Katselin juuri..

eräästä lehdestä juttua, jossa vanhainkodin mummot ja papat istuivat tuoleista värkätyssä ympyrässä ja jumppasivat jotain keppijuttua..

Palstaa lukiessa tuli mieleen, että täällä on vähän samanlaista. Istutaan ja hakataan sanoilla milloin ketäkin ja jankutetaan, että sää löit mua ja nyt mää saan lyödä takasin. Hyvää harjoitusta ennen vanhainkoteihin siirtymistä.

Mukavaa päivänjatketta :)

17

82

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sen minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.

*Harjoittelee keppimiekkailua...*

• entä itse

Kuka siirtyy, kuka ei. Itse en ole ajatellut siirtyä.

• Nonni. 30 vuoden kuluttua kun porvarit on saanut roudattua 1,8 miljoonaa filippiiniläistä hoitajaa tänne töihin mummot ja vaarit jumppaa kivittelemällä saatanaa, kumartelemalla Mekkaa kohti ja pyörimällä dervissien lailla pyörätuoleillaan! :o

• kurmi aasela

Tiedätkö, millainen kohtalo filippiiniläisvanhuksilla kotimaassaan on?

• kurmi aasela kirjoitti:

Tiedätkö, millainen kohtalo filippiiniläisvanhuksilla kotimaassaan on?

Jätetäänks ne jäälautoille ajelehtimaan?

• kurmi aasela
        PlatosMorbidDust kirjoitti:

Jätetäänks ne jäälautoille ajelehtimaan?

En minä tiedä. Ajattelin sinun valveutuneena henkilönä tietävän...

Muistatko Sepon ja Riston?

• kurmi aasela kirjoitti:

En minä tiedä. Ajattelin sinun valveutuneena henkilönä tietävän...

Muistatko Sepon ja Riston?

Ei hajuakaan, mutta epäilisin suvun pitävän huolta niistä. Voin toki olla väärässäkin. Niin, ja perheenyhdistämisen myötähän ne tulee sit tänne!!1!!

Muistan. Väärässä paikassa väärään aikaan. (mitäs läksivät)

• On todellakin, eikä tarvitse nousta kuin vessaan, jos muistaa... ;)

• Ainoa mistä huolehdin on se että saahan rollaattoriin ajotietokoneen ja langattoman netin?

• Kukkomies kirjoitti:

Ainoa mistä huolehdin on se että saahan rollaattoriin ajotietokoneen ja langattoman netin?

Ihan varmasti saa, mutta toisaalta, voihan niitä alkaa värkätä aikansa kuluksi yhteen jo nyt :)

• mm

Palstaistuntaan sopiville vaipoille olisi selkeä markkinarako. Sitten voisi unohtaa aikaavievät vessahommat kokonaan. Aamuyön hiljaisina tunteina sitten puhdistautumaan..

Mutta nyt verestämään nuoruusmuistoja naapurikaupunkiin. Rollaattori on viritwtty ja kuulolaite korvassa. Se on Hausmyllyä tänään.

• alv-liskot

liskoille lajityypillistä on kusta seinille, jonkun yli tai johonkin astiaan. Ehkä saadaan joka poika omat kusiämpärit !11!!1

• "Tule nyt sieltä huoneestasi rinkiin Kukko-ukko...!"

"EN TULE, ANNA TIETOKONE TAKAISIN! EN ENÄÄ NIPISTÄ PYLLYSTÄ TYTTÖSTÄ LUPAAN!"

• -

Riikinkukkoukko?

• alv-liskot

joku on varastanut minun nokkamukini, jossa on tenuvelliä !1!11!

• Miksei se roiku narussa kaulassasi? Saatanan amatööri!

• .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5632
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      69
      2701
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1980
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      37
      1816
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      156
      1808
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1743
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1508
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1129
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      64
      946
    Aihe