Mä olen etsinyt nuorekkaita, suht tummia ja edestä reisien kohdalta vähän kulutettuja farkkuja itselleni. Koko olisi 48 / 36" (?), mutta ei MISSÄÄN ole sellaisia kun haluaisin.
Elloksella isojen tyttöjen farkut on aivan JÄRKYTTÄVIÄ!
Mikse isoille tytöille voi tehdä samanlaisia farkkuja kun näille pienemmille ihmisille?!
Aina laitetaan kaikenmaailman reisitaskut ja typerät kukkaglitter hömpötykset.
Onko näissä farkkukaupoissa isoille farkkuja?
En halua mitään leviksen farkkuja jotka ulottuvat eli navan korkeudelle.
Mä olen jo lähes luovuttanut :(
Ei voi olla totta!
9
467
Vastaukset
- Ostanut
http://www.onestopplus.se/home/index.aspx
http://www.onestopplus.fi/home/index.aspx
Osa on oikein hyvän näköisiäkin ja sieltä saa myös miehille isoja kokoja. Myös suht' koht' seksikkäitä alusasujakin. :)
- Belladonnalabello
Zizzillä on :) Suosittelen käymään paikan päällä, jos mahd!
- jepjepjepjeptt
Aloittajahan tietää että jos on isokokoinen ja reisiä ja peppua löytyy nuo vanhanaikiset kulutetut farkut ovat ihan vihonviimeiset isolle ihmiselle. Ja lantiohousut myös koska mihis se maha sitten laitetaan jos ei normi vyötäröisiin housuihin.
- w5yt
Aloittajana tiedän, kun olen ennenkin ostanut sellaiset, muistaakseni Seppälästä, mutta niitä ei siellä enää myydä.
Mitään lannefarkkuja en todellakaan päälleni ala tunkea, sillä tarkoituksenani ei ole nolata itseäni!
Ja itse huomasin semmoisen seikan, kun kokeilin eräässä liikkeessä kaksia farkkuja, toiset olivat kevyesti kulutetut edestä ja vähän takaakin ja toiset olivat ihan tavan farkut ilman kulutuksia niin kyllä mun reidet näyttivät huomattavasti paksummilota niissä farkuissa joissa ei ollut kulutuksia.
Toki makuasiakai sekin on.
Minä haluan tälläiset farkut ja sinä sellaiset. Piste. - vaalennus kaventaa
Olin omaksunut mantran, ettei vaalennus reidessä sovi paksukoipiselle. Kun alennusmyynnisä kokeilin sellaisia farkkuja, yllätyin. Sehän saa reiden näyttämään jopa kapeammalta! Asia ajatellessani tajusin, että niinhän on iät ajat käsketty meikissäkin tekemään. Vaaleaa keskelle, tummempaa reunoille, niin leuka pienenee ja nenä kapenee.
- mie googletin
Cellbesiltä löyty jotain ja Shopninkasta, löytyiskös niistä sitä mitä haet?
- äljgda
Katselin tänään Seppälässä farkkuja. Siellä oli aika lailla kuvailemasi kaltaiset. Ovat varmaan hiljattain tulleet, kun en muista ennen nähneeni.
- osta perusfarkut
Normaaleistakin farkuista tulee ajan myötä upeita ja täyteen yksilöllisiä sävyefektejä, kun niitä pesee n. 6 kuukauden välein (riippuen miten on käyttänyt - ulkotöissä ja kuluttavammassa käytössä voi pestä vähän tiheämminkin). Kuluneista ja hankautuneista kohdista lähtee enemmän väriä ja muualta vain vähän väriä joka pesukerralla.
Kannattaa siis ostaa tavalliset indigonsiniset perusfarkut jotka ovat mahdollisimman paksua ja kestävää puuvillakangasta. Parin vuoden päästä on jo iloinen kun ei ostanut jotain yhden sesongin kivipestyä höttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389