Enää ei tarvitse lyödä. Enää en harrasta seurustelua. Enää mua ei ärsytetä. Saan olla oma itseni eikä kukaan enää parisuhteessa piinaa minua. Nainen käyttäytyy kahdestaan kuin mieltä vailla ( kuvaa salaa kännykällä naisen käytöstä ) muiden seurassa normaalisti. Nainen vaatii mieheltä kaikenlaista, varakkaalta mieheltä rahankäyttöä muiden möyhentämän jätesangon omalsi eduksi.
Miksi löit naista?
Rauha kanssani
2
<50
Vastaukset
- Boxberg
Siksi, että se kiihottaa naista ja nainen antaa helpommin.
- erilainen ihminen
You are not being reasonable. If you pay even one euro for woman you are an idiot. Typical finnish clown =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027