antakaa ny yksmielisiä vastauksia kiitos!

She ain't you

olen 15 vuotias tyttö. En läski enkä hoikka.
Neuvokaa mulle, miten saan hyviä tuloksiaa mahd. pian? mua hävettää mun jalat ja ne on mulla pakkomielteisessä seurannassa. Mun reidet on läskit ja vatsa pullottaa hiukkasen liikaa. Niin että jos vain syön terveellisesti (kalaa kanaa salaattia) alkaako se rasva sieltä lähtemään "itsekseen" vai lähteekö se LÄSKI vasta että syö terveellisesti ja jotain ?

minulla on harrastus, pallolaji. eli liikun ihan hyvin.

ruoka vain on vähän päästänyt tällaiseen kamalaan kuntoon. Tuntuu ettei mikään vaate ole sellainen joka näyttiäisi HYVÄLTÄ. Housuja on kamala ostaa kun reidet hinkkailee toisiinsa ja olen samankokoinen suunnilleen kuin oma äitini.

Ajattelin että tämän kouluvuoden yritän mahd. terveellisesti elää jottai seuraavana kesänä olisi hoikat nätit sääret ja maha poissa. onnistuuko?

siskollani on tosi kivat jalat jne...

mun on ihan pakko saada tuloksia, tää on piinannut mua jo vuosia.
Mitä teen? saanko seuraavaksi kesäksi reidet irti? ne eivät ole koko matkalta,vain aika ylhäältä. Bikineissä en viihdy. Rinnat kyllä on mutta taitavat lähteä jos saan ne nätit jalat =/ Äidillä tosin on ihan kesk.kokoa. Tulisiko minullekin vaikka nyt laihduttaisinkin?

olen mitoiltani n 164cm ja 62kg.... =(

hjelp!

5

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crizuh

Seuraavaan kesään on niin paljon aikaa, että mitä vain voi tapahtua. Mutta kyllä, jos terveellisesti syö, niin varmasti pääsee kesäkuntoon. Kaikki herkut (limsat, sipsit, karkit, pullat, hesemätöt, pizzat, kebabit...) pannaan, niin varmasti tulee tuloksia. Ja kannattaa kiinnittää huomiota annoskokoihin, jotta ne eivät liiaksi kasva tai pienene. Liian vähäinen ruoka ei auta laihtumisessa ollenkaan. Terveellistä ruokaa reilusti! Ja rasvaa ei kannata pelätä. Loraus oliiviöljyä salaattiin on mielestäni aivan loistava kastike. Myös ruisleivän päälle aikaisemmin (tällä hetkellä olen jättänyt nekin pois ruokavaliosta) laitoin aina oliiviöljyä voin/margariinin sijaan. Mieluummin tosin tuota kunnon voita kuin teollista margariinia. :)

Liikuntaa kannattaa myös harrastaa säännöllisesti. Hölkkälenkit auttavat melko hyvin rasvanpolttoon.

• Karpalokinuski.

Ja taas tyttöraasu provoilee. Eikö teineille ole joku oma foorumi. Noi typerät otsikot ja nikit paljastaa sut. JOKA KERTA.

• huoh.

Yksimielinen vastauksemme on: MENE POIS TÄÄLTÄ. Kiitos.

Terveisin lauma kyllästyneitä.

• Imubilly

Jaloilla eei nykypäivänä ole juuri mitään virkaa, kun autolla liikutaan ja naidessa jalat levitetään pois tieltä.

• Lähtee pääkopasta

No sen sanon, että pakkomielteestä on aina paha lähteä liikkeelle. Käypä kallonkutistajalla eliminoimassa pakkomielteesi ja tule sitten astetta järkevämpänä takaisin kysymään. Valmiiksi neuroottisia tuskin kukaan (paitsi toinen neuroottinen) haluaa neuvoa tällaisissa asioissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4754
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      207
      3800
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      101
      2205
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1226
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      477
      1022
    Aihe