telinevoimistelun luokannousut? Apua

thsh

Ok siis B,C, ja D luokissa on pakolliset liikkeet eli eikö ne ole pakollisia luokkia? E ja F olisivat silloin omavalintaisia luokkia:)

Luin suomen voimisteluliiton sivuilta luokannousu vaatimukset. Löytyy tuolta:
http://www.voimistelu.fi/@Bin/2011_luokkajärjestelmä kilpailuohjeet päivitetty.doc

Mutta, kun tuossa sattuu lukemaan näin:
Kilpalinjan luokannousuvaatimukset:
B>C vähintään kategoria IV
C>D vähintään kategoria IV
D>E vähintään kategoria IV , poikkeuksena ko. 13 vuotta täyttävät, jotka voivat nousta pakollisista luokista E-luokkaan valmentajan harkinnan mukaan
E>F valmentajan harkinnan mukaan

Niin tarkoittaako se, että voi nousta E luokkaan ilman, että olisi esim. ensin nuossut C tai D luokkaan??

Sori mahdolliset kirjoitus virheet kirjoitin tosi nopeasti

9

1582

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thsh

??=)

• Voimistelu- isa

Moi, katsokaa www.split.fi voimistelun ystavat, todella makeita uusia pukuja jarkihintaan tytoille, pienille ja isoille.

• thsh

Auttopa paljon:D

• mkasmkmdas

joo kyllä voi noin vaan nousta(:

• ei voi

Ei voi nousta, pitää ensin kilpailla B luokassa ja saada nousupisteet C luokkaan, sen jälkeen kilpailla C luokassa ja saada nousupisteet D luokkaan. Jos oot yli 13-vuotias D luokassa ja oot valmentajas mielestä valmis E luokkaan, voit nousta E luokkaan ilma nousupisteitä, mutta D luokassa pitää silti enne sitä kilpailla!

• Gymnastgirl

Mulle valmentaja on ainakin suositellut nousua C-luokasta E-luokkaan, ja olen siis 13v tyttö. :)

• leraucchard

C-luokasta ei voi suoraan nousta E-luokkaan, C-luokasta pitää ensin saada nousupisteet D-luokkaan jne

• Gymstar

öö... sulla pitää olla nousu pisteet itelläni on nousupisteet C-luokkaan oon 9-v mut haluisin E-luokkaan ku siin on oma sarja...

• Gymstar

No jee opin tänää takaperin voiltin! (päkin)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      822
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      535
      756
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      677
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe