roska pussit

mettään vaan

heitetään , tien varteen . kitos destialle roskalaatikoitten pois vienistä levähdyspaikoilta.

15

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskaa paljon

      Suurempi ongelma on joka paikaan paskovat porot. Niitä ei destia siivoa!

    • siat ja porsaat

      No kun niitä taukopaikkojen roskiksia alettiin käyttää väärin, niin toki pitää pois ottaa.
      Mikä se on Destia maksamaan muiden roskista?

    • täällä juupati

      juupatia vaan ja puskarossia vaan tienvarteen, on turisteillaki jotain kettelemista kisuroiden lisäksi.

    • roskaajako?

      Ylimuoniossaki yks virkamies pariskunta kehtas roskansa viä utkulevikkeen roskiin ja se kylähullu valojen vilkuttaja kans tietenki.

      • reiska destia

        jaa että ihan virkamiehetki viepii roskansa Destialle. melkosta touhua. se kylähulluhan ajjaa itte ilman (ajo)valoja kokoajan, mitä sillä on vilkuttamista muille?


    • roskakuski......

      hulakylly on ihan kylähullu, hehku hyvä.

    • Molokkidyykkari

      On se vain hommaa ko valtion virkamies ja niin tiukila. Bongasin sen isännän useasti muttei emäntä sattunu minunaikana.

    • Hyvä Destia!
      Suurin osa P-paikkojen roskista on kiinteistön normaalista elämisestä tulevaa talousjätettä, joita itarat paikalliset paskiaiset tuovat P-paikoille. Mikä velvollisuus Destialla on näitä kuskata? Ei mikään.

      En ymmärrä miksi joidenkin kiinteistöjen edes sallitaan jäädä yleisen jätehuollon ulkopuolelle tai sitten 240-astia tyhjennetään vain kahdesti vuodessa. Nämä niitä roskaajia ja toisten laatikoiden täyttäjiä ovat.

      Eräässäkin kyläpaikassa Sodankylässä pari viikkoa sitten talon emäntä sanoi kahvipöydästä noustessamme että ottakaa tuo roskapussi mukaan ja jättäkää johonkin. Ihmeellistä itaruutta. Samanlaiset yleensä yli 60v mummelit täällä Muoniossakin noita roskia kuljettavat.

    • 2+14

      Äläpä yleistä O-Mikko! Miten niin mummelit? Miksi et sanonut siellä kyläpaikassa asiasta?

      • Kyllähän sitä kysyin, että eikö teillä jäteauto kulje, mutta vastauksesta en saanut mitään selvää, se kai oli rouvan tarkoituskin...

        Kyllä näitä näkee useita. Muistan kuulleeni ainakin yhdestä tapauksesta Muoniossa, jossa roskapussin varkain muualle vienyt oli jäänyt kiinni, kun roskapussin sisällä oli nimellä varustettuja kirjekuoria ja lehtiä. Laskun tämä henkilö kertoi saaneensa ja pitkin hampain sen maksoi. Tästä on kyllä aikaa jo 20 vuotta...


    • Surkeeta on..

      Taitaa olla suomessa jätehuolto olla vain suurissa kaupungeissa.. Jos ei ole paikkaa mihin viedä mökkiläisen, jää tienvarteen tai jänkään.

    • Hautausmaa roskis

      Kuka muoniossa on niin hullu, että vie reuhalanmaan roskikseen vanhoja polkypyörän runkoja ja resuja mattoja sekä mansikka laatikoita ja vauvan vaippoja, tuohon asiaan vois alkaa jo joku puuttuhmaan. Ei niitä vissiin muuta harrasta ku rikhaat ja ne muonion kristityt.

    • rusilan kuisku

      vaan kun ihminen tuottaa aina jätettä, niin johonkin se on kuiteski laitettava.
      Mitä jos ei muuta paikkaa?
      Roskaa tulee ja kakkaa kans.

    • ei varaa jätemaksuun

      Mie vien aina jätteet mettään, kyllä sitä riittää, jätettä, että mettää. Laitan kyllä niin, ettei näy ihan tienvarrelle.

    • tuo on hyvä juttu

      sepä hyvä, antaa siistin vaikutuksen, kun ei silmään pistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe