Pukeutuminen nettitreffeille

treffimiäs

Miten te pukeudutte nettitreffeille? Olen ollut muutamilla nettitreffeillä ja olen todella yllättynyt naisten pukeutumisesta. Ehkä syynä on kesä, mutta jotenkin sellainen ryppyinen "paituli" ja läpyttimet eivät ole mielestäni sopivia treffivaatteita.

Minäkään en ole ollut frakissa, mutta on minulla ollut kuitenkin siistit kangashousut ja siisti paita ja valkoiset tennarit.

34

625

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • treffinainen

Kangashousut, paita ja valkoiset tennarit? ---> totaalinen turn off

• deittigirlie

Kangashousuja on aika monenlaisia, eikä tässä välttämättä ole kysessä ns. suorat housut. Paitojakin on monenlaisia, eikä tässä välttämättä ole kyseessä lyhythihainen kauluspaita.

Ajattele, että tässä olisi esim. vakoiset ns. farkkukangashoust ja esim. D&G T-paita ja siihen valkoiset Lagosten tennarit..

I like a lot

• ota ohvia!!!

juu kyllä miehen tulee olla yhteiskunnalliselta asemaltaan vähintään ministreri ja pukeutumisen olla kuin helvetin enkeleiden leirinuotiolta.

muuten on ihan turn-off!

• sss...sss...
        deittigirlie kirjoitti:

Kangashousuja on aika monenlaisia, eikä tässä välttämättä ole kysessä ns. suorat housut. Paitojakin on monenlaisia, eikä tässä välttämättä ole kyseessä lyhythihainen kauluspaita.

Ajattele, että tässä olisi esim. vakoiset ns. farkkukangashoust ja esim. D&G T-paita ja siihen valkoiset Lagosten tennarit..

I like a lot

Lagosten tennarit???
        Merkkipalvontaa vaikkei osata kirjoittaa edes oikein?

Kuka suojelee meitä tältä typeryydeltä?

• SSS...SSS...
        ota ohvia!!! kirjoitti:

juu kyllä miehen tulee olla yhteiskunnalliselta asemaltaan vähintään ministreri ja pukeutumisen olla kuin helvetin enkeleiden leirinuotiolta.

muuten on ihan turn-off!

Ministreri ???

• fgg
        SSS...SSS... kirjoitti:

Ministreri ???

Idiootti??? Mene muualle valvomaan kirjoitusvirheitä

• korari

Mulla on sellainen sääntö, että jos nainen tulee toisillekin treffeille ilman korkkareita, niin ne on myös vikat treffit.

Kyllä naisen pitää pukeutua naisellisesti. En mäkään mene farkkushortseissa treffeille.

• hillitty

Kyllä se yleis sääntö mulla on, että siistit vaatteet (unohdetaan venähtäneet
      mainospaidat, rikkikuluneet farkut ja linttaan astutut kengän rotiskot)

Ylipukeutuminen on toinen vastakohta, sillä kyseessä ei ole illalliskutsut.

Vaatteet ei yksin riitä, myös muu olemus, hiukset, no mikäli niitä on, ajamaton
      parran sänki, hien haju (suihkussa ennen treffejä) mustat kynnen alustat ym.

• viisastunut täti

Ajattelin itsekin aiheesta kirjoittaa, mutta tässähän nyt vastaan.Olenko pinnallinen, jos odotan miheltä edes jonkinlaista siisteyttä ja makua.Onkohan kaikki -50 -vuotiaat miehet onnettomia tuon pukeutumisen suhteen?
      Kun vielä deittailin ja kävin treffeillä, niin eipä voi kehua.
      Snobbailu on asia erikseen, mutta juuri nuo linttaan astutut kengät, virttynyt t-paita tai paremmat päivänsä nähneet polvipusisset housut, niin huh,huh.

Itse olen kohta 50 v. nainen ja pukeudun siististi ja asiallisesti.En ylipukeudu, mutta kunnioitan myös toista pukeutumisellani.
      Onko se niin, että yksinelävät/olevat miehet eivät pukeutumiseen panosta?

Eikä se useinkaan ole rahasta kiinni, kun kuuntelee miekkosten muita rahareikiä:on veneitä, uusia autoja, moottoripyöriä ym.ym

Minulla ainakin menee maku, jos epäsiisti turjake 20 v. vanhassa t-paidassa tulee treffeille.
      Jos tällä lausunnolla olen pinnallinen, niin olkoon sitten niin!

• naisellinen nainen

Itselläni on aina mekko/hame ja korkkarit sekä huulipunaa, muuta meikkiä ja hajuvettä. Ei noilla silti miestä saa, ainakaan fiksua, kivaa ja kiinnostavaa.

• naisellinen m

Itselläni on myös aina mekko/hame ja korkkarit sekä huulipunaa, muuta meikkiä ja hajuvettä. Enkä silti tunnu naista saavan, ei vaikka kuinka laittaudun.

• Biux

Mutta mielestäni on kuitenkin tärkeää pitäytyä itselleen rehellisenä; en tällä tarkoita näitä mainospaitoja ja virttyneitä sortseja vaan oman tyylinsä esiintuomista. esim. itse en kulje kesällä koskaan umpinaisissa kengissä.

Pääsääntöisesti kuljen läpsyttimissä, paljailla (hyvinhoidetuilla) varpailla ja joissain tapauksissa korkeissa sandaaleissa. Käytän hieman hippityylisiä vaatteita ja kukkia hiuksissa. Suosin farkkuja ja pitkiä hippihameita. Niin teen myös treffeille lähtiessäni. En siis halua esittää jotain sellaista, mitä en ole. Kunnioitan toista ihmistä olemalla puhdas, hyvältä tuoksuva ja vaatteeni ovat ehjät ja raikkaat. Eivät välttämättä siis yleisen mielipiteen valossa soveltuvat treffailuun... mutta se olen minä.

• viisastunut täti

Juuri näin, omalle tyylilleen saa ja pitääkin olla uskollinen, se on juuri sitä persoonallisuutta.

Monesti se itselleen rehellinen ei kuitenkaan tarkoita tuota ns. omaa tyyliä, vaan yleistä välinpitämättömyyttä, varsinkin miesten kohdalla.

Rento voi olla, mutta ei epäsiisti, siinä se ero.

• M 20

Kyllä nyt sellaiset perus siistit vaatteet pitäisi olla jos treffeille kerran on menossa.

• Biux

Totta. Enkä ainakaan itse odota merkkivaatteita tai katalogi-mallin tyylittelyä treffikumppaniltani, mutta totisesti odotan puhdasta ihmistä ja raikkaita vaatteita ihmisen päällä.

Likainen olemus on vastenmielinen. Eikö luulisi sen olevan kaikille selvää?

• ihanpihallaolen

Mistä tulee se mielikuva, että naiset pukeutuvat korkokenkiin?

Minä olen mies ja myös minulla on sellainen mielikuva.

Kaikissa elokuvissa ja TV-sarjoissa ja kuninkaallisten häissä ja vaikka missä lehdissä, naisilla on aina korkokengät. Uhataanko tai kiristetäänkö heitä kaikkia, vai mistä se johtuu? Onko tuottajana tai ohjaajana aina mies, joka pakottaa naisen laittamaan korkokengät?

Onko esim. Lady Gaga tai Herttuatar Catherine kirstyksen uhreja kun heillä kaikissa kuvissa on aina korkokengät?

Mikäli naiset eivät oikeassa elämässä pidä korkokenkiä, niin mistä tämä illuusio sitten johtuu?

• 7+3

Korkokenkiähän naiset tuntuvat käyttävät useinkin. Varsin useinhan mieheltä vaaditaan pituuttaa juuri siksi, että nainen ei olisi korot jalassakaan miestä pidempi. Siis kun naisten profiileja ja muita juttuja täällä netissä lueskelee. Toki naisten näkee kävelevän koroissa kaupungilla muutenkin. Itse olen tavannut netin kautta aika montakin naista ja kun asiaa nyt oikein miettii, niin mielenkiintoista siinä määrässä on se, että korkokenkiä ei ole ollut treffeillä oikeastaan kenelläkään. Pari kertaa on tainnut joskus talvella olla jotkut korolliset saappaat/talvikengät, mutta noin muuten on ollut ihan tasapohjaisia kenkiä.

Samaten mielenkiintoista on ollut myös se, että oikeastaan kaikki naiset ovat tulleet treffeille varsin tavanomaisessa vaatetuksessa. Kukaan ei myöskään ole meikannut mitenkään erityisemmin, että sen varsinaisesti huomaisi. Ainoastaan yksi nainen on ollut laittautunut ja pukeutunut naisellisemmin, jos näin voi kuvailla eroa muihin.

tselleni kelpaa vallan hyvin tavanomaisesti pukeutunut nainen, joka ei ole liikaa laittautunut. Tässä mielessä treffeille onkin ilmeisesti sattunut sopivanlaisia naisia. Mutta silti olisin voinut luulla, että joukkoon olisi mahtunut enemmänkin skaalaa laittautumismielessä :)

• viisastunut täti

Korkkareita pidän vain juhlapukeutumisen yhteydessä.Onhan se kieltämättä hyvännäköistä kun naisella on mekko/hame ja korkokengät jalassa.

Itse kuitenkin olen senverran mukavuudenhaluinen, etten korkkareita arkioloissa, en edes trefffeillä käytä.

Onhan niitä naisellisia ja kauniita kenkiä muissakin malleissa kuin korkkareissa, kokonaisuus ratkaisee.

Jos treffailuni ei jatku vain sen vuoksi ettei ole korkkareita, iin anti olla,koska muutoin olen siisti, puhdas ja pukeudun hyvin,olematta kuitenkaan ylipyntätty.

• porslin

Oletko posliini?

• naisellinen nainen

Minä taas pidän korkkareita melkein joka päivä. Hyvälestisillä korkokengillä on mukava ja helppo kävellä, eivätkä jalat edes kipeydy, toisin kuin monet luulevat. Huonolestisillä "seisoskelukorkkareilla" taas ei tee mitään ja sellaisia en edes koskaan viitsi ostaa, koska ne jäävät käyttämättä. Olen kyllä melkoinen kenkäfriikki, ja eteisen kaapeissa on ainakin sata paria kenkiä, joista noin 90 paria korkkareita koroilla 6 - 12 cm.

• 2 ja 19

Just joo, eivät ne sadat korkkarit tee yksin naisellista, kyllä siihen muutakin
        tarvitaan !

• naisellinen nainen
        2 ja 19 kirjoitti:

Just joo, eivät ne sadat korkkarit tee yksin naisellista, kyllä siihen muutakin
        tarvitaan !

Pitkät hiukset, isot tissit ja kapea vyötärö löytyy myös, riittääkö ne?

• slimman
        naisellinen nainen kirjoitti:

Pitkät hiukset, isot tissit ja kapea vyötärö löytyy myös, riittääkö ne?

oletko sinkku :) treffataanko ;)

• nainen 49v Hki

Itse viihdyn farkuissa ja korkkareissa, ja näin tulisin useimmille treffeillekin. Toki pukeutumiseen vaikuttaa vähän sekin, tehdäänkö treffit illallisravintolaan vai kesäterassille. Korkokenkiä välttelen myös, jos tiedän että edessä on ulkoilua sateen jälkeisellä hiekkatiellä (Suomenlinna ym), mukulakivikaduilla jne.
      Treffeille valmistaudun ihan niinkuin muihinkin vapaamuotoisiin tapaamisiin, käyn suihkussa, meikkaan ja laitan hiukset. Näin valmistaudun myös töihin joka aamu...

• näinkin

Minulla oli juuri treffit, mies 50. Hänellä oli liian lyhyet tuulipuvun housut, pukukengät, virttynyt t-paita. Se oli hänen tyylinsä - ei minun. Olimme, kuin yö ja päivä.

• tätsä2

Tällä tädillä 40 v on vaivaisenluu ja vasaravarpaita, eli vaikka lyhehkö olenkin, harmikseni en voi käyttää korkokenkiä. Siistit sandaalit ovat mukavat jalalle.
      Kauniitahan korkokengät ovat katsella muiden jalassa, jos niillä osataan kävellä ryhdikkäästi ja kauniisti. Kadehdin.

• Tytsy45

Sama juttu minullakin sekä pituutta 175 cm ilman kenkiä. En omista ainoitakaan korkkareita enkä sellaisia hanki, koska olisin ne jalassa pidempi kuin miehet keskimäärin ja niillä on tosi paha kävellä kun ei ole tottunut.

• koroitta

Ihana lukea ja olla samaa mieltä, että joillekkin puhtaus on itsestään selvyys ja toisille taas ei. Oma tyyli se olla pitää, jotta tulee heti näyttäneeksi; millainen sitä livenä on? Jos on tulipuku tyyppi, niin sit on ja viestittää sen reilusti: ota tai jätä? Haluan heittää joukkoon omankin kysymykseni:
      millainen on naisellinen nainen?
      Itsestään huolta pitävä nainen?

• Toppatakki ja pipo:)

Ensitreffeillä viimetalvena oli pakkasta -20 ja tavattiin koirien ulkoilutuksen merkeissä. Päälläni oli mustat toppahousut ja paksu villakangastakki. Kokonaisuuden kruunasi pipo :) Ja tietysti kunnon lumessa ulkoiluun sopivat talvikengät. Eipäs mies pelästynyt vaikka vähän kevyemmissä kuteissa olikin (tästä miinus, kyllä nyt pipo olisi siinä kelissä pitänyt olla!). Nyt seurustelua takana muutama kuukausi ja kihlatkin juuri vaihdettiin. Ja ps. on meillä ollut niitä ravintola- ym treffejäkin joille toki laitoin sitten hamettakin ja korkoa päälle ;)

• wwwwwwwwwwwwwww-

Laitan aina treffeille rintaliiveihin pehmusteita, että poveni näyttää mahdollisimman suurelta.-Myös hoikentava , kaunis vaatetus...Olen huomannut ettei tämä konsti koskaan petä, mitä suuremmat rinnat, sitä innokkaampia miehet ovat sopimaan uudet treffit...Tähän ei näköjään vaikuta miesten koulutus tai tulotaso...
      nm. keski-ikäinen täti

• 20+12

Tapasin miehen tässä taannoin nettitreffeillä kahvilassa. Miehellä (n. 50 v) oli lippis päässä kaiken aikaa ja kengät oli sellaiset läskipohjaiset talvikengät (oli talvi), joissa on nyörit ja vähän vartta. No nämä kengän nauhat oli alas asti auki ja kengän "läppä" housun punttien päällä kuin ne olisi isketty jalkaan tarkoituksena hakea posti laatikosta tai viedä roskis pikapikaa ulos.

Nooo, ei siinä mitään - toiveikkaana tapasimme uudelleen ja vielä kolmannenkin kerran. Joka kerta sama lippis päässä ja kengät retkotti. Kun vielä mies oli ilmoittanut tupakoivansa "joskus" mutta veti koko ajan tilaisuuden tullen röökiä, niin se kruunasi päätöksen lopettaa juttu siihen.

• viisastunut täti

Kyllähän se näin on, että se ulkoinen olemus (siisteys,puhtaus) kertoo ihmisestä jotain.Jos on haiseva, likainen, suttuinen tyyppi, niin voiko hänen kotinsakaan olla muuta?

Jos ei välitä itsestään, niin ei välitä myös muustakaan siisteydestä.
      Tämä on tosi.

Mikään pintaliitäjä, snobbailija ei tarvitse olla,mutta jonkinlainen ymmärrys näistä asioista jo kohteliaisuudesta toista kohtaan olisi suotavaa.

• .opetusta tämäkin

kyllä korkkarit jää, kun varpaat viottuu ja uusien kynsien kasvu kestää melkein puoli vuotta, ykskään ukko ei ole sen väärtti..

• 2000-100

En ole koskaan laittanut korkkareita treffeille, olen muutoin sitä mieltä ettei suomalainen, keski-ikäinen mies ymmärrä korkkareista saati muustakaan kauniista ja seksikkäästä oikein mitään.
      Olen nettitreffien kanssa tavannut kaksi koulutettua miestä, lääkärin ja insinöörin, joista edellämainuttu himokuntoilija ja vaellusharrastaja. Itsestään selvää että trfeffit sovittiin lenkkipolulle, jolloin vaatetus sen mukaista. Toisen kanssa tapasimme eräällä luontopolulla, ja sielläkin lenkkarit. Seurusteleimme edelleen.
      Tuo rintaliivien "toppaaminen" on varmasti ihan sopiva juttu, varsinkin suomi24 miehille,....Itselläni oli ilmoitus eräällä maksullisella sivustolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe