Nykynaiset kuvittelee heti (osa jopa salaa toivoo), että yritän iskeä heitä, jos menen juttelemaan heidän kanssa baarissa. Tämä ärsyttää, kun vain haluaisin jutella ja olla sosiaalinen muiden kanssa. Mulla on vaimo kotona ja suhde ja seksi pelaa. Välillä olisi vaan kiva jutella muidenkin kanssa aivan kuin töissä ja harrastuksissa!
Miehet taas pitää tietysti homona, jos menee juttelemaan.
Onko se vain niin, että suomalaismiehen pitää olla yksinäinen ummikko tai sitten iskutarkoituksella liikkeellä?
Voiko naisen kanssa vain jutella baarissa? Entä miehen kanssa?
13
1399
Vastaukset
- hanna.noble
Se taitaa olla sitä kuuluisaa naisten logiikkaa- valitettavasti. Oletusarvo on, että jos mies tulee baarissa juttusille, niin se yrittää iskeä ja jos ei yritä, niin sitte monet naisrassukat alkaa hirviän miettimisen että onko meikit tai tukka huonosti, tai että mikä ihme "friikki" sekin mies oikein on.
Me nyt ollaan tällasia omituisia luontokappaleita, minkäs sille voi.
Yrittää kannattaa aina, joskus voi hyvinkin löytyä pelkkää juttuseuraa ilman taka-ajatuksia :) - Sosiaalinen nainen
No, mulla on sama ongelma hieman toistepäin. Baarissa on vaikeaa mennä juttelemaan naisille, koska monet heistä kokevat minut kilpailijana, jos ovat iskemässä miehiä (niinkuin yleensä baarissa sinkkunaiset ovat) ja jos he ovat varattuja ja mies mukana, ei pöytään ole todellakaan mitään asiaa.. Olen tosin oppinut selviämään tuosta tilanteesta ilmoitta,malla melkein heti kättelyssä, tavalla tai toisella, että olen lesbo, enkä siis viemässä kenenkään miestä. Tosin tässä on se riski että humaltuva tyttö monesti alkaa hilittömän flirttailun ja vihjailun siitä kuinka kiva ois kokeilla naista ja pakit saatuaan voi kiukustua melko lailla. Tämä on niin nähty.
Miesten kanssa taas ongelma on ilmeinen. Ainoa taka-ajatus on joko päästä sänkyyn tai sitten mies ihastuu, eikä suostu ymmärtämään sitä miksei lesbo voisi kokeilla ja ehkä kääntyä heteroksi. Ja kun seksuaalinen suuntautumien tulee ilmi yleensä ensimmäisen iskuyrityksen kohdalla, alkaa se hillitön utelu joka koskee ainoastaan ja vain mun seksielämääni... ja puheenaiheen vaihtaminen tuntuu olevan siinä kohtaa mahdotonta..
Joten ei se ole aina helppoa naisellakaan. Poikkeuksiakin toki on ja muutaman hyvän miespuolisen ystävän olen löytänyt ihan vain menemällä baarissa juttelemaan :)
Että ei kannata menettää toivoaan. Aina joskus voi löytyä helmi sikojen keskeltä.. ;) - n_22
Voi tietenkin! Itse olen tällainen 22-vuotias naisen alku ja olen seurustellut 5 vuotta, eikä baarissa miesten perässä juoksu siis kiinnosta ollenkaan. Joten olisi oikeasti välillä mukava jutella miesten kanssa niitä näitä, ilman iskuyrityksiä. Muutaman kerran olen tässä onnistunutkin, olen saanut hauskaa seuraa, ilman mitään taka-ajatuksia. Selvinpäin kun ei muutenkaan voi mennä juttelemaan kenellekään mielenkiintoiselle tyypille, niin baarissa on tähän loistava tilaisuus. Menee vaan luokse ja kukaan ei katso kieroon.
- Tytöt homobaariin
siellä voi naiset jutella miehille ilman taka-ajatuksia ja toisin kuin monet luulee, niissä käy muitakin kuin kiekuvia stailaajia. Vilpitöntä on ystävyys naisen ja homomiehen välillä :) Homobaarissa, niinkuin heterobaareissakin, tietenkin pätee se että kanamaisesti käyttäytyville / pukeutuville naisille eikä miehille ei fiksuinta juttuseuraa aina löydy, mutta rempseät tytöt joilla on sana hallussa ollaan niissä baareissa suosittuja.
- paperianainen
Ylitin itseni ja alotin jutteleen kiva oloisen miehen kanssa terassilla. Meni ihan nappiin, meillä oli ihana ilta, synkkas loistavasti ja keskusteli heitteli laidasta laitaan.
Ollaan molemmat 1 ystävä rikkaampia nyt.
Ihastuin mieheen, mutta totta hän oli ihmisenä oli ihastuttava - en siis ihmettele että oli muutakin vetoa. On ihan ok jos tästä ei tule muuta. Vaikka kyllä rokkaisi satasella jos ... jos... jos... ! - varattu oon
Tottakai voi jutella! Minä olen ainakin sellainen joka tykkää jutustella ilman että ajattelen automaattisesti minua yritetään iskeä..juttelen kaupassa.kaupungilla yms..
- jhuupajuu
On kyllä ihmeellinen ajattelutapa meillä että aina jos joku mies juttelee naiselle niin on pakosti kiinnostunut tästä.. Ja muutenkin jos on ystävällinen niin aina on jotain taka-ajatuksia mukamas. Mitä jos haluaa vain vilpittömästi piristää jonkun päivää ja saada samalla itselleenkin hyvän mielen.
- 12+7
Tästä johtuen Pleieri blogin suosimat keskustelun aloitukset ovat loistavia. Normaalin keskusteluun negatiivisesti reagoivassa ihmisessä on vikaa eikä kyseisen aloitteen tekijässä. Tavallisen keskustelun aloituksessa mies ei voi tulla suoraan torjutuksi vaan hän pystyy helposti kartoittamaan onko nainen potentiaalisesti kiinnostunut kuten
http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kylla-ei-ja-ehka-naiset.html
kirjoituksessa asiaa käsitellään. Negatiivisesti tyylikkäästi pukeutuneen sosiaalisen ihmisen tilanteeseen liittyvään keskusteluun/kysymykseen tai päivän kuulumisiin vastaavassa ihmisessä on jotain vialla. - PihPohPuh
12+7 kirjoitti:
Tästä johtuen Pleieri blogin suosimat keskustelun aloitukset ovat loistavia. Normaalin keskusteluun negatiivisesti reagoivassa ihmisessä on vikaa eikä kyseisen aloitteen tekijässä. Tavallisen keskustelun aloituksessa mies ei voi tulla suoraan torjutuksi vaan hän pystyy helposti kartoittamaan onko nainen potentiaalisesti kiinnostunut kuten
kirjoituksessa asiaa käsitellään. Negatiivisesti tyylikkäästi pukeutuneen sosiaalisen ihmisen tilanteeseen liittyvään keskusteluun/kysymykseen tai päivän kuulumisiin vastaavassa ihmisessä on jotain vialla.Yrität väittää että naiseus on vika?
- I-Ching
12+7 kirjoitti:
kirjoituksessa asiaa käsitellään. Negatiivisesti tyylikkäästi pukeutuneen sosiaalisen ihmisen tilanteeseen liittyvään keskusteluun/kysymykseen tai päivän kuulumisiin vastaavassa ihmisessä on jotain vialla.Ihan päteviä havaintoja, kyllä sinussa potentiaalia on, poikaseni.
- 13+6
PihPohPuh kirjoitti:
Yrität väittää että naiseus on vika?
Kuka väittää naiseuden olevan vika ja millä tavalla?
Oletko huono lukemaan tai muuten hieman yksinkertainen?
"Normaalin keskusteluun negatiivisesti reagoivassa ihmisessä on vikaa"
- pilkkupilkku
Hei ap!
Jos haluat hakea vain juttelu/keskusteluseuraa baarissa, niin sehän ei ole sinun päänsärkysi mitä muut sinusta ajattelevat, oletko iskemässä, tanssittamassa, jututtamassa tai muuta? Baarissahan monesti halutaan löytää ja saada seuraa ja hyvän seuran johdosta myös flirttailun merkkejäkin tulee mukaan. Hymyily, nauraminen, kehuminen, ja ns. jutussa mukana- meininkinhän kertoo siitä että seura on nautinnollista ja sitähän sinäkin haluat? vaikkakin vain jutteluseuraa.
Harmittaa, että kuulostat niin tuomitsevalta näiden baarissa olevien naisten suhteen, saavathan hekin haluta ja toivoa tapaavansa miehiä, tai halutessaan vain jutteluseuraa? - iuuuyytttrrrrrerrttt
Ei välttämättä pelkästä juttelusta ajatella että on pokailemassa. Mutta jos on ystävällinen, tykkää naisesta ja yrittää vaikkapa kaverustua ilman sen kummempia taka-ajatuksia niin sitä moni ei käsitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei863922Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071832- 1091146
- 1001111
- 69983
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165882- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22771