Voiko kukaan mies tykätä HUONOA jos nainen ilmaisee kiinnostuksensa, kertoo sydämessä heränneistä lämpimistä ajatuksista ja tunteista, lisäten vielä - ettei kukaan muu mies ole moisia tunteita hänessä/sydämessä aikaan saanut...?
Saako miehelle kertoa?
7
137
Vastaukset
Ei voi tykätä huonoa.
Mitäs väliä sillä on, tykkäsi huonoa tai ei? Sinun tunteistasihan on kyse : )
Voi sellaisiakin olla, joita liiat tunteilut ärsyttää, mutta tuskinpa aitoa tunneviestiä pahana kukaan niiden tunteiden arvoinen pitäisi. Itsestä tuntuisi kivalta kuulla sellaista, ehkä lukuunottamatta sitä... etteikö kukaan mukamas, ikinä... koskaan... hehe.
Kannattaa kokeilla, silti. Jätä kumminkin taka-ajatukset sinne todella taustalle, et tarvitse niitä.Ihan fiksu viesti. Vielä senkin sanon, että jos toinen pahoittaa mielensä, niin pitäkööt tunteensa sen verran, ettei pahoittaisi mieltään toisen mielenpahoittamisesta, koska jos mies ei sellaisesta viestistä pitäisi, se pitämättömyys ei olisi aitoa.
- k4u
dazu kirjoitti:
Ihan fiksu viesti. Vielä senkin sanon, että jos toinen pahoittaa mielensä, niin pitäkööt tunteensa sen verran, ettei pahoittaisi mieltään toisen mielenpahoittamisesta, koska jos mies ei sellaisesta viestistä pitäisi, se pitämättömyys ei olisi aitoa.
- Moustache
Riippuu siitä oletko idiootti, ruma, kaunis, jne.
- LIIANherkkääkö
Arvasin että tämä ulkonäkö kysymys tulee heti ekana jollekki mieleen :) Noh, sanotaanko näin että olen kuullut olevani kaunis, kukaan ei ole koskaan rumaksi kehunut! Ja mitä tulee tuohon idiotismiin...niin paha sanoa kun en tiedä mitä kaikkea se pitää sisällään?! Joten paljastinko itseni ja olen sitä?
Ehkä mielummin markkinoisin itseäni hölmönä kuin idioottina. Joku on joskus tosin haukkunut mua erittäin fiksuksi, mutta en jaksanut ottaa siittä nokkiini :)
No vois ehkä, jos onkin kiinnostunut omasta sukupuolestaan, eikö?
Toisaalta miksei joku perusheterokin vois siitä ottaa sieraimeensa, jos on herkempi tai jäykempi, suhteessa ja pitää sitä naista hyvänä ystävänään. Vetäishän se vähän ne sen kaverin oletettamat normaalit kuviot uusiksi, maailmansa rauha järkkyisi ja sitten joutus kelaan juttuja sekä suhtautuun asioihin uudella tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760