Snägärijonovittuilijaliike

viIi.

Ihmisellä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen käyttäytyipä hän kuinka provosoivasti tahansa. Esimerkiksi minulla on täysi oikeus aukoa päätäni snägärijonossa kuinka paljon haluan tulematta pahoinpidellyksi.

Ehdotankin, että perustamme snägärijonovittuilijaliikkeen ja lähdemme vittuilumarssille. Esikuvamme olkoon lutkaliike.

Hähä! :D

23

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voin lähteä mukaan organisoimaan snägärivittuilijaliikettä!

Kestäisitköhän mun jatkuvaa vittumaisuutta?

• viIi.

No, jos alat vituttaa niin tuon sen kyllä ilmi..

• viIi. kirjoitti:

No, jos alat vituttaa niin tuon sen kyllä ilmi..

Hmm... varmasti. Mä luulen, että voitas ekaksi käydä vaikka Kotkan meripäivillä kokeileen, banderollit mukaan ja vittuileen ihmisille neljän aikaan aamuyöstä snägärijonoon ... miten muuten, pitäskö perustaa samaan hengenvetoon toinenkin: taksijonovittuilijaliike? Banderollien kanssa hoiputaan baarista jonon ohi pokkana ja samalla vittuillaan kaikille, kuinka vituttavaa jonottaminen on ..

• temppuilija kirjoitti:

Hmm... varmasti. Mä luulen, että voitas ekaksi käydä vaikka Kotkan meripäivillä kokeileen, banderollit mukaan ja vittuileen ihmisille neljän aikaan aamuyöstä snägärijonoon ... miten muuten, pitäskö perustaa samaan hengenvetoon toinenkin: taksijonovittuilijaliike? Banderollien kanssa hoiputaan baarista jonon ohi pokkana ja samalla vittuillaan kaikille, kuinka vituttavaa jonottaminen on ..

lääkärijonovittuilijaliike?
        sossujonovittuilijaliike?
        lähtöselvitysjonovittuilijaliike?

:D

• viIi.
        temppuilija kirjoitti:

lääkärijonovittuilijaliike?
        sossujonovittuilijaliike?
        lähtöselvitysjonovittuilijaliike?

Näin on!

• vanha juttu

Persut on jo olemassa.

• Hmm... siis pubivittuilijaliikettä ei tartte enää perustaa, ok.

• ...

Tämä on hauskaa, koska nämä eivät ole millään muotoa erilaisia asioita...

• Mun fyysinen ja henkinen koskemattomuusliike vastustaa sun vittuilun vapautta. Liikkeeni ideana on saavuttaa jokaiselle vähintään kilometrin säteinen koskematon vyöhyke - joka tosin vaikeuttaa marssia, koska jono kasvaa äkkiä aika pitkäksi.

• -Dice-

Mulle kerran joku kaljupää alkoi vittuilemaan snägärijonossa...
      Aloin vain nukkumaan sen tyypin jalkojen juureen.

Nämä on näitä kaverilta kuultuja...

Joskus on ollut itelläkin pakko sanoa ruma sana, jos toinenkin, kun joku kusipää on alkanut etuimenaan. Prkl. ;(

• alv-liskot

touché !1!1!11 :D

Tosin ei ole yksiselitteisesti todistettu, että mistä raiskaus johtuu (onko se uhrin provosoinnin seurausta tai vaikuttaako pukeutuminen), mutta viis siitä. Periaatehan on lutkaliikkeessä sama: saa provosoida, ärsyttää ja loukata, eikä omasta käytöksestään joudu mitenkään vastaamaan - tarkoitus kun muka on jotenkin helvetin hieno.

Minä vaan ihmettelen, että eivätkö sivistyneet, kouluttautuneet länsimaiset naiset keksi mitään muuta tapaa vaikuttaa kuin kulkea pérse paljaana kadulla räyhäämässä.

Liskot eivät syö lihaa, mutta liittyvät ilman muuta snägäriliikkeeseen. Jos lapsellisella provosoinnilla kerran saadaan aikaan jotain asiallista, niin perkelettäkös tässä aikailemaan. Otetaan vili kuule rähinäviinat pohjalle ja lähdetään Kipsalle !1!111!1

• alv-paskot.

näytä se, ne, tai peräti SE

• alv-liskot
        alv-paskot. kirjoitti:

näytä se, ne, tai peräti SE

miksi

• alv-paskot.
        alv-liskot kirjoitti:

miksi

koska femujen se, ne, ja peräti SE kiinnostaa

*sofistikoitunutta naurua*

• alv-liskot
        alv-paskot. kirjoitti:

koska femujen se, ne, ja peräti SE kiinnostaa

*sofistikoitunutta naurua*

minua ei kiinnosta se, että sinua kiinnostaa

• et ole
        alv-liskot kirjoitti:

minua ei kiinnosta se, että sinua kiinnostaa

nätti

• alv-liskot
        et ole kirjoitti:

nätti

entä sitten? Yrittäisit ärsyttää edes auttavasti. Olet niin tylsä, että minun on täytynyt siirtyä kokonaan toiselle palstalle hillumaan.

• Nyt oot kyllä väärässä. Snägärijonossa on perustuslain mukaan kiellettyä vittuilu ja kiilailu, riippumatta toimijan liikutuksen määrästä. Samoin perustuslaki suo oikeuden ojentaa välittömästi tuon pykälän rikkojaa kohtuullisissa määrin, sillä paikalla, hetkellä ja enempiä asiaa miettimättä, ilman että virkavalta voisi asiaan puuttua.

Ai niin, sama koskee muuten taksijonoja nykyään, lakiin tehtiin lisäys joskus 2009 lopulla.

• viIi.

Aivan niin, myös minihameen perustuslaki kieltää.

• Mulla oli viimeksi snägärijonossa kesäkuussa kivoja keskusteluja, joskus neljän aikaan aamuyöstä. Ei siellä mittään vittuilla; ihan kohteliaita oltiin :)

• No kai

tuollaiselle kaunottarille...

meille miehille ei

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe