Toivotko koskaan että saisit jättää naisen?

toteutuisipa se

Minä toivon

11

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johnny English

Ei kannata toivoa. Ei todellakaan ole itsellekään kivaa.

• Älyn haamu

Ei mulla tuollaisia toiveita ole. Kaunista teininaista tahtoisin nussia. Se on prioriteetti numero yksi.

• FF

Sinulla on kyllä aika omituinen toive.

• toteutuisipa se

Ajatteles jos sinä FF rakastuisit oikein tulen palavasti mieheen ja luulisit että tunne on molemminpuolinen, mutta mies olisikin varonut visusti päästämästä tunteitaan " peliin" ja sitten jättäisi sinut - niin sattuisiko?

• Leikki ei satu.
        toteutuisipa se kirjoitti:

Ajatteles jos sinä FF rakastuisit oikein tulen palavasti mieheen ja luulisit että tunne on molemminpuolinen, mutta mies olisikin varonut visusti päästämästä tunteitaan " peliin" ja sitten jättäisi sinut - niin sattuisiko?

Toihan on vaan lapsellista leikkimistä.

• FF
        toteutuisipa se kirjoitti:

Tottakai se sattuisi. Se minua ihmetyttääkin miksi joku haluaisi tieten tahtoen satuttaa toista ihmistä.

• ......
        FF kirjoitti:

Tottakai se sattuisi. Se minua ihmetyttääkin miksi joku haluaisi tieten tahtoen satuttaa toista ihmistä.

Naiset haluaa. Naiset on pahoja.

• leeatuulia

Lähinnä tässä toivon, että löytäisin sen miehen, jonka kanssa elää, ketään en halua jättää. Yhdyn edellisiin, että outo toive. Ymmärrän kyllä, että joku nainen on voinu kohella siuta huonosti, mutte ei kai sitä tartteis purkaa koko sukupuolta kohtaan?

• Sir Von Baughen

niii,on aika lapsellista katkeroitua tolleen.
      Ihanko pienet lapset;Toinen tönäsee niin toinen tönäsee takasi.

• jackaroo

No onpa kyllä melko outo toive. Ainoat syyt millä tuon voisi selittää on se että olisi tullut edellisessä suhteessa jätetyksi siten että on loukkaantunut siitä niin syvästi että haluaisi kostaa tai sitten se että vihaa toista sukupuolta niin paljon että saa "kiksejä" toisen jättämisestä. Melko sairaita motiiveja molemmat.

Mutta voiko tuollaisen toiminnan motiivi olla tosiaankin niin voimakas että joku ryhtyisi suhteeseen pelkästään sen takia että voisi päättää sen ja ehkä jopa hieman siinä samalla satuttaakin toista? Eikö tuossa ole melko paljon vaivaa?

• En toivo, enkä ole ennen tehnyt vastaavaa. Eikä mua ole vastaavasti jätettykään, suhteesta siis. Se oliskin melkoinen kokemus jos tulisin jätetyksi... en tiedä miten suhtautuisin.
      Parhaiten mun mielestä suhde loppuu niin että on yhteisymmärrys asiasta että näin ei voi jatkua, eli yhteinen päätös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      294
      4176
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe