiä häntä odottelemassa.

Mutta mieluummin yksin kuin ennen aikoja villasukkia kutovaan alkaneen kanssa tai sitten naisen joka on unohtanut että pitää vähän kattoa mitä syö ja paljonko liikkuu.

• Huomattua

Se mikä nauratti aloituksessa oli muuten kohta jossa puhuttiin "työttömistä luusreista" ja sitten vedottiin että kun miestä ei löydy että kyseessä olisi "huono tuuri".
        Lieköhän tuurilla osuutta asiaan myös noissa työasioissa?

Vaikuttaisi vaan siltä aloittaja on ehkä LUUSERI itse miesasioissa. ;)

• Namu30+

Miehet kun voi niitä lapsia siittää hamaan loppuun asti.
        Miksi miehet haluavat lapsia "vanhoina"?

Ja, kyllä se niin on, että 30 miehet (monet) näyttävät ikäistään reippaasti vanhemmilta :(.

• Huomattua
        Namu30+ kirjoitti:

Miehet kun voi niitä lapsia siittää hamaan loppuun asti.
        Miksi miehet haluavat lapsia "vanhoina"?

Ja, kyllä se niin on, että 30 miehet (monet) näyttävät ikäistään reippaasti vanhemmilta :(.

En osaa arvioida näyttävätkö naiset ikäistään "vanhemmilta" vai onko niin että itse olen vain ikäistäni "nuorempi", mutta naiset tuntuvat kovin elämäänsä urautuneilta.

Kyse ei ole siitä että tahdon lapsia "vanhana", mutten tahdo niitä juuri nyt. 30 naisen kanssa niitä pitää alkaisi suunnittelemaan useimmiten varsinkin jos nainen tahtoo useamman.
        Lapset eivät ole minulle edes välttämättämyys.

Mieluiten ottaisin jonkun kypsän 25-vuotiaan, mutta heillä taas odotukset miehille ovat pilvissä koska heistä on kova kysyntä.

• työtön ATM

Samanlainen luuseri olet miesten silmissä. Käytetty kurppa joka ei ilmeisesti edes hyvännäköinen.

• Cranky_geek

Saahan sitä jos sattuu tiet kohtaamaan. Kyllä mulle 30 nainen passais, mutta sen mitä oon seurustellut, niin nainen on aina ollut mua nuorempi. Yleensä muutaman vuoden ja viimeisin taisi olla 5v nuorempi. Liekö sitten syynä se, että nuorempia on enemmän vapaana, vai eikö omanikäisiä naisia vaan kiinnosta.

• Plääg´

"En halua olla parisuhteen pääelättäjä."

Miksi mieskään haluaisi? Vain siksi, että sua ei huvita? Maksa itse laskusi.

• Jos sinun mielestäsi työtön on aina automaattisesti luuseri, se kertoo paljon sinun asenteestasi.

• petofi

Minkä takia sen miehen pitää olla just samanikäinen? Tiedätkö kuinka monet alle 25v miehet haaveilevat itseään selvästi vanhemmista naisista?

No, jokaisen oma asia, mihin ne reunaehtonsa asettaa mutta ei pidä sitten ruikuttaa jos jää ilman. Jotenkin tuosta sinun avauskirjoituksesta huomaa, että kyllä monet naisetkin luulevat itsestänsä ja omasta viehätysvoimastansa hieman liikoja.

• ikäero

Niinpä. Miksi ikää pitää ylipäätään tuijotella parisuhteessa. Ihmiset ovat niin erilaisia luonteeltaan ja olemuksiltaan että iälle en laittaisi enää "ns aikuisena" mitään painoarvoa. Ei esim. joku 10 vuoden ikäero suuntaan tai toiseen tunnu missään jos vaan kemiat sopii kohilleen.

• eienääsinkku

"oma ala enää insinöörinä kiinnosta, haluan opiskella lastenhoitajaksi, niin ei siinä taloudellisesti huimat näkymät ole... En halua olla parisuhteen pääelättäjä."

Jo pelkästään tämä sai ainakin minut heräämään. Itse olen parisuhteessa kyllä, mutta ei pidä ihan liian ehdoton olla kumppania hakiessa. Meillä mies tienaa hiukan enemmän kuin minä, molemmat tienataan reippaasti alle 3000e/kk, ja on välillä tullut tilanteita ihan hetkeksi, että minä olen ollut meillä se pääelättäjä. Kaikilla se elämä ei ole niin selkeää. Ja miksei insinööri saisi vaihtaa ammattia? Mieti vähän mitä ajattelet ja mitä vaadit, laske tasoa edes hiukan.

