suhteeseen kenet valitsisit?
Jos pitäisi valita joku palstalta
31
226
Vastaukset
Mä mietin ja mietin, eikä mulle jäänyt muita vaihtoehtoja kuin homoksi alkaminen. Ne ketä palstalla nykyisin kirjoittelevista naisista jotenkuten tiedän ovat joko liian boheemeja mun makuun, tai sitte niillä on nuppi liian sekaisin.
Että kyllä mun olis niinku varmaan Rikua sitte pakko alkaa suhteeseen vongata.- zisel
Häh? Keillä täällä muka nuppi on sekasin?? :D
- ........
Huomiohuorat kerjäämässä lisää.
- oiuytrewsdfghjk,mnbv
Jossittelu on niiiiiiiiiiiiiin turhaa. Jamiulla on kumma tapa haluta sitä, mikä on täysin mahdotonta, joten se siitä.
- ?
Ketä ajattelet?
- laskin oikein
Olisiko se tuo laskin alleni, luulisin niin.
- Näin on
Turhaan ihailet. Yybee on suhteessa, monesti täällä sanonut ja y.v:nä myös.
- notnotnot ;(
Eikö oo, älä narraa.
Täällähän olisi vaikka keitä... ;)
Mut joo; ottaisin Crankyn XD- ei kirj.
tinka_tiger kirjoitti:
Eikä muuten mikään turha valinta. Loistava! :-D
Kannattaa uskoa, tinka on palstasuhteilun paras asiantuntija ja ylin auktoriteetti :)
ei kirj. kirjoitti:
Kannattaa uskoa, tinka on palstasuhteilun paras asiantuntija ja ylin auktoriteetti :)
Kyllä. :-) Ja Crankylä on mun seulan mukaan kelpoainesta.
Cranky on tosiaan kaikinpuolin hyvä tyyppi. On älyä ja on näköä, huumorintajusta puhumattakaan. Ei passa kehua liikaa, silti. Mut ei muuta kun pus kiinni. ;-)
- tietäjä.
Cranky on pamputtanut vlk.ta.
tietäjä. kirjoitti:
Cranky on pamputtanut vlk.ta.
Mikäs siinä, mukavan näköinen nainen näyttäs olevan ja hyvä miesmakukin. :-D Joten go for it!!
- Cranky_geek
Ups, no nyt ei taida selittelyt enää auttaa. Taisin jäädä kiinni pamputtamisesta, kun täällä kaiken maailman tietäjiäkin löytyy. :-P
- Cranky_geek
tinka_tiger kirjoitti:
Cranky on tosiaan kaikinpuolin hyvä tyyppi. On älyä ja on näköä, huumorintajusta puhumattakaan. Ei passa kehua liikaa, silti. Mut ei muuta kun pus kiinni. ;-)
Nooh, mä tossa kaiken varalta tarkistin sen verran, että kyllä tonne tukan alle vielä hieman tuntui mahtuvan, vaikka sinne pari millilitraa varmaan taas lorahtikin, kun tässä näitä tytsyjen juttuja lueskelen. :D
- zisel
No en ketään! Jos pakko olis niin heittäisin sitten nopalla.
- :D
Quiterien
Jaa... Siinäpä pulma...
- Elovena osastoo:.!1%
.
täällä ei ole elovena-osastoo
On vain kiroilevia ja tupakkia polttavia lapinämmiä :)
http://youtu.be/YqYLXNKO2z0
. - 13plus14
randomin
- 17+19=kysymys
ei se oo palstalla enää. vai onko jollain eri nimellä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811426
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121345Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181130- 211026
Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras13929Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114888Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46878- 18816
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40677