Erään väittämän mukaan 10 % suomalaisista ei koskaan mene naimisiin tai ei asu yhdessä kumppanin kanssa.
Jos tuo pitää paikkansa, niin hyvinhän useimmille lopulta käy, eli 90 % ihmisistä löytää jossain vaiheessa kumppanin itselleen, eli täällä itsesäälissä rypevistä sinkuistakin 9 kymmenestä löytää jossain vaiheessa elämäänsä kumppanin, tapahtuuko se aikaisin vai myöhemmällä iällä, se on toinen juttu, ja varmasti on niitäkin, jotka vasta yli 40-50 vuotiaina löytävät kumppanin, joten ei kannata 20-30 vuotiaittenkaan vielä tuomita itseään ikisinkuksi , vaikka ei kumppania tunnu juuri nyt löytyvänkään.
Tässä vielä hyvä linkki:
http://puute.com/index3.htm
Ei ikuisesti puutteessa
7
82
Vastaukset
- alone for good
Kyllä miesten kannattaa tuomita itsensä ikisinkuiksi. Naisista nimittäin hyvinkin 10% on sellaisia kuin tänne vähän aikaa sitten kirjoittaa alkanut Kallanhelmi, jolla on niin tiukat vaatimukset miehelle, ettei sellaista ole olemassa oikeasti. Ja nämä naiset tyytyvät mieluummin yksinoloon kuin tekevät kompromisseja. Eli todellakin, jos on ikisinkku mies 28-vuotiaana, niin voi hyvin tuomita itsensä lopulliseen ikisinkkuuteen. Naiset ovat niin omituisia, että ovat mieluummin yksin kuin joustavat vähänkään.
- puuma vs äly
55v kallanhelmi ja 25v älymies olisivat oiva pari.
- kallanhelmi
puuma vs äly kirjoitti:
55v kallanhelmi ja 25v älymies olisivat oiva pari.
Saanen korjata, olen vasta 46-vuotias.
- m22v.
Mutta, kun minä haluaisin kokea rakkauden silloin kun olen vielä nuori. Ei kauheesti lohduta, että joskus 30-50 vuotiaana saatan löytää kumppanin.
"täällä itsesäälissä rypevistä sinkuistakin 9 kymmenestä löytää jossain vaiheessa elämäänsä kumppani"
Ehkä täällä itsesäälissä rypevät sinkut ovat juuri se 10 prosentin porukka, joka ei mene naimisiin. - Miss Fury
Jos 10% ei mene naimisiin tai avoliittoon, niin eivät hekään välttämättä silti yksin ole.
- Rräyhh
Niin. Naisista jotka eivät mene naimisiin tai avoliittoon, osa on elämäntapalutkia.
Miehistä jotka eivät mene naimisiin tai avoliittoon, 99% on miehiä jotka eivät ikinä saa kokea naisen kosketusta.
Ala nyt ymmärtää senkin lehmä kuinka helppoa sinulla on kun olet nainen. - hehehehehhe
Rräyhh kirjoitti:
Niin. Naisista jotka eivät mene naimisiin tai avoliittoon, osa on elämäntapalutkia.
Miehistä jotka eivät mene naimisiin tai avoliittoon, 99% on miehiä jotka eivät ikinä saa kokea naisen kosketusta.
Ala nyt ymmärtää senkin lehmä kuinka helppoa sinulla on kun olet nainen.Miesten on ainakin helpompi itkeä kurjuuttaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377199Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265015L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694422TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153513Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242321Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3091836Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241736Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91619- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458