Voi, että joillekin seuroille on voitto tärkeää. Eikö yhden pelaajan pitäisi pelata koko turnaus samassa joukkueessa. Toisin sanoen kun oma joukkue tippuu jatkosta, niin parhaille pelaajille tulee siirto jatkoon päässeeseen, tai tietyt suurikokoisia tai hyviä pelaajia peluutetaan useissa joukkueissa. Esimerkiksi Hongassa samat pelaajat näyttävän pelaavan useissa joukkueissa. - Onko kyse valmentajien tulospalkkioista, vai mistä?
Hesa Cup
1
619
Vastaukset
- jake777
No tämä suomalainen fudis on sen verran huippuurheilua että esim.
hesacupissa pelaa pk-35/2 joukkue. 2 viikkoa ennen hesacupia ilmoitettiin ettei turnauksessa kaikki pojat pääse pelaamaan! Vaan huonoimmat voisivat jatkaa kesälomaansa niin ei tarvitse tulla istumaan vaihtoon,koska joukkue tulee pelaamaan voitosta! Parasta hommassa on se että joukkueeseen kuuluu kaikenkaikkiaan 13 sälliä, joista on sitten karsittu skeidat pois, tosin muutama joukkueen heikommista pojista vielä koittaa rypistellä mukana. Tosin kun jatkopelit alkavat eivät reppanat todennäköisesti saa enää peliaikaa! Joten joukkue ottaa 6 poikaa edareista ja loput 2.s joukkueen pelaajat toimivat täytteenä! tämä se on vasta sitä joukkuehenkeä parhaimmillaan.
Kyllätäytyy sanoa että valmentaja roolillaan saa aikaan melkoista hallaa joukkueessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583086
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151083- 891028
- 98917
- 50903
- 96784
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595