Pahin turn off:16 vuotiaita teinejä metsästävät miehet

Kauhistuttaa

Kyllä hämmästyttää, miten s24-treffeissä moni kolmikymppinen mies on laittanut ihannekumppaninsa alimmaksi ikärajaksi alaikäisen, heihin nähden miltei lapsen. Heille kelpaisi kernaasti varmaan 16 vuotiaita nuoremmatkin lapset, mutta sitähän ei laki salli... Myös yli kolmikymppiset, siis jopa viisikymppiset miehet harrastavat tätä. Minusta se ei ole ihan tervettä, sillä ainakaan itse täysi-iän ylitettyäni en ole kokenut mitään vetoa alaikäisiin, enkä ymmärrä, jos joku aikamies heitä etsimällä etsii. Pahin turn off miehessä mielestäni se, että hän tuntee vetoa selvästi alaikäisiin, henkiseltä kehitykseltään vielä lapsiin. Ei sellaisen miehen kanssa ainakaan voi saati uskalla perhettä harkita! Kypsä aikuinen mies ei lapsia katsele, vaan etsii henkisesti aikuista kumppania ja laittaa vähimmäisikärajaksi ainakin sen 18.

Ikärajan määrittämiseen suomi24-treffeissä menee vain mutama sekunti, eikä tuo 16 näy edes heti, vaan se pitää hakea kelaamalla ikärajajakaumaa alaspäin. Ensin tulee 18 näkyville, joten jotain vetoa lähes lapsiin täytyy tuntea, jos oikein valitsee alimman mahdollisen ikärajan.

Miettikää täysi-iän ylitäneet naiset, joilla on omia lapsia / haluatte perheen, pääseekö tiikeri koskaan raidoistaan, vaan kiehtovatko pikkuteinit vielä silloinkin, jos sattuu valitsemaan aikuisen naisen.... En todellakaan ottaisi miestä, jolla on niin oudot mieltymykset, varsinkin, kun itse haluan joskus perheen ja kypsän parisuhteen. Harvoin seksuaaliset mieltymykset muuttuvat aikuisella iällä, enkä halua ottaa mitään riskejä...

11

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..................

Oletko vähän yksinkertainen?

• jaki,,,,,

Eihän toi kolmekymppinen mitään, mutta siellä on yli kuuskymppisiä, jotka etsivät 16-35 ikäisiä ja ovat on-line kokoajan. Eläkeukot odottelevat pikkutyttöjä, kunnes kuolema.......

• ....................
        jaki,,,,, kirjoitti:

Eihän toi kolmekymppinen mitään, mutta siellä on yli kuuskymppisiä, jotka etsivät 16-35 ikäisiä ja ovat on-line kokoajan. Eläkeukot odottelevat pikkutyttöjä, kunnes kuolema.......

No, et sinä ainakaan siitä ihannenaiskohdasta tuota pysty päättelemään, kun systeemi on suoraan perseestä. Miksei voi jättää automaattisesti tyhjäksi niitä kohtia joita käyttäjä ei itse täytä? Ohjelmoinnin kannalta maailman yksinkertainen perusjuttu. En minäkään hae 30 tai 300 kiloista naista, vaikka ihannenaiskohdassa näin lukeekin. En vain tapaa kulkea elävässä elämässä mittanauhan ja puntarin kanssa arvioiden naisia.

• jep jep
        .................... kirjoitti:

No, et sinä ainakaan siitä ihannenaiskohdasta tuota pysty päättelemään, kun systeemi on suoraan perseestä. Miksei voi jättää automaattisesti tyhjäksi niitä kohtia joita käyttäjä ei itse täytä? Ohjelmoinnin kannalta maailman yksinkertainen perusjuttu. En minäkään hae 30 tai 300 kiloista naista, vaikka ihannenaiskohdassa näin lukeekin. En vain tapaa kulkea elävässä elämässä mittanauhan ja puntarin kanssa arvioiden naisia.

Ja hiirikin kuluu niin ikävällä tavalla kun pitää sen verran vaivaa nähdä että klikkaisi ikä- ja painokohtaan jonkun järjellisen alarajan... nyyh...

• ..................
        jep jep kirjoitti:

Ja hiirikin kuluu niin ikävällä tavalla kun pitää sen verran vaivaa nähdä että klikkaisi ikä- ja painokohtaan jonkun järjellisen alarajan... nyyh...

Lienee jokaiselle syytä antaa mahdollisuus valita mitä asioita hän painottaa? Mitä järkeä on laittaa pituuskohtaan esimerkiksi 155-175 ja painoon 50-80. Tämähän tarkoittaa, että 155 senttinen ja 80 kiloinen kuuluu ihannenaisiisi. :) Ihan muut syyt kuin erinomainen tekninen toteutus tai pienimmästäkin kaatuilevan palvelun luotettavuus ovat s24 treffien suosion takana. Iskurikin on fiksummin toteutettu, olkoonkin sisältö mitä on. :)

• paperianainen

Siis nämä miehet ovat optimisteja. Pitää jättää 16-kesäiselle oman harkinnan mahdollisuutta...

• 72727272

Jep. Varmaankin se on jumalattoman suuri usko omaan seksikkyyteen ja haluttavuuteen. Sehän on fakta että naiset ovat kauneimmillaan juuri tuossa 16-20 välillä, ja jos nämä heput etsivät oikean suhteen sijaan pelkkää seksiä niin toki niille nuorempikin kelpaa.

• törkyturvat

Näinhän se valitettavasti näyttää monien profiilissa olevan tuo 16v -
      En ikuna päivänä vastais tuollaiselle miehelle.

Se on kuvottavaa, kun on viellä turjake kuvalla liikkeellä ja itse huitelee keski
      ikää. (Mitenkähän se peli vetelee) ???

• tehomies

Joo, kyllähän näitä vajaaälyisiä puolipedareita aina riittää jotka hakee huomattavasti itseään nuorempaa- jopa alaikäistä seuraa.

Mutta olkaa huoleti, eivät he vastauksia saa - se on varma!

• ,

Minäkin olen huomannut saman että monilla noin 30 miehillä on ikärajana 16- jotain, sellaisille olen ihan suosiolla jättänyt vastaamatta koska minusta se kertoo jotain ihmisestä itsestään..

• ug.....

Minä sain yli 80v. mieheltä flirtin. Siis tämän papparaisen lasit on ollut
      pahenmman kerran huurussa. Hain 30-36 vuotiasta, itse olen 32.
      Näinkin voi käydä. Arvata saattaa vastasinko ???

Olin asiallisen kuvan ja textin kanssa liikkeellä, nyt olen jättänyt netti-deitin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      138
      1686
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      264
      1235
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      129
      949
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe