Olen ihan tavallinen (en ruma) työssäkäyvä 49v. nainen. Nyt "yksin" olleena n. 2v. alkaisi jo olla suhteellekin tilaa. Ikä on jo tehnyt sen, ettei kapakoissa roikkuminen kiinnosta. Työ on naisvaltaisella alalla. Harrastukset pitkälti kuvataidepuolella, joka on melkoisen yksinäistä puurtamista inspiksen iskiessä... Yksin olen huono lähtemäänkään mihinkään, ja pienen tyttökamuporukan joukosta saa todella harvoin seuraa, sillä osa on jo mummoutuneita ja toinen osa uutuuden "tulisessa" suhteessa. Heidän ajan vie joko perhe, lapset ja/tai lapsenlapset, tai uusi kumppani.
Hakusessakin on ihan tavallinen mies... Nettideittailu ei kiinnosta, sillä koen sen tuomat "sokkotreffit" jotenkin pakkopullaksi, ja epäilen kovasti, ettei se kipinä syty netin kautta luoduilla treffeillä, jossa odotukset on liian selkeästi kumppaninhaussa. "Mitä teet, paljonko tienaat, onko lapsia, mitä, kuka, miksi..?"
Mihin siis suunnata itsensä? Mihin olisi helppo mennä "yksin"? Työväenopistossa on kokeiltu valokuva ja taideaineet. Epämääräisiä tietotekniikan kursseja jne.(toki ensisijaisesti oppiminen mielessä, mutta...)
Taidenäyttelyissä saa kulkea todella rauhassa :( Urheiluasiat ei oikein maistu, vaikka ulkoilen ja lenkkeilen (yksin) mielelläni.
Mistä siis etsiä oman ikäisiä miehiä ? Miehet, vastatkaa!
mistä löytää/etsiä?
7
149
Vastaukset
- kohta erakko???
kotoahan minut löytää, 50 mies. ollut yksin jo liki 10v.Ne harvat kaverit jotka jäi menee yleensä omansakkinsa kera tapahtmiin.Vsataan kusymkseesi, minnekkään ei ole helppoa mennä yksin, ehkä kapakoihin jos ne kiinnostaa,,,,,minua ei kiinnosta. Tämä ei ollut vastaus viimeiseen kysymykseesi, mutta oli jotain.
- mies 47 v
kyllä sieltä ravintolasta niitä hyviäkin miehiä löytyy ei kun rohkeasti johonkin tanssi paikkaan
- ruman tavallinen
tavallinen on ruma treffi markkinoilla. Mut joku vanha yksinäinen setä voi sut bongata vielä
- jnabijrnianiuuernvss
samaa mietin minäkin (32v nainen). Mistä niitä vapaita miehiä löytää?
- magimagia
Minulle ihan kauniille sinkku naiselle 46 v kelpaisi mies Kanta hämeestä myös !
- lillimimmi
etkös voisi jajtella naisystävää menokaveriksi, jospa sitten yhdessäliikkuen törmäisi elävässä elämässä johonkin aitoon mieheen.
Kyllä kaksi naista liikenteessä tulee huomatuiksi.
Jos huolit voisin tulla seuraksi alueena helsinki, siisti nuorekas 52v, melkokivannäköinenkin, (ei mikään kassialma) - mies kommentoi
Olisiko aika mennyt ohi?
Olisinhan minäkin voinut kiinnostua noin kolmekymmentä vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770