Ai niin, muistinko mainita, että itse olen alle 30-vuotias ja mieheni yli 30-vuotias? Mieheni on sanonut, että hänen ikäisensä naisilla rimat olivat niin korkealla, ettei hän niihin yltänyt. Meni kuulemma fiilikset etsiä yhtäkään oman ikäistään. Tämäkin kertoo jo aika paljon.

• Yks ehdotus

Älä ota pettäjää, luuseria eikä isäpappaa. Ala puumaksi ja nappaa tältä palstalta se lordi Boredom. Ei teillä kai liikaa ikäeroa ole. Kaveri on lapseton, naiseton, korkeasti koulutettu, luotettavien tietojen mukaan mukaan erittäin hyvässä duunissa ja rahaa niin ettei paskalle taivu. Sitten vaan ostoksille vaikka tänne: http://www.nautorswan.com/

• ..-.-.----.-

Joo ei oikeen kolmikymppiset naiset kiinnosta. Miksi tyytyä johonkin joka ei sytytä? Mielummin yksin kuin huonossa suhteessa.

• ottaapäähäntollanen

Mitäpä jos tapaat naisen jonka ikää et tiedä ja hän sytyttääkin, mutta sitten selviää että hän onkin esim. 32v? Ja, miksi suhde olisi huono 30 kanssa? Se voi olla ihan yhtä huono nuoremmankin kanssa...
        Miksi nyt kukaan yleensäkkään rupeaa huonoon suhteeseen!!!!!

• ....-.-.---.
        ottaapäähäntollanen kirjoitti:

Mitäpä jos tapaat naisen jonka ikää et tiedä ja hän sytyttääkin, mutta sitten selviää että hän onkin esim. 32v? Ja, miksi suhde olisi huono 30 kanssa? Se voi olla ihan yhtä huono nuoremmankin kanssa...
        Miksi nyt kukaan yleensäkkään rupeaa huonoon suhteeseen!!!!!

Jossei nainen 30 vuotiaana ole kelvannut kellekkään niin kyllä jotain vikaa pakko olla. Ei siis sytytä. Mutta varmasti jollekkin kelpaa.

• Just.............
        ....-.-.---. kirjoitti:

Jossei nainen 30 vuotiaana ole kelvannut kellekkään niin kyllä jotain vikaa pakko olla. Ei siis sytytä. Mutta varmasti jollekkin kelpaa.

EI OO TOTTA!!!
        Kelvannut??? Jos on 30 ei se tarkoita ettei ole kenellekkään kelvannut!!!

• ----.-.-.---.--
        Just............. kirjoitti:

EI OO TOTTA!!!
        Kelvannut??? Jos on 30 ei se tarkoita ettei ole kenellekkään kelvannut!!!

Siis parisuhteeseen. Siitähän tässä kait on kyse.

Nuo vakipano ja fuckbuddy jutut on sitten asia erikseen, niihin kelpaa nainen ku nainen. Tosin näillä naisilla tuskin mitään kykyä oikeisiin tunteisiin ole koskaan ollutkaan - ja siten ehdoton turn off.

• ottaapäähäntoll..
        ----.-.-.---.-- kirjoitti:

Siis parisuhteeseen. Siitähän tässä kait on kyse.

Nuo vakipano ja fuckbuddy jutut on sitten asia erikseen, niihin kelpaa nainen ku nainen. Tosin näillä naisilla tuskin mitään kykyä oikeisiin tunteisiin ole koskaan ollutkaan - ja siten ehdoton turn off.

Juu, siitä on kyse, mutta ihmettelin tuota sanavalintaa, kelvannut. Se kun ei tosiaan tarkoita, jos sinkkuna on jonkun aikaa viihtynyt, että 30 ei ole kenellekkään kelvannut.
        Miehet tunnetusti pystyvät suhteeseen hyvinkin pian edellisen loputtua. Naiset ei välttämättä. Tuo nyt on yksi esimerkki.
        Sama pätee miehiin noissa pano-jutuissa, ei heilläkään tunnu olevan kykyä oikeisiin tunteisiin... Kyllä se monesti naisella ne tunteet on siellä, mutta miksi niistä kertomaan kun tietää mitä mies vain haluaa ja kuinka kylmä mies on.

• ----.-.---.-
        ottaapäähäntoll.. kirjoitti:

Juu, siitä on kyse, mutta ihmettelin tuota sanavalintaa, kelvannut. Se kun ei tosiaan tarkoita, jos sinkkuna on jonkun aikaa viihtynyt, että 30 ei ole kenellekkään kelvannut.
        Miehet tunnetusti pystyvät suhteeseen hyvinkin pian edellisen loputtua. Naiset ei välttämättä. Tuo nyt on yksi esimerkki.
        Sama pätee miehiin noissa pano-jutuissa, ei heilläkään tunnu olevan kykyä oikeisiin tunteisiin... Kyllä se monesti naisella ne tunteet on siellä, mutta miksi niistä kertomaan kun tietää mitä mies vain haluaa ja kuinka kylmä mies on.

Jos sinkkuna viihtyy niin mikäs siinä. Mutta kyllä nainen joka vielä 30 juoksee baareissa vähän ihmetyttää. Jotenkin tulee sellainen kuva että sex in the cityt on telkkarista katseltu. Siinäpä sitä parisuhteen mallia. Turn off.

• tappi otsassa :)
        ----.-.---.- kirjoitti:

Jos sinkkuna viihtyy niin mikäs siinä. Mutta kyllä nainen joka vielä 30 juoksee baareissa vähän ihmetyttää. Jotenkin tulee sellainen kuva että sex in the cityt on telkkarista katseltu. Siinäpä sitä parisuhteen mallia. Turn off.

30 miehet, jotka juoksevat baareissa ovat hyväksyttävämpiäkö?
        Ja tottahan jokainen 30 saa käydä välillä baarissa "tuulettumassa", vaikka sinkku onkin. Siellä kun tapaa niitä seurustelevia kavereitakin välillä. Himassako pitäisi kaikki aika viettää, ettei leimattaisi joksikin?

• ps

Onhan se niin, että 30-vuotiaana naisen on aiempaa hieman vaikeampi löytää kuppania, vaan jotenkin minusta myös tuntuu, että kiinnität huomiota epäolennaisiin asioihin...

Onko se nyt niin paha asia, jos 35-vuotias mies haluaa vaihtaa insinöörin työnsä lastenhoitajan ammattiin? Minusta se päin vastoin kuulostaa aika rohkealta valinnalta ja niin tekevä mies mieheltä, joka oikeasti uskaltaa tehdä elämässään asioita, jotka kokee tärkeiksi. Ja jos sinä kerran olen taloudellisesti hyvin pärjäävä, niin... aika moni mieskin elää parisuhteessa naisen kanssa, joka tienaa vähemmän kuin hän.

• M33 - ei tätiä

Itse laitan aina nettihauksi 18-28v. Oman ikäiset naiset ovat rupsahtaneita, eronneita, yksinhuoltajia yms. elämän kolhimia kiertopalkintoja. Ei kiinnosta.

• 30+ ja ylpeä siitä!

Etpä tiedä mistään mitään!
        Ihmettelen suuresti, että miksi nuoremmat naiset, alle30, edes viitsivät katsoa 30 miehiä. Samat asiat pätevät 30 miehiin: rupsahtaneita (isomahaisia), näyttävät 45lta, eronneita, juu ja osa yh:ta, ja ovat jakaneet itseään tuolla baareissa varmasti enempi kuin moni nainen. Epäsiistejäkin näyttävät moni olevan.

• 30+ ja ylpeä siitä!

Onneksi ei tarvitse ikäistesi miesten kanssa mihinkään ryhtyä, kun nuorempiakin on tarjolla!

30 miehet ne ovat itseään täynnä/luulevat itsestään liikoja, naisia vaan syytetään aina tuollaisesta käytöksestä. Lapsellisempiakin ovat kuin nuoremmat miehet.

Onko ne puhkinussijamiehet sitten hyviä jätkiä?!

• noniinsevaanon...

Olen 30 , enkä alleviivaa oikestaan mitään noista mitä olet kirjoittanut.
      Olen ollut kolmessa pidemmäs suhteessa, kaikki hyvin erilaisia. Yksi esim. oli jossain vaiheessa työttömänä. Enkä nähnyt siinä mitään pahaa. Enkä tod. yh-isää pelkäisi.
      Mielestäni suhteessa tärkeitä asioita ovat rakkaus, arvostus, yhdessä tekeminen. Se, että ollaan onnellisia! Materiasta/rahasta viis.
      Sellaista ihmistä vaan on kovin vaikea löytää, jonka kanssa oikeasti synkkais... :/

• noniinsevaan on...

Nii, eli pointti oli, että ap. et mainitse mitään rakkaudesta ym...

• 17+13

Jos kolmekymppinen ei ole oppinut mitään elämästä niin yksin saa jäädäkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      19
      3737
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3049
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2305
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2105
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      19
      1966
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1632
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      40
      1586
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1502
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      487
      1430
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1414
    Aihe