Olen viettänyt sinkkuna jo tarpeeksi aikaa, miten isketään mies..? :D Ulkonäköni on kohdillaan ja olen kyllä myös huumornaisii, mutta en osaa iskeä ketään.. Baariin en haluaisi mennä ku en siellä muutenkaan viihdy..
miten kaunis iskee miehen?
16
1102
Vastaukset
- Minä ainakin
Mene baariin ja kysy että maistuisko toosa? Kyllä lähtee.
- asfadfsdf
Miehen iskeminen on liaan helppoa.. joten elä iske ketä tahansa. Ole enemmin valikoiva, katso itsellesi kunnon mies!
- SAPpho
Hymyile ja tuijota .. piiittkkäään.
- mies5343553
kysyt vaan haluatko lähteä mun kanssa leffaan???
tai sitten kysyt että haluisitko lähteä kanssani syömään??? - KUNNON MIESS
Iske tää. Laita vaan yksityisviestiä kato ;-) niin se menee.
https://plus.google.com/100300281975626912157/posts - vihainen mies
näytäs vähän kuvaas ni nähdään ootko kaunis
- ikisinkku36
Tuu iskee mut. olen helppo nakki sulle kun olet niin kaunis.
- yjrfjrt
Paskat sä mikään kaunis ole. Näytä kuva, jos olet...
"If i say i flote; and you believe that i flote, then it happens".
Your words are zero.- joo en mäkään
usko että ap on kaunis... kauniita naisia isketään jatkuvasti joka paikassa, eikä kauniin tarvitse itse koskaan iskeä ketään tai tehdä aloitetta. Tiedän tämän tämän henkilökohtaisesta kokemuksesta.
- maria*
Noh, teillehän sillä ei ole väliäkään olenko kaunis vai en, mutta sen verran sanon että kuulen nykyään päivittäin kehuja ulkonäöstäni, mallitarjouksia jne, ja se on tosi hämmentävää maalaistytölle. :) Miehet kyllä minua katsoo mutta aika harvoin kukaan lähestyy, jos ei sitten jossain netin ihmeellisessä maailmassa..
Minä taas uskon ihan täysin, että Maria* on kaunis ja, että miehet kattoo, mutta sitä oikeaa ei vaan löydy.
Olen itse tismalleen samassa tilanteessa, paitsi että joo, baareissa käyn ja seuraa saisin ja saan todella helpolla haluan sitä eli en. Ongelma onkin se, että haluaisin jonkun pysyvän enkä mitään p#lluhaukkaa kimppuuni.
Ja selittäkää hyvät miehet tämä: kun vihdoin löysin miehen, joka _todella_ kolahti, niin hän pelkää aloittaa mitään suhdetta kanssani juuri ulkonäköni takia. Pelkää kuulemma luottaa tän näköiseen naiseen. Turhauttavaa.- MSport_*_
Fruitloop: Joko pukeudut liian tyrkysti tai meikkaat liikaa, jolloin olet liikaa ns. esillä ja muut miehet kuolailee sua jatkuvasti. EI semmoinenkaan ole kivaa. Semmoinen barbie look ei sytytä kaikkia miehiä, toki seksuaalisesti, mutta jos mietitään seurustelua, niin mielummin ottaisin kiltimmän näköisen tytön joka sytyttää paremmin. Muutenkin mielellään semmoinen kiltti mutta seksy naapurintyttö look vs. meikkipossu minihameessa tai jossain erikoisissa katseenkääntäjä kuteissa = not good. Tiukat farkut, korkkarit/sportti kengät ja kiva paita/toppi tms = way to go. :P Eikä meikkiä liikaa. TUmmat hiukset on plussaa.. Mites se menikään? Blondit yhdenillan huviksi, tummat vaimokkeiksi. ;) Sorry!
Marialle sanoisin, että tee profiili suomi24 treffit sivustolle ja laita kuva sinne rohkeasti. Kokeile jos sieltä löytyisi. On myös www.deitti.net katso valikoimaa sieltä. Jos olet kaunis oikeasti, hyväkroppainen (liikut) ja vielä pk-seudulta, niin voisin olla kiinnostunut. ;) Ikä olisi mukava kuulla.. En itsekkään enää viihdy baareissa. Mielummin pirteenä treeneihin, kun darrassa ja nukkuessa vkloput. :)
No joo, eli mitä MSport_*_ kuvailit, ainut ongelma, mitä itsestäni löydän on nämä vaaleat hiukset. Hohhoijaa. Sorry, mutta ihan vaan tuon takia en lähde väriä vaihtamaankaan. =D
Vaatteiden perusteella menin heti tuohon sun way to go -osastoon ja meikkaa en todellakaan liikaa. Tyrkky en ole, miehet tulevat minun luo, minä en yritä heitä lähestyä, mutta se huomio on ahdistanut ja pelottanut joskus ihan siinä määrin, että olen alkanut itkeä yökerhon baaritiskillä ja lähtenyt kotiin. Ja vielä taksilla, kun kävellen ei uskalla. >=/
Tämä nyt on eka kerta mun elämässä, kun toivoisin olevani vähemmän nätti, että saisin miehen. Eli, onko mun nyt alettava pukeua burkhaan ja värjättävä hiukset tummiksi vai onko se vika kuitenkin sen miehen päässä ja itsetunnossa? Herää kysymys...- on se kysymys
Mites ruma iskee miehen?
- Vaiknäin
Jos mä oisin kaunis ja näkisin kivan miehen..
Katsoisin ja hymyilisin, jos se ei tulis kohti niin lähestyisin häntä, juttelisin ja vaikka antaisin puhelinnumeroni.
Mutta näin en voi tehdä, koska en ole kaunis ja ne pelästyy kun olen tehnyt niin :( - helppoa, mutta
Miten kalju karvainen mies iskee punatukkaisen goottitytön, joka soittaa ukulelea ukrainalaisessa kansantanssiryhmässä? Siinä on oikeasti se kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750