Ostin juuri itselleni ensimmäisen epilaattorini. Lueskelin ohjekirjasta, ja täällä lukee, että tuotetta saa käyttää ainoastaan naisten jalkakarvojen nyppimiseen. Onko sitten olemassa joku erikoinen epilaattori millä saisi nyppiä muualtakin? Esim. bikinirajoista tai kainaloista. Miten muut tekee? Kukaan kavereistani ei ole ainakaan maininnut käyttävänsä epilaattoria, joten en voi heiltä kysyä. Onko se niin nuukaa? Vai onko tuo vain varotoimenpide? Toivoisin asiallisia vastauksia, koska en todellakaan tiedä.
- Kokematon epilaattorin käyttäjä
Epilaattorin käyttö
3
1168
Vastaukset
- spot the dog
Jaa-a... Ei mitään hajua. Voithan sitä kainaloihin koitella? Tuskin se räjähtää tai mitään :D
Bikinirajaa ei kannata mennä epiloimaan ellei halua pysyvää punapilkkuista ihoa... - nainen-n-20
En kyllä tiedä mikä tuossa voisi olla takana.
Itselläni on epilaattori jota voi ohjeidenkin mukaan käyttää myös kainaloita ja bikinirajaa epiloidessa. Uskon kuitenkin että voit ihan rauhassa käyttää epilaattoriasi myös muille alueille kuin sääriin, tuskin se on sen vaarallisempaa kuin muillakaan epilaattoreilla. - Kokenut epiloija
Minulla on ollut Braunin epilaattori jo useita vuosia ja olen käyttänyt sitä kaikkien karvojen poistoon. Ohjekirja ei ole nyt käsillä (mahtaako olla enää tallessakaan). Nykyisin ajelen jalat ja kädet kokonaisuudessaan tarvittaessa ja kainalot 3-4 viikon välein.
Alussa kun karvoja on paljon, epilointi on kivuliasta. Kun epiloi säännöllisesti ja karvat heikentyy, kipu vähenee. Ei kannata odottaa että karvat ehtii kasvaa liian paksuiksi vaan ajella heti kun karvoja alkaa näkyä. Kainaloiden ajelu oli alussa erittäin kivuliasta. Jos se tuntuu liian kivuliaalta, voi käydä kerran vahauksessa tai sokeroinnissa ja jatkaa sen jälkeen viikon välein vaikka karvoja ei vielä näkyisikään. Vuosien kuluttua päästään tähän harvaan ajeluväliin kuten minulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628