Eihän tässä uskalla kohta kodostaan ulos lähteä, kun maailmassa on quiterien kaltaisia topakoita naisia...
*pyytelee anteeksi olemassaoloaan*
Quiterie, topakka emäntä
13
110
Vastaukset
- tasu-see
Kultaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ryhdy sinä Quitsu mulle emännäksi kun muut ei huoli?
*kiemurtelee*- dazu-Z
*piehtaroi oman häntänsä ympärillä*
NIIN?:D - dazu-Z
dazu-Z kirjoitti:
*piehtaroi oman häntänsä ympärillä*
NIIN?:DLÄTS LÄTS LÄTS
*läiskyttää hännällään lattiaa*
NIIN?:D
Haha! - -tasu-
dazu-Z kirjoitti:
LÄTS LÄTS LÄTS
*läiskyttää hännällään lattiaa*
NIIN?:D
Haha!puuusipusipusipusipusipusipusipusipusiiiiiiiii......
*antaa tassua* - dazu-Z
-tasu- kirjoitti:
puuusipusipusipusipusipusipusipusipusiiiiiiiii......
*antaa tassua*Tattista!:D
NIIN!
Haha! - dazu-Z
dazu-Z kirjoitti:
Tattista!:D
NIIN!
Haha!PUUH!
*kietoutuu mattoon voipuneena*
NIIN?
Haha!:D
- metsäporowaara
Mihinä moomma menoos ja koko tämä maalima, ku miähet juoksoo akkoja karkuhun notta!
- hullu-Risto & Mölsä
Quiteri oli niin hävytön viime yönä, että linkitti kasvokuvansakin.
Milla Magiamaisen kauniit vihreät silmät, totesimme niin sääntöjen vastaiseksi, että ylläpidossa päätimme poistaa koko keskustelun linkkeineen ja pitää ml.palstan linjan gempsujen käsissä.
Quqieri voi rohmuta miesta huomion eewarilta
http://www.youtube.com/watch?v=3JMmBnWf3KM
:(- Komentaja
Nih, nyyh:(
koitan privata, että tietäisit blokkaamisen syyn ja saisii soda loppumaan
http://www.youtube.com/watch?v=p1HgeNouO8w - cuanta te
ojos verdes kirjoitti:
- Quintiera
Una Zorra Quintiera :) foxy ladie
http://www.youtube.com/watch?v=krSp5tCbPB8 - hullu-Risto
Mää ja mölsä Mari ja Piia tullan duuniin klo 8:00
ja putsatan palsta asiakpirjoituksista
varsimkin nimetyt kirjoiaja ja jätetään sen imitaattorit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798