Ei voi olla totta!

w5yt

Mä olen etsinyt nuorekkaita, suht tummia ja edestä reisien kohdalta vähän kulutettuja farkkuja itselleni. Koko olisi 48 / 36" (?), mutta ei MISSÄÄN ole sellaisia kun haluaisin.
Elloksella isojen tyttöjen farkut on aivan JÄRKYTTÄVIÄ!
Mikse isoille tytöille voi tehdä samanlaisia farkkuja kun näille pienemmille ihmisille?!
Aina laitetaan kaikenmaailman reisitaskut ja typerät kukkaglitter hömpötykset.
Onko näissä farkkukaupoissa isoille farkkuja?
En halua mitään leviksen farkkuja jotka ulottuvat eli navan korkeudelle.
Mä olen jo lähes luovuttanut :(

9

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Belladonnalabello

      Zizzillä on :) Suosittelen käymään paikan päällä, jos mahd!

    • jepjepjepjeptt

      Aloittajahan tietää että jos on isokokoinen ja reisiä ja peppua löytyy nuo vanhanaikiset kulutetut farkut ovat ihan vihonviimeiset isolle ihmiselle. Ja lantiohousut myös koska mihis se maha sitten laitetaan jos ei normi vyötäröisiin housuihin.

    • w5yt

      Aloittajana tiedän, kun olen ennenkin ostanut sellaiset, muistaakseni Seppälästä, mutta niitä ei siellä enää myydä.
      Mitään lannefarkkuja en todellakaan päälleni ala tunkea, sillä tarkoituksenani ei ole nolata itseäni!
      Ja itse huomasin semmoisen seikan, kun kokeilin eräässä liikkeessä kaksia farkkuja, toiset olivat kevyesti kulutetut edestä ja vähän takaakin ja toiset olivat ihan tavan farkut ilman kulutuksia niin kyllä mun reidet näyttivät huomattavasti paksummilota niissä farkuissa joissa ei ollut kulutuksia.
      Toki makuasiakai sekin on.
      Minä haluan tälläiset farkut ja sinä sellaiset. Piste.

    • vaalennus kaventaa

      Olin omaksunut mantran, ettei vaalennus reidessä sovi paksukoipiselle. Kun alennusmyynnisä kokeilin sellaisia farkkuja, yllätyin. Sehän saa reiden näyttämään jopa kapeammalta! Asia ajatellessani tajusin, että niinhän on iät ajat käsketty meikissäkin tekemään. Vaaleaa keskelle, tummempaa reunoille, niin leuka pienenee ja nenä kapenee.

    • mie googletin

      Cellbesiltä löyty jotain ja Shopninkasta, löytyiskös niistä sitä mitä haet?

    • äljgda

      Katselin tänään Seppälässä farkkuja. Siellä oli aika lailla kuvailemasi kaltaiset. Ovat varmaan hiljattain tulleet, kun en muista ennen nähneeni.

    • osta perusfarkut

      Normaaleistakin farkuista tulee ajan myötä upeita ja täyteen yksilöllisiä sävyefektejä, kun niitä pesee n. 6 kuukauden välein (riippuen miten on käyttänyt - ulkotöissä ja kuluttavammassa käytössä voi pestä vähän tiheämminkin). Kuluneista ja hankautuneista kohdista lähtee enemmän väriä ja muualta vain vähän väriä joka pesukerralla.

      Kannattaa siis ostaa tavalliset indigonsiniset perusfarkut jotka ovat mahdollisimman paksua ja kestävää puuvillakangasta. Parin vuoden päästä on jo iloinen kun ei ostanut jotain yhden sesongin kivipestyä höttöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3310
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2053
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1642
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      82
      1088
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1043
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      915
    Aihe