Heippa!
Olen vaalentanut tukkaani raidoittamalla ja viihdyn todella hyvin nykyään lähes blondissa kuontalossani. Ongelmana ovat pikimustat kulmakarvani.
Karva on todella pitkää ja paksua. Itselläni tämä vaalea tukka/tummat kulmat - yhdistelmä ei toimi sitten millään.
Kulmiani olen vaalentanut refectocilin 0 -vaalennusaineella. Lopputulos on karvan laadun takia aina seepramainen (kokeiltu myös ammattilaisella). Periaatteessa vaalennus ei siis tuota ongelmaa vaan jatkotoimenpide eli värjäys.
Annan Refectocilin 3.1 -sävyn vaikuttaa kulmissa 3 minuuttia ja kas, kulmat todella tummat taas (tämäkö vaaleanruskeaa???! PYHJAPAH) tulos on epäluonnollisen punertava :( viileänsävyinen tukkani riitelee rumasti siksi kulmieni kanssa.
Pitkän taustainfon jälkeen pyydän teiltä apua, neuvoja, vinkkejä ja omakohtaisia kokemuksia. Oisko kenelläkään neuvoa vaaleanruskeaa väriä joka taittaisi tuhkaan, jotta saataisiin ne luonnollisen vaaleat kulmakarvat? Voiko esim. jotain hiusväriä käyttää? Any ideas? :)
Kulmakarvojen vaalennus/värjäys. SÄVY!
HELPMEPLEASENOW
2
823
Vastaukset 2
- enpäs tiedä
ootko kokeillu hopeashampoota? pystyisköhän sillä mitenkään vaikuttamaan siihen väriin?
- Olet myöhässä
Eiköhän neuvojen pyytäjä saanut avun jo kolme vuotta sitten koska jatkokysymyksiä ei tullut. Tai sitten luopui hiusten runsaasta vaalentamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861583
- 851362
- 1041058
- 48909
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10790Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30631Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577