Saan kahden viikon päästä 3-vuotiaan FWB ruunan jonka selässä on käyty kerran ja sitä on irtohypytetty yms.Minua vähän arveluttaa,että miten ratsikoulutan siitäfiksun ja herkän ratsastettavan?Nyt tarvitsen kokeneen ratsastaja ihmisen vinkkejä ja apua.Käyn myös sitten kun se on vanhempi, mutta nyt pelkkääperus asioita harjoitan, mutta miten en halua pilata tätä upeaa ruunaani!!!Asialla on kiire, nimittäin minua kehotettiin tekemään aika taulu.Voisiko joku auttaa siinä, voit lähettää minulle sähköpostia, jos olet kokenut hevosihminen ja myös maastakäsin koulutus opastus olisi mukavaa.Tarvitsen myös apuan treeni kalenterin tekoon.Olen epätoivoinen auttakaa ihmiset äkkiä.
Sähköpostini on [email protected]
Apua, mitä teen?
4
97
Vastaukset
- Hevostietoinen-99
Kannattaa käyttää herkkiä apuja sen kanssa.
kun mielestäsi hevosesi suorittaa tehtävän mitä olet tekemässä sen kanssa kannattaa lopettaa siihin että se menee sunun mielestäsi tarpeeksi hyvin alkuun.
ensimmäisinä päivinä mitä hevonen on sunun kotonasi annat sen totutella rauhassa uuteen ympäristöön käyt vaikka taluttelemmassa sitä tallin lähistöllä ja annat sen tutustua uusiin paikkoihin. - kröhöm.
jos et tiiä etkä ole valmis ÄLÄ OTA SITÄ HEVOSTA! tuon takia menee hevosia pilalle, kun kuvitellaan osaavan jotain ja sitten kysytään TÄÄLTÄ NEUVOA! hanki ammattilaisen neuvoa!
- halpaonhuono
Sinulla ei selkeästi ole sellaista osaamista ja tietoa, jolla koulutetaan lähes nollasta kunnon ratsuhevonen. Sinun pitäisi olla osaava ratsastaja, jottei hevonen mene pilalle. Ilmeisesti halvalla saitte, niin piti ottaa kouluttamaton?
Tarvitset vähintäänkin osaavat ratsastuksenopettajan ratsuttamaan hevosta ja kouluttamaan sinua.
Olet liian alussa taitoinesi, jotta voisit ottaa tällaisen hevosen. Se on ilmeistä jo siitä, että sinun täytyy tällaisilla roskapalstoilla kysellä neuvoja. Peru kauppa. - zxcvbnm,.,mnbvcx3165
Itse et tunnu osaavan et halua luopua hevosesta et halua että se menee pilalle = hommaa sille KUNNON kouluttaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770