Toivotko koskaan että saisit jättää naisen?

toteutuisipa se

Minä toivon

11

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johnny English

Ei kannata toivoa. Ei todellakaan ole itsellekään kivaa.

• Älyn haamu

Ei mulla tuollaisia toiveita ole. Kaunista teininaista tahtoisin nussia. Se on prioriteetti numero yksi.

• FF

Sinulla on kyllä aika omituinen toive.

• toteutuisipa se

Ajatteles jos sinä FF rakastuisit oikein tulen palavasti mieheen ja luulisit että tunne on molemminpuolinen, mutta mies olisikin varonut visusti päästämästä tunteitaan " peliin" ja sitten jättäisi sinut - niin sattuisiko?

• Leikki ei satu.
        toteutuisipa se kirjoitti:

Ajatteles jos sinä FF rakastuisit oikein tulen palavasti mieheen ja luulisit että tunne on molemminpuolinen, mutta mies olisikin varonut visusti päästämästä tunteitaan " peliin" ja sitten jättäisi sinut - niin sattuisiko?

Toihan on vaan lapsellista leikkimistä.

• FF
        toteutuisipa se kirjoitti:

Tottakai se sattuisi. Se minua ihmetyttääkin miksi joku haluaisi tieten tahtoen satuttaa toista ihmistä.

• ......
        FF kirjoitti:

Tottakai se sattuisi. Se minua ihmetyttääkin miksi joku haluaisi tieten tahtoen satuttaa toista ihmistä.

Naiset haluaa. Naiset on pahoja.

• leeatuulia

Lähinnä tässä toivon, että löytäisin sen miehen, jonka kanssa elää, ketään en halua jättää. Yhdyn edellisiin, että outo toive. Ymmärrän kyllä, että joku nainen on voinu kohella siuta huonosti, mutte ei kai sitä tartteis purkaa koko sukupuolta kohtaan?

• Sir Von Baughen

niii,on aika lapsellista katkeroitua tolleen.
      Ihanko pienet lapset;Toinen tönäsee niin toinen tönäsee takasi.

• jackaroo

No onpa kyllä melko outo toive. Ainoat syyt millä tuon voisi selittää on se että olisi tullut edellisessä suhteessa jätetyksi siten että on loukkaantunut siitä niin syvästi että haluaisi kostaa tai sitten se että vihaa toista sukupuolta niin paljon että saa "kiksejä" toisen jättämisestä. Melko sairaita motiiveja molemmat.

Mutta voiko tuollaisen toiminnan motiivi olla tosiaankin niin voimakas että joku ryhtyisi suhteeseen pelkästään sen takia että voisi päättää sen ja ehkä jopa hieman siinä samalla satuttaakin toista? Eikö tuossa ole melko paljon vaivaa?

• En toivo, enkä ole ennen tehnyt vastaavaa. Eikä mua ole vastaavasti jätettykään, suhteesta siis. Se oliskin melkoinen kokemus jos tulisin jätetyksi... en tiedä miten suhtautuisin.
      Parhaiten mun mielestä suhde loppuu niin että on yhteisymmärrys asiasta että näin ei voi jatkua, eli yhteinen päätös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      594
      2094
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      104
      1049
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      987
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      857
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      845
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      78
      778
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      87
      727
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65