Pumppis olis taas vapaa

hhhh.

21

156

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taidan lähettää hänelle sähköpostilla esittäytymisviestin ja treffipyynnön. Kuten tiedämme, mitään taso(ero)ja ei ole, vaan kaikilla on mahdollisuudet esimerkiksi voittaa juuri Viivin mielenkiinto.

      • Älyn haamu

        Kerrankin hyvä viesti Lordilta :-)


      • FF

        Miten se tekee sinusta jotenkin muita alempitasoisen, jos Viivi Pumpanen ei satu hakemaan juuri sinun kaltaistasi miestä?


      • FF kirjoitti:

        Miten se tekee sinusta jotenkin muita alempitasoisen, jos Viivi Pumpanen ei satu hakemaan juuri sinun kaltaistasi miestä?

        Hmm, sanoin siis että kaikilla on mahdollisuudet. Se, että on mahdollisuudet, ei tietenkään tarkoita sitä, että nyt natsaa satavarmasti. Onko Viivi maininnut jossain, millainen mies tai nainen on tarkkaanottaen hakusessa?


      • Jos ajattelemme

        tämän yhteiskunnan kanssalta niin tuo missipissis-Viivi on täysi turhake. LB puolestaan on tärkeä osa yhteiskuntaa.


      • Älyn haamu
        Jos ajattelemme kirjoitti:

        tämän yhteiskunnan kanssalta niin tuo missipissis-Viivi on täysi turhake. LB puolestaan on tärkeä osa yhteiskuntaa.

        Pumpanen on kuuma kissa joten ei tod ole turhake. Kaikkea ei voi veroeuroissa mitata.


      • LordBoredom
        FF kirjoitti:

        Miten se tekee sinusta jotenkin muita alempitasoisen, jos Viivi Pumpanen ei satu hakemaan juuri sinun kaltaistasi miestä?

        Tietysti se, että Viivi Pumpanen(kin) antaa minulle rukkaset, on osoitus siitä, että tyttöystävänlöytämistodennäköisyyteni on matala. Ja kun se on keskimääräistä matalampi, voisi todeta olevansa alempitasoinen - siis jos mitään tasoja olisi kun ei ihmisii voi silleen niinku lokeroida


      • FF
        LordBoredom kirjoitti:

        Tietysti se, että Viivi Pumpanen(kin) antaa minulle rukkaset, on osoitus siitä, että tyttöystävänlöytämistodennäköisyyteni on matala. Ja kun se on keskimääräistä matalampi, voisi todeta olevansa alempitasoinen - siis jos mitään tasoja olisi kun ei ihmisii voi silleen niinku lokeroida

        Koska Bruce Willis todennäköisesti antaisi minulle rukkaset niin tarkoittaako se, että miesystävänlöytämistodennäköisyyteni on matala? Minusta ei. Tiedän, että saisin miesystävän, jos haluaisin.

        Kertoisikohan tuo alkuperäinen kommenttisi vain omista arvoistasi.

        Mutta minä menen nyt nukkumaan matkaväsymyksen pois. Voi kun tuo ilma illaksi hieman kirkastuisi.


      • FF kirjoitti:

        Koska Bruce Willis todennäköisesti antaisi minulle rukkaset niin tarkoittaako se, että miesystävänlöytämistodennäköisyyteni on matala? Minusta ei. Tiedän, että saisin miesystävän, jos haluaisin.

        Kertoisikohan tuo alkuperäinen kommenttisi vain omista arvoistasi.

        Mutta minä menen nyt nukkumaan matkaväsymyksen pois. Voi kun tuo ilma illaksi hieman kirkastuisi.

        Ei Bruce Willis eikä Viivi Pumpanenkaan yksin mitään merkitsee. Mutta kumpikin on lisää rukkasten määrää. Sinulla yhdet rukkaset useiden hyväksyntöjen ("tiedän, että saisin miesystävän...") joukossa on hyttysen ininää, mutta joillakin ne yhdet rukkaset saattavat olla siellä satojen rukkasten joukossa, eikä yhtä ainoaa hyväksyntää, niin kyllä ne alleviivaavat matalaa pariutumistodennäköisyyttä. Tosin näinhän ei tietenkään voi olla, koska me ollaan kaikki vaan samanlaisii.


      • mutta sitä
        Älyn haamu kirjoitti:

        Pumpanen on kuuma kissa joten ei tod ole turhake. Kaikkea ei voi veroeuroissa mitata.

        on mamu pumpannut


    • Miss fury

      Minun on vaikea ymmärtää mitä jotkut näkee kyseisessä neidissä. Ihan tavallisen näköinen. En tosin kuulu kohderyhmään. Parhaimman näköinen ex-missi on edelleen Lola.

      • Älyn haamu

        Kyllä Viivi on todella HOT vaikka lutkahan se on.


      • Miss Fury
        Älyn haamu kirjoitti:

        Kyllä Viivi on todella HOT vaikka lutkahan se on.

        Samanlaisia on kolmetoista tusinassa.


    • Sir Von Baughen

      Jooo,sehän sai vasta uuden prätkän.Ei muuta kuin moottoritiellä kun 140 vauhtia,ajaa vierelle ja antaa lapun missä puhelin numero ja nimi.Sitten,linkkaa silmää ja katoaa horisonttiin.:DD

    • ATM-kämppis

      Eksoottinen ulkomaalainen mies aiheuttaisi viiville taas värinää vähän erimalliin kun suomalainen AT-kämppis.

    • N91b

      Se sen "Petsku" oli ihan karseen näkönen.

    • hyyyyi

      yök, ei kiinnosta tyhjäpää pissikset.
      Eikö myöskään arabimiehen panopatjat.

    • Empä taida, ei kuulu mun ns. kohderyhmään. Ei mun mielestä näytä kauniiltakaan, taviksennäköinen. En huolis vaikka maksettas, sillon vaan jos rahan määrä nousee tarpeeksi isoksi niin sitten.

    • Ei todellakaan

      kiinnosta kyseinen pissis!

    • 8+2

      Jos vain kerran pääsis pumppista pumppaamaan, niin onnenkyyneleet poskellein vierisi. Kaikki vääryydet silloin sovitettu ois ja tämä katkeruuden tuskakin menis pois.

    • lööl

      Vittu mitä paskaa, porukka dissaa muijaa ja muka ei kelpuuttaisi! mitä varaa näillä neitsytpojilla on ketään syrjii.. suurin osa ei tule varmaan saamaan pillua ikinä jos ei oteta mukaan maksullisia naisia..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      410
      2257
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      62
      1933
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      218
      1525
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1177
    5. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      135
      1160
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      76
      1132
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1063
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      988
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      62
      930
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      279
      926
    Aihe