millaiset välit exään

ei juuri yhteyttä

niin millaset on? oletteko yhteydessä vaikkapa syntymäpäivän aikoihin tai jouluna? noihin joiden kanssa on ollut vakavampaa ts. esitelty ainakin suvulle

21

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan hyvät välit.

Toisen kanssa olen tekemisissä enemmän toisen vähemmän. Toisesta voi sanoa, että on tätä nykyä erittäin hyvä ystäväni (eikä se onneksi haittaa sen nykyistä yhtään)

• ghjghjghj

Ei minkäänlaisia, ellei ole samasta kaveriporukasta, jolloin on ihan hyvä olla väleissä jos vaan pystyy...

• 7 9

onko täs eroo pystyyks miehet vai naiset oleen paremmin?

mua ainakaan ei innosta. mies olen

• Ihan hyvät välit

Mä olen mies ja mulla on hyvät ja läheiset välit toiseen existäni. Nainen oli ensi rakkauteni, jonka kanssa elin parhaan nuoruuteni. Nykyään tunnen veljellistä rakkautta häntä kohtaan.

• Maybe good,maybe bad

Ken tietää kun ei ole vielä sellaisia ehtinyt tulla

• Miss Fury

Kaikki exäni ovat hyviä ystäviäni.

• Itse en voisi

luottaa naiseen, joka on jossain tekemisissä exiensä kanssa. Pelkäsin, että ne panis joskus kuitenkin. Itse vaatisin kyllä naiselta, että kaikki yhteydenpito exiin on katkaistava.

• Ja sitten vielä
        Itse en voisi kirjoitti:

luottaa naiseen, joka on jossain tekemisissä exiensä kanssa. Pelkäsin, että ne panis joskus kuitenkin. Itse vaatisin kyllä naiselta, että kaikki yhteydenpito exiin on katkaistava.

ihmetellään, miksi naiset suhtautuvat täysin kokemattomiin aikamiehiin varauksella. Pelätään - ja ihan aiheesta - että ne voivat olla mustasukkaisia ja omistushaluisia.

• Miss Fury
        Itse en voisi kirjoitti:

Se on sinun ongelmasi. Minä en voisi kuvitella palaavani enää yhteen tai harrastavani seksiä yhdenkään exäni kanssan. He ovat kyllä visusti siellä ystävä lokerossa.

• vcxvcxvxcvxvcx
        Ja sitten vielä kirjoitti:

ihmetellään, miksi naiset suhtautuvat täysin kokemattomiin aikamiehiin varauksella. Pelätään - ja ihan aiheesta - että ne voivat olla mustasukkaisia ja omistushaluisia.

Exien kanssa paneminenhan ei olekaan yhtään yleistä. Eihän sitä lähtökohtaisesti kannata koskaan pelätä. Valtaosa ihmisistä pettää, joten kyllä näitä pettämiselle alttiita tilanteita kannattaa välttää. Toisaalta enpä itse ala kumppanin menemisiä rajoittaa, jos ei ymmärrä sitä itse tehdä, saa mennä menojaan.

Mielestäni exään ei ole mitään syytä olla yhteydessä ellei ole yhteisiä lapsia.

• omaa rauhaa kaipaava

ex nainen soittelee päivittäin ja se alkaa olla todella rasittavaa. Olen sanonut monta kertaa että se häiritsee mutta sama meno jatkuu vaan. En enää tiedä mit2 pitäisi tehdä. Takertuvaista tyyppiä oli jo seurusteltaessa..

• nainen sekin

alkuun otti kans yhteyttä. luuli ilmeisesti että voidaan olla kavereita tai sitten halusi vain vittuilla. kertoili nimittäin miten menee viihteellä ja myös jos kaipasi neuvoja arkielämässään

• Me

Yleensä atm/atn:it omaa heikko itsetunton niin kyllä heistä eroon pääseminen ilmeisesti vaikea.

• Exät vituttaa

Jos nainen edes mainitsee sanallakaan exänsä - annan ultimaattumin että jos se toistuu niin minä häivyn.

• Minä aina

metsästän naisen exät alas ja laitan postiluukusta verellä kirjoitetun kirjeen missä kerrotaan miten käy jos yhteydenpitoa jatketaan. Tässä noin vinkkinä muille että HYVIN ON TOIMINUT.

• atm........

Eipä ole exiä........

• Me

Hyvät, asialliset välit :)

• gsadgswd

Näillä luusereilla exiä?!?!?! HAHAHA, salli mun nauraa:D:D

• adfsg34

toinen existäni on lapseni äiti joten hänen kanssaan sovimme lapsen asioista kuten minun luona olemisista ja ehkä joskus vaihdetaan jotain tyhjänpäiväisiä kuulumisia(small talkia) siinä samalla nopeasti ohimennen.

toiseen exään en aio enkä halua olla missään yhteydessä. suhde päättyi hänen pettämiseensä, jonka takia ikävä kyllä välillä tulee ajateltua häntä negatiiviseen sävyyn, vitutusta ja sääliä vaihdellen. pitäisi tosin vaan unohtaa mutta ei onnistu napista painamalla.

• arij34

tohon vielä sellanen lisäys et tää pettäjä ämmä sano joskus suhteen alussa et hänellä on myös miespuolisia kavereita ja oli välit exiin myös, joten seuraava nainen jos näitä selittää niin alkaa minulla hälytyskellot soida

• FF

Hyvät välit kaikkiin, ei aktiivista yhteydenpitoa mutta esimerkiksi FB:n kautta seurataan kuulumisia ja joskus kommentoidaan.

En olisi sellaisen miehen kanssa, joka yrittäisi kieltää yhteydenpidon exiin tai miespuolisiin ystäviin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen