Kuinka monen suosikki S24:n deitissä olette?

utelu

Siinä tulikin kysymys jo otsikossa eli monenko suosikki olette salaisissa kansioissa näkyvällä listalla?

21

391

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Biux

      Kahden.
      Toisaalta, kolme on torjunut minut.

      :)

      • mies kysyy

        Biux, oletko mies vai nainen?

        Itse olen mies ja en ole kenenkään suosikki ja yksi on jostakin syystä torjunut minut.


      • Biux
        mies kysyy kirjoitti:

        Biux, oletko mies vai nainen?

        Itse olen mies ja en ole kenenkään suosikki ja yksi on jostakin syystä torjunut minut.

        Nainen olen.
        Itse olen nimennyt kolme miestä profiilin vuoksi suosikiksi.


    • utelu

      Joskus kun S24:ssä oli deittiprofiilini, olin 42:n miehen suosikkilistalla ja 7 torjuma.

    • %%%

      12 kpl vuoden aikana. Nyt toinen mokoma olen ollut ilman profiilia.
      Mitäpä hyötyä noistakin sitten on, ei mitään...

    • Nolla. Se on se kuvaton profiili.

      • feivoritti

        Minä olin tässä taannoin kuvattomalla profiililla peräti kolmen suosikki. Eipä tosin kauheesti ole hyötyä, kun ei tiedä keitä ne olivat. Samoihin aikoihin pari tyyppiä kävi useita kertoja profiilissani. Ehkä joku heistä oli merkinnyt. Toisen kanssa lopulta viesittelimme, mutta nainen päätti lopettaa viestittelyn heti alkuunsa, vaikka sen itse aloitti. Toiselle näistä profiilissani kävijöistä päätin lopulta itse kirjoittaa, kun vähän väliä jaksoi siellä käydä. En saanut minkäänlaista vastausta, eikä myöskään ole enää käynyt. Huvitti tavallaan, kun jotenkin kai kiinnosti, mutta ei enää sen jälkeen kun kirjotin :D Tällä hetkellä en ole kenenkään suosikki.


    • huuhaahei

      No ketä kiinnostaa...oikeesti? Suosikkilistallehan voi laittaa siitäkin syystä, ettei ole tarvetta torjua tiettyjä tyyppejä, mutta on helppo pitää ne muistissa, ettei vahingossa mene katsomaankaan enää heidän profiileitaan.

      • hipheiheihip

        Hääh, kuka nyt moista muistilistaa viittis pitää ja mitä siitä jos käy kurkkimassa
        useamman kerran, eihän se velvoita mihinkään, no ainakaan naimisiin
        asti.


      • huuhaahei
        hipheiheihip kirjoitti:

        Hääh, kuka nyt moista muistilistaa viittis pitää ja mitä siitä jos käy kurkkimassa
        useamman kerran, eihän se velvoita mihinkään, no ainakaan naimisiin
        asti.

        Eipä velvoita, ei mutta kun tälläkin palstalla välillä ihmetellään että "miksi jotkut käyvät profiilissani monta kertaa eivätkä laita viestiä". Olipa joku jo lähettänyt useamman kerran kurkkijalle viestin, että eikö se uskalla laittaa hänelle viestiä.

        Piruko noita kaikkia profiileja muistaa, monet ovat vielä niin samantyylisiä.

        Siitä olisi kyllä hyötyä, jos näkisi ne profiilit jotka ovat laittaneet torjunnan. Ihan vaan siksi, että joku voi huolella laatia pitkää viestiä ja koko vaiva oli ihan turhaa kun lähetysvaiheessa tuleekin ilmoitus, ettei viestiä voi lähettää ko. profiilille.

        Vaikka vastaileeko naiset muutenkaan niin aktiivisesti, oli torjuntaa tai ei.


    • keskiäkäinen akka

      Yleensä olen ollut kahden suosikki ja kahden estolistalla, tällä hetkellä on niin huonosti että olen vain yhden suosikki ja KOLMEN estolistalla. Jälkimmäinen tuntuu erikoiselta kun en ole ihan tässä lähipäivinä käynyt kenenkään profiileita kyttäämässä, mutta kaiketi miehet sitten ovat käyneet minua vilkaisemassa ja varmuuden vuoksi laittavat eston. Olen minä niin oksettavan oloinen sitten kai.

      Yhdelle laitoin itse eston kun alkoi vittuilemaan päin näköä. Toiselle laitoin eston koska hyppäsi jokaikinen päivä profiilistani, ja minua ei kiinnostanut olla enää hänen kytättävänään, plus eston avulla hänen nikkinsä pysyy nyt vierailijoiden joukosta pois ja näen enemmän profiilissani käyneitä. Vaikka harvemmin jaksan kylläkään heidän profiileitaan tsekkailla että sikäli yhdentekevä tieto...

      Kaikki nämä tällaiset oheistoiminnot seuranhaussa ovat kyllä helvetin lapsellista pelleilyä. Vievät huomiota pois pääasiasta.

      • deitti..

        Miksi laittaa profiilia minnekään jos asenne on se että se on kyttäämistä puolin ja toisin. Silloin pitäisi kai vain olla kotonaan verhot kiinni ja postiluukku teipattuna umpeen...


      • keskiäkäinen akka
        deitti.. kirjoitti:

        Miksi laittaa profiilia minnekään jos asenne on se että se on kyttäämistä puolin ja toisin. Silloin pitäisi kai vain olla kotonaan verhot kiinni ja postiluukku teipattuna umpeen...

        Minulla on postiluukku teipattuna umpeen koska sieltä tulee tupakansavua. Posti tulee muuta kautta... xD

        Siis nuo kyttäämiset sun muut alkavat kiinnostaa ihmisiä vasta siinä vaiheessa kun turhaudutaan siihen ettei sopivan oloista ihmistä osu vastaan. Saa kenties kuraa niskaan muilta turhautuneilta. Itse olen saanut kuulla kunniani sen sataan kertaan kun en kiinnostu vanhoista papparaisista.


      • kalle keski-ikä
        keskiäkäinen akka kirjoitti:

        Minulla on postiluukku teipattuna umpeen koska sieltä tulee tupakansavua. Posti tulee muuta kautta... xD

        Siis nuo kyttäämiset sun muut alkavat kiinnostaa ihmisiä vasta siinä vaiheessa kun turhaudutaan siihen ettei sopivan oloista ihmistä osu vastaan. Saa kenties kuraa niskaan muilta turhautuneilta. Itse olen saanut kuulla kunniani sen sataan kertaan kun en kiinnostu vanhoista papparaisista.

        Ei koo kumma, mulla on ihan sama, ei vanhat eukot kelpaa vaan paljon mieluummin nuoret naiset, ja täällä nimitetään puolipedariksi ja ties miksi!


      • deitti..
        keskiäkäinen akka kirjoitti:

        Minulla on postiluukku teipattuna umpeen koska sieltä tulee tupakansavua. Posti tulee muuta kautta... xD

        Siis nuo kyttäämiset sun muut alkavat kiinnostaa ihmisiä vasta siinä vaiheessa kun turhaudutaan siihen ettei sopivan oloista ihmistä osu vastaan. Saa kenties kuraa niskaan muilta turhautuneilta. Itse olen saanut kuulla kunniani sen sataan kertaan kun en kiinnostu vanhoista papparaisista.

        No juu.. sitten vain torju yhteydenotot-toiminto kyseiselle ihmiselle ja asia on ratkaistu. Ei tarvitse kuulla mitään häneltä enää :)


    • Nollat vedetään.

    • Johnny English

      Tällä hetkellä näytän olevan kolmentoista naisen suosikkilistalla.

    • tyttelityytär

      En yhdenkään miehen suosikki, 31 on torjunut.
      Saavutus sekin. XD

    • naps.

      Joskus olen ollut kolmen, nyt kai yhden. Ei siitä kyllä mitään iloa ole, koska kukaan ei kuitenkaan tee aloitetta.

    • otava *

      8:n ja 2 = torjunut, heistä yhdelle laitoin kommentin kikkelikuvasta ja toinen
      olis välttämättä halunnut tavata, mutta en ollut kiinnostunut, joten
      kerroin sen hänelle asiallisesti ja kiitokseksi hän torjui. No se meni ok.

      Siis nämä suosikkijutut, tähdet ja vieraskirja ovat ihan tarpeettomia.
      Varsinkin 2 viimeisintä.

    • 32

      32

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      411
      2326
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      71
      2038
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      220
      1586
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      157
      1304
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1197
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      81
      1185
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1103
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1008
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      66
      980
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      283
      970
    Aihe