Tunnelukkotesti

*narsisti*

http://www.tunnelukkosi.fi/testi.htm

Tunnelukkosi