Mies ja moottoripyörä

Kateellinen motskari

Mikä naisia viehättää moottoripyörälevässä miehessä?
Nahka, raha, tyyli.... Mikä?

59

3973

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkään Miehistä

      Ei mikään. Olet kuitenkin partaa kasvattamassa (jos edes kasvaa) oleva juntti, joka rassaa sitä mopoa jossain pimeässä tallissa. Mielummin ottaisin jonkun komean bisnesmiehen, enkä tollasta peikkomaista junttipelleä...

      • Tykkään pissiksistä

        Voi ristus. Rahahan se sivistyksen ja käytöstavat takaa.


      • Anonyymi

        HUUTISTA


    • En ole kyllä koskaan ollut kiinnostunut moottoripyöräilijästä.

      • liarrrgh

        Valehtelet! :D


    • .........

      Ei ainakaan mikään noista.

      • III-

        Ei varsinkaan mikään noista.


    • juuu..

      Musta moottoripyörät(ei kaikki) on seksikkäitä. Oli selässä nainen tai mies. Mutta tietysti miehen kera parempi :)

    • Sama harrastus siinä viehättää. Kun itse on kiinnostunut moottoripyöräilystä, niin tietysti samasta harrastuksesta kiinnostunut mies kiinnostaa, jos se nyt muuten voi mitenkään muutenkin olla kiinnostava. Mua nyt ei henkilökohtaisesti mies viehätä vain siksi, että se moottoripyöräilee, jos ei se mies itsessään ole kiinnostava. Harrastus on lähinnä plussana ja kylkiäinen. Ja yhdistävä tekijä. :-)

    • En tykkää

      En tykkää motskareista tai niitä ajavista miehistä. Olen kerran ollut sellaisen kyydissä ja se oli ihan hirveetä kiljuin koko matkan ja virheellisesti liimauduin kuskin selkään, kun pelotta niin paljon... En kyllä halua päästä hengestäni, joten sellasen kyytiin en enää mee! Etenkin kun naapuristossanikin ajetaan 60 alueella ainakin yli 100 motskareilla, mikä tarkoittaa sitä, että kaikki motoristit haluavat tappaa jalankulkijat, muut autoilijat liiallisella kaahaamisellaan...

    • hhohhjoikkaaa

      Miehet luulee, että naisia kiinnostaa moottoripyöräilevät miehet. Tosiasiassa moottoripyöräilevät miehet kiinnostavat vain toisia miehiä.

      • bhjv

        Ja sama pätee autoihin.


      • Niin mutta

        Onhan noissa alan lehdissä ja messuissa kauniit naiset niin kiinnostuneita, niin kiinnostuneita, että kiipeilevät jopa konepellin päälle ja käyvät niin kuumana että vaatetuskin on minimissään. Mitää siitä mies voisi päätellä? Doh.


      • Niin mutta kirjoitti:

        Onhan noissa alan lehdissä ja messuissa kauniit naiset niin kiinnostuneita, niin kiinnostuneita, että kiipeilevät jopa konepellin päälle ja käyvät niin kuumana että vaatetuskin on minimissään. Mitää siitä mies voisi päätellä? Doh.

        "Mitää siitä mies voisi päätellä?"

        -Että he ovat mahdollisesti messutyttöjä ja ovat töissä siellä tai sitten vaan muuten vaan sellaisia attention whore-tyylisiä naisia...


      • niimpä
        Niin mutta kirjoitti:

        Onhan noissa alan lehdissä ja messuissa kauniit naiset niin kiinnostuneita, niin kiinnostuneita, että kiipeilevät jopa konepellin päälle ja käyvät niin kuumana että vaatetuskin on minimissään. Mitää siitä mies voisi päätellä? Doh.

        Mies voisi päätellä siitä, että messujen järjestäjät tietävät miesten käyvän kuumana konepellin päällä vähissä vaatteissa vääntelehtiviin kauniisiin naisiin. Yleisömenestys on taattu, kun pistää hiukan hynää siihen, että naiset suorittavat tuon teatterin.


    • ; )

      Aika harvalla tuskin raha heti mielessä kun upean pyörän näkee, nahkaa ja tyyliä löytyy varmaan kotisohvastakin... Se on se (pyörän) voima, möreät äänet (jotka kirjaimellisesti tuntuvat selkärangassa),liikkumisen vapaus, ja jotkin pyörät vain sytyttävät ; )

      • fjaöjg

        Vanha ketju, mutta vanha sanonta, joka kaipaisi perusteluja. Mikä se liikkumisen vapaus moottoripyörissä on? Mihin niillä pääsee mihin autolla ei?


    • Näinköhän?

      No enpä nyt tiedä, viehättääkö se sillä tavalla oikein erityisesti... Itseäni kiinnostaa moottoripyörät, vaikken ymmärrä sanaakaan mistään koneonrikkinäinminäsiisteen- puheista. Itseäni kiinnostaa myös miehet, mutta ei moottoripyörien takia. Tokihan se olisi hienoa, jos löytäisin itsestäni kiinnostuneen miehen, joka taas kiinnostaisi minua, ja joka osaisi kertoa minulle kuinka se moottoripyörä oikein toimii.

      Mutta epäilisin, että jos moottoripyöräilevissä miehissä joku kiinnostaa, se on luultavastikin se... hmm, "maskuliinisuus", jonka kovaa ärisevä moottoripyörä tuo mieleen. Kai niissä nahkavaatteissakin on se tietty "paha poika"- vaikutelma.
      Nojoo, niin tai näin, itse en kuitenkaan ole kiinnostunut miehistä minkään moottorivempeleen takia. :)

    • skootteri on lälläri

      Kiitos asiallisista vastauksista.

      Osalle taas ei voi kun päätä pyöritellä. Jos osa miehistä on juntteja, niin kyllä naisissakin on säälittäviä vinkujia ja piipittäjiä, jotka ei ole varmaan koskaan saaneet orgasmia vaikka on 45 viisarissa.

    • Sattu Viitana

      Se on se illuusio pahiksesta, ennenvanhaan moottoripyörä oli köyhän miehen kulkupeli, kun ei ollut varaa autoon, niin katupojat ja huligaanit ajeli sellaisilla. Saahan näitä mielikuvia pitää yllä jos haluaa.

    • loliitta

      Olen itse pikkutytöstä haaveillut moottoripyörästä.
      joten kyllä moottoripyörällä ajavat miehet kiinnost,enemmänkin että oikun pääsis kyytiin mielessä:) Onneksi nykyisellä miehellä oli unelmapyörä kun tavattiin!

    • hahhatihaa

      Ei vois vähemmän kiinnostaa, jo moottoripyörän ääni on äärimmäisen ärsyttävä. Ja kyytiin en menisi mistään hinnasta.

      • Toi ääni

        Se on kyllä todella ärsyttävä, eikö ne tee niistä ihan tarkotuksella mahdollisimman kovaäänisiä? Ihme huomionhakuu toikin, vähän kuten pikkupojat laittaa niitä räpyttimiä polkupyörän pinnoihin, räpräpräp..kattokaa mua.


    • goldenhart;

      Noi profiilikuvat miehillä prätkän kanssa on ihan turnoff. Ystävällinen ilme on paljon tärkeämpi ja ilman rekvisiittaa kiitos.

    • raha?

      Mustan nahan, parran, pitkän tukan ja tatuoinnit, eli tietyn tyylin liitän kyllä noihin pärinäpoikiin, mutta rahaa en liitä, ehkä pikemmin rikollisuuden ja huumeet. Lisäksi väitän, että enemmän viehättyneitä löytyy toisten miesten keskuudesta

      • just sen rikollisuuden ja huumeitten kautta tulee myös raha.

        ja joku mainitsi että ei mikään; no ilmankos motoristimiehille onki niin jumalaton jono vapaaehtoisia naisia perse höyryssä ja kyytiin menossa tietty itse jengiläiset jos pitemmälle ajatellaan, kaikkien kyytissä joku bimbo.

        ja ehkä niissä voi viehättää se niitten tietty miehekkyys vaikka varmasti sieltäki joukosta erottuvia löytyy. ei ota tanssitunteja, kooltaan miehennäköisiä, osa naisista liittää miehekkääksi sen ettei karta tappeluja toisten miesten kans, turvallisuudenhakuisuus, tekee miesten hommia jne jne.

        eniten mua haittaa pärisijöissä ne saakelin mopopojat, ei raskaammat pyörät joista lähtee vaan miellyttävän matala murina niinsanotusti eikä mikään tyyliin kiljuva akka.

        joten joo-o, kyllähän niitä mieluusti katselee.


      • jaa.
        LaRito kirjoitti:

        just sen rikollisuuden ja huumeitten kautta tulee myös raha.

        ja joku mainitsi että ei mikään; no ilmankos motoristimiehille onki niin jumalaton jono vapaaehtoisia naisia perse höyryssä ja kyytiin menossa tietty itse jengiläiset jos pitemmälle ajatellaan, kaikkien kyytissä joku bimbo.

        ja ehkä niissä voi viehättää se niitten tietty miehekkyys vaikka varmasti sieltäki joukosta erottuvia löytyy. ei ota tanssitunteja, kooltaan miehennäköisiä, osa naisista liittää miehekkääksi sen ettei karta tappeluja toisten miesten kans, turvallisuudenhakuisuus, tekee miesten hommia jne jne.

        eniten mua haittaa pärisijöissä ne saakelin mopopojat, ei raskaammat pyörät joista lähtee vaan miellyttävän matala murina niinsanotusti eikä mikään tyyliin kiljuva akka.

        joten joo-o, kyllähän niitä mieluusti katselee.

        Noinhan se elokuvissa menee


      • jaa. kirjoitti:

        Noinhan se elokuvissa menee

        onpa tuota kuule tullu nähtyä vähä muutaki ku elokuvia että älähän kitise.


    • Polkupyörä on jees

      Semmonen partainen, kesäkuumalla mustiin nahkakuteisiin pukeutunut (siis tod.näk. hielle haiseva) kundinturjake - ei vois vähempää viehättää! Juoksisin karkuun jos tulis juttelemaan.

    • Pärinä-DI

      Hmph. Moottoripyöräilijöistä on niin paljon ennakkoluuloja, että pistää naurattamaan. Ai että oikein huumeet ja rikollisuus tulee mieleen? :)

      Itse olen ns. bisnesmies ammattini puolesta. Pukeudun siististi, olen fiksu ja tienaan keskivertoa enemmän. Vapaa-aikanani lähden silti mielelläni moottoripyörällä ajelemaan. Se kamalan rikollinen kalju pääkin löytyy, mutta lähinnä heikkojen hiuksien, eikä minkään ideologoian takia.

      Itseäni moottoripyöräilyssä viehättää se tietynlainen vapauden tunne, toisaalta se teho ja vauhti, jonka saa rata-ajossa kokea. Maantiellä en hölmöile. Moottoripyöräilijät ovat myös suurelta osin kuin yhtä suutta perhettä. Aina voi mennä juttelemaan toiselle motoristille, vaikka toinen olisi muuten ihan eri piireistä kuin itse on.

      Sääli että ihmiset ovat niin ennakkoluuloisia ja ahdasmielisiä.

      • motoristi kans

        Kirjoituksesi olisi voinut olla lähtöisin minunkin näppiksestä, paitsi että olen aika lailla keskituloinen ja hiukset on vain harvat päältä, en ole täyskalju :)

        Kyllähän nuo toiset kommentit on aika huvittavia... ja kommentoijat eivät edes ymmärrä sitä, koska moottoripyöräily kokonaisuutena on heille niin vieras käsite, hentoisten ennakkoluulojen varassa mennään, sääli sinänsä.

        Minun edelliset tyttöystävät ihan omasta tahdostaan halusivat jopa olla kyytissä niin paljon kuin vain suinkin. Pyöristä saa olla kiinnostunut, tai ei, kunhan toiselle suodaan oikeus harrastukseen, näin ajattelen.

        Yleistäminen on se yleinen juttu, jos nähdään moottoripyöräilijän jossain koheltavan -> kaikki motoristit ovat tuollaisia, mutta jos nähdään autoilijan tekevän samoin -> kukaan ei yleistä. Meitä löytyy moneen junaan, vaikka olisi rollaattori kulkuvälineenä.

        Minullakin on siis pyörä, mutta deittiprofiilissa en sitä ole erikseen maininnut (vaikka onkin yksi harrastus muiden joukossa), koen että se saattaa olla jopa enemmän huonoa mainosta kuin hyvää... vaikka en "rassaa" tuota pyörää tai omaa mitään erityistä "motoristilookkia", tmv. ja liikunkin silla aika vähän enää nykyään, niin kai pelkään että se antaa jotain huonoa leimaa tietämättämille tai huonoja kokemuksia moottoripyöristä aiemmin saaneille.


    • Se olin mä

      Mä krjoitin, että ennemmin kuin raha, niin tulee mieleen huumeet ja rikollisuus. Siis nimenomaan mieleen, mielikuva juu nou? Elokuvista ne johtuu. En mä usko että kukaan tosissaan ajattelee, että kaikki, tai ees suurin osa olis jotain rikollisia, kun näkeehän sen omin silmin että moni motoristi on keski-ikänen tavallinen pulliainen. Että vähän kyl turhasta närkästyit.

    • Kiitos herpeksestä T

      Pettäviä paskiaisia koko sakki. Sukupuolitauti taattu kun sotkeudut niihin, varatut pahimpia.

    • GoldWing hurmasi

      Prätkät vaan on sikahienoja. Minä nainen ainakin katson jokaisen prätkän, mitä vastaan tulee ja jään ihailemaan niitä usein, kun näen parkissa. Ikävää, että kundit luulee, että kyttään kuskeja. Muistan jo kahdeksan vuotiaana katselleeni pyöriä ja paloin innosta päästä seuraamaan prätkäkisoja. Suuri idolini oli Jarno Saarinen. Nimesin poikanikin hänen mukaansa. "Vanhalla iällä "taas olen alkanut katselemaan Harrikoita sillä silmällä.
      Miltei kymmenen vuotta seurustelin pojan kanssa, jonka kanssa pyörä oli harrastus.

      No mikä sitten moottoripyöräilevässä miehessä kiinnostaa?
      Varmaankin se, että hän pitää moottoripyöristä.
      Onhan isossa prätkässä munaa.

    • 1+8

      ei sitten yhtikäs mikään.

    • 6 vuotta olen prätkän omistanut, mutta ei sillä nais asiat ole vilkastunu :)

    • Naismotoristi

      Ei mikään noista! Se, että ukko osaa korjata pyörän.

    • Tosi vaikea sanoa. En ole viehättynyt koskaan moottoripyöräilevistä miehistä.

      En usko että nahka, se nyt ei ole miehen päällä tällä hetkellä mitenkään erityisen in..

      Raha? Täh? Onko moottoripyöräilevät varakkaita? Uutta tietoa.. Noh, tarkemmin ajatellen, jotkut vanhempieni moottoripyöräilevät ystävät ovat 60v. toimitusjohtajia jne.. Ehkä näin siis on..

      Tyyli? Miten sen tyylin voi tietää etukäteen, kun on se haalari yllä.

      Jostain syystä omat seurustelukumppanit ovat joko inhonneet moottoripyöräilyä epäekologisena kulkumuotona, sekä liikennekäyttäytymisen vuoksi tai sitten suhtautuneet siihen välinpitämättömästi.

      Autot ovat olleet myös omien miesystävien mielestä vain kulkuvälineitä. Kukaan ei todellakaan ole brassaillut autoillaan.

    • naisen kanta

      En ole kyllä koskaan ymmärtänyt mistä tämä miesten harhakuva naisten kiinnostuksesta moottoripyöräilevää miestä kohtaan kumpua. Suurimmalle osalle meistä naisista moottoripyörä harrastus on negatiivinen asia. Ei me haluata peniksen jatkeita vaan peniksen ;)

    • Mp täälläkin

      "Pyöristä saa olla kiinnostunut, tai ei, kunhan toiselle suodaan oikeus harrastukseen, näin ajattelen."

      Näin minäkin ajattelen. Mitä tulee tuohon peniksen jatkeeseen, niin uskaltaisin väittää enemmistön motoristeista olevan niitä, joille tämä harrastus on keino ladata henkisiä akkuja.

      Miksi muuten mielenterveystoimistojen edessä harvemmin näkyy parkkipaikkaa myös mp:lle? Niinpä, me ei tarvita sellaisia palveluja kun korvienväliä hoidetaan tien päällä ;)

      • Toi oli aika osuva kommentti. :-)


      • naisen kanta

        "Miksi muuten mielenterveystoimistojen edessä harvemmin näkyy parkkipaikkaa myös mp:lle? Niinpä, me ei tarvita sellaisia palveluja kun korvienväliä hoidetaan tien päällä ;)"

        Mistäs sinä tuollaista tiedät? ;) ja eiköhän ne motoristit ole sen verran "miehiä" että kun ahdistaa, ajetaan puuhun eikä mielenterveystoimistoon ;)


      • Pyöräilevä äijä
        naisen kanta kirjoitti:

        "Miksi muuten mielenterveystoimistojen edessä harvemmin näkyy parkkipaikkaa myös mp:lle? Niinpä, me ei tarvita sellaisia palveluja kun korvienväliä hoidetaan tien päällä ;)"

        Mistäs sinä tuollaista tiedät? ;) ja eiköhän ne motoristit ole sen verran "miehiä" että kun ahdistaa, ajetaan puuhun eikä mielenterveystoimistoon ;)

        Yksi moottoripyöräilyn suola on noi kukkahattumuijat jotka irvistelevä ohiajavalle moottoripyörälle.


    • KTM exc 125

      Hommaa KTM niin muijat juoksee sun kyytiis :DD ja kumia pääsee polttaa myös sängyssä :DD

    • Mainoksissa yhtäaika

      Siis naiset eivät ole niin kiinnostuneita autoista eikä moottoripyöristä.
      Ne kaksi yhdistetään mainoksissa miesten vuoksi: koska mies haluaa niitä molempia.

      Siis vaikka hillo olis letun päällä, se ei tarkoita että ne haluavat toisiaan.
      Voi miehet oletteko pässejä? :DDDD Mainoksen uhreja. Miehen tarve tehdä päätöksiä silmillään tekee miehestä helpon mainosten uhrin.

      Auton turhakkeet ja prätkät ovat kalliita ostaa, ylläpitää, huoltaa ja säilyttää. Mitä hienoa siinä on?

      • olemme erilaisia

        Jos tilillä on ylimääräistä rahaa kymmeniätuhansia ja sitä tulee sinne jatkuvasti enemmän, mitä elämiseen menee, miksi sitä ei käyttäisi sellaiseen mistä pitää.

        Varsinkin nämä - keski-ikäiset prätkäilijät ovat usein ikäluokkansa varakkainta osaa, myös terveintä, kropan pitää olla kunnossa, kun käsittelee parkissa 350 kg moottoripyörää, ei saa olla heinänuhaa, pään pitää pelata kuin tutka, seuraten tienpintaa, pusikkoja tienvierellä ja arvioiden autoilijoiden tekemisiä, minuutissa joutuu tekemään usein monia päätöksiä, joista riippuu koko elämä. Se ei onnistu kaikilta, toiset taas nauttii siitä, toiset pelkää.


      • Onneksi ollaan
        olemme erilaisia kirjoitti:

        Jos tilillä on ylimääräistä rahaa kymmeniätuhansia ja sitä tulee sinne jatkuvasti enemmän, mitä elämiseen menee, miksi sitä ei käyttäisi sellaiseen mistä pitää.

        Varsinkin nämä - keski-ikäiset prätkäilijät ovat usein ikäluokkansa varakkainta osaa, myös terveintä, kropan pitää olla kunnossa, kun käsittelee parkissa 350 kg moottoripyörää, ei saa olla heinänuhaa, pään pitää pelata kuin tutka, seuraten tienpintaa, pusikkoja tienvierellä ja arvioiden autoilijoiden tekemisiä, minuutissa joutuu tekemään usein monia päätöksiä, joista riippuu koko elämä. Se ei onnistu kaikilta, toiset taas nauttii siitä, toiset pelkää.

        Ihan kuinka vaan.

        Olen käsitellyt jo raha ja vapaus teemaa, niin paljon, etten tarvitse siihen savuttavaa päristintä.

        Ja tsori nyt vaan ( kiva että sulla on rahaa) mut mä en noin ylipäätään ole koskaan pitänyt miehiä terveinä, skarppeina enkä älykkäinä.

        Prätkiä on nähty ja kun sen yhdistää miehen pelottomaan itsetuhoisuuteen niin mitä seuraa? Purppuravelliä Töölöön EA -asemalla.
        SIKSI miehillä JA naisilla OLI erihintaiset vakuutukset. Kunnes EU (se paskalaitos) kielsi syrjivän vakuutushinnoittelun. Minunkin autovakuutus nousi noin 100e/ v ja jonkun onnellisen rikkaan äijänpaskan vakuutus laski.

        Henk. koht: mulla on toiset projektit.
        Ja miehet ovat helppoja mainosten uhreja.

        Nuoret tyttöt tykkää bemareista... (wink, wink)


      • mörköt on rumii
        Onneksi ollaan kirjoitti:

        Ihan kuinka vaan.

        Olen käsitellyt jo raha ja vapaus teemaa, niin paljon, etten tarvitse siihen savuttavaa päristintä.

        Ja tsori nyt vaan ( kiva että sulla on rahaa) mut mä en noin ylipäätään ole koskaan pitänyt miehiä terveinä, skarppeina enkä älykkäinä.

        Prätkiä on nähty ja kun sen yhdistää miehen pelottomaan itsetuhoisuuteen niin mitä seuraa? Purppuravelliä Töölöön EA -asemalla.
        SIKSI miehillä JA naisilla OLI erihintaiset vakuutukset. Kunnes EU (se paskalaitos) kielsi syrjivän vakuutushinnoittelun. Minunkin autovakuutus nousi noin 100e/ v ja jonkun onnellisen rikkaan äijänpaskan vakuutus laski.

        Henk. koht: mulla on toiset projektit.
        Ja miehet ovat helppoja mainosten uhreja.

        Nuoret tyttöt tykkää bemareista... (wink, wink)

        Tyypillinen feministi, pää täynnä miesvihaa. Se varmasti lohduttaa sinua, saat elämäsi elää femakoiden kanssa, kukaan mies ei tule lähellekkään tuollaista mörköä.


      • Kunnioita elämää
        mörköt on rumii kirjoitti:

        Tyypillinen feministi, pää täynnä miesvihaa. Se varmasti lohduttaa sinua, saat elämäsi elää femakoiden kanssa, kukaan mies ei tule lähellekkään tuollaista mörköä.

        Hei sinä toisten tunteiden vähättelijä

        Vastaukseni ja vastauksesi tarkoittavat sitä, että meillä on eri kokemus ja olemme eläneet eri ajassa ja eri sukupuolina.

        Minä olen käynyt ea-asemalla tunnistamassa ihmisiä varpaista kun naama oli tunnitamaton. Enkä vaan kerran, vaan useasti. MOOTTORIPYÖRILLÄ JA AUTOILLA ajetaan kolareita. Ketkä erityisesti ajavat paikkausta vaativia kolareita? Mieti sitä.

        Sä siis väität että jokainen suru ja kipu minussa oli pelkkää harhaa, enkä olisi saanut tuntea ja kokea niitä kuin ne on koettu ja tunnettu? Niinkö? Sekö tekee minusta feministin?

        Sekö tekee sinusta pelokkaan n 20 v nuoren miehen joka pelkää elämää, kokemusta, naisia ja tunteita?

        Kyllä kuule, kipu ja suru otetaan niinkuin annetaan ja se työstetään. Siitä otetaan opiksi ja jatketaan seuraavaan aiheeseen. Me kaikki käsittelemme asiat hiukan eri järjestyksessä.

        Älä hauku toisen elämää rumaksi, äläkä tuomitse ennen kuin olet kokenut.
        Kasva viisaaksi ja tuntevaksi mieheksi.


    • Ihanat äänet

      Itse tykkään enemmän harrikoista sillä ne miellyttävät silmää ja ovat niin upeita! Moottoripyörän/moottoripyörien äänet tuovat mieleeni aina kesän. Olen kesäihminen tykkään niin siitä äänestä silloinkin kun vain yksikin moottoripyörä hurahtaa ohitseni keväällä, sillä se ääni kertoo että kesä on jo lähellä. Kun asuin vanhempieni kanssa oli todella upea näky, kun monta motoristia ajelee ohitse. Olivat ajajat itse sitten miehiä taikka naisia niin hyvältä näyttää.

    • motoristi_26

      Vähän vanha aihe mutta sen verran voin sanoa että riippumatta siitä mitä naiset täällä sanovat niin kyllä kun siihen uimarannan nurkalle tulee kaksi miestä, toinen harrikalla ja toinen farmari-nissanilla niin kumpikohan siitä poistuu naisen kanssa suuremmalla todennäköisyydellä. Varsinkin jos fiksuna miehenä pitää yhtä extrakypärää mukana. Jotenkin vaan monet naiset haluavat kyytiin ja kyllähän siitä miehet tykkäävät. Kokemusta tästä on niin monen vuoden ajalta että ei voi muistaa. Ehkä se tietynlainen pahapoika imago minkä tehokas moottoripyörä saa aikaan niin vetoaa naisiin tietyllä tavalla.

      • faöghöa

        Harrikkamies menee sumpille, ei se viitsi sitä asuaan riisua ja mennä haisevana rantsuun. Nissan-mies menee. Olen rannalla. Arvaa kumpi minua enemmän kiinnostaa? ;)


    • just saiyan

      En osaa vastata kuin omasta puolestani. Minulle on aivan sama onko miehellä pyörä, mutta jos on, on se plussaa. Kyydissä oleminen on ihan mahtavan tuntuista! Olen itsekin harkinnut, jos hommaisin itselleni pyörän. Se on vain hieno tunne, kun tuntee tuulen ihollaan ja se "pelko", että siitähän voisi vain nojata taaksepäin kuolemaansa. Maisemien katselu tuntuu ihan erilaiselta pyörän kyydistä kuin auton.
      Ei sillä, kyllähän niitä maisemia on kiva katsella lämpimän autonkin sisällä :)

    • Kotari690

      Mikään ei oo niin siistiä kun mun prätkä akrapovicin rännillä. Mummot saa slaagin ja kukkahattutädit irvistää naama väärinpäin. Että mä nautin kun saan raastaa niiden hermoja ja kyllä päristelen keskustan kaduilla niin että muilla tärykalvot rytisee, ihan vaan siksi että voin raapia liitutaulua kynnellä. Mutta sitten siirryn taajaman ulkopuolelle ja haen ne ominaisuudet pyörän moottorista mitä oon aina halunnutkin. Rytinä, viima ja vauhti. Oh kohta on taas kesä<3 ja te kukkahattutädit saatte tuntea sen nahoissanne. KÄRSIKÄÄ!!!
      Mies 21v.

      • 1198

        Jepulis, kyllä se on kiva vääntää tuppia isolla twini koneella mistä lähtee helvetilliset äänet. Parasta mitä kesällä voi tehdä, vielä 15v jälkeenkin joka kerta kun painaa startti nappulaa niin tulee se fiilis että tää on se mitä haluan tehdä. harvassa muussa hommassa tulee samaa "ahaa" elämystä.
        se fiilis kun vedät kovan kiihdytyksen rampilta motarille ja katsot mittaristoa ja 3 vaihde pykälässä vauhtia 160 ja etupyörä puolmetrii maasta irti ja nopeus vaan kasvaa voiko elämä enää paremmaksi muuttua.

        naisia on mennyt ja tullut mutta moottoripyörä on pysynyt vakaasti vierellä ja antanut turvaa vaikeimmilla hetkillä. Jos joku asia on vituttanut niin käyt heittämässä kesä launtaina muutaman tunnin lenkin pyörällä ja tulet kotiin niin helposti on olo muuttunut paremmaksi.

        ja ainahan pyörät on herättänyt puolesta ja vastaan reaktiota. mulle ihan se ja sama. ei jaksa enää stressaa mistään pidetään hauskaa ja ajetaan kovaa.

        t: 35v italiaano pyörän kuski


    • Totuudenkertojatar

      Ei mikään? Miksi pitäisi? Ei se moottoripyörä nyt niin pahasti haittaakaan, mutta miksi sen pitäisi viehättää? Ehkä korkeintaan jos itse motskupyöräilisin, muttei kyllä kiinnosta pätkääkään. Kyllä se on tai ei ole se mies itse, joka viehättää. Pysyisin miehenä kaukana naisesta, joka ihastuu pelkästään siihen että moottoripyöräilet.

    • Riiiiiiiiii

      Kaksipiippuinen juttu. Toisaalta on vähän huvittavaa kun tutut keskiluokkaiset kaverimiehet ja eksät alkavat joukolla hankkimaan moottoripyörää neljän- viidenkympin iässä. Ja toisaalta, onhan se hieman seksikästäkin lähinnä pukeutumisen takia (jos mies on muutenkin siedettävä). Kyytiin en kyllä uskalla, mistä on tullut sanomista.

    • Anonyymi

      Se riippuu minkälaisella moottoripyörällä se mies ajelee sanoisin että se miehisyys se huokuu sieltä mutta tämä ei päde vain kaikkiin niihin mopoilla ajeleviin vaan tosiaan riippuu miehestä ja siitä pelistä millä se mies ajelee😉

    • Anonyymi

      Hetken asiaa mietittyäni vastaan :ei mikään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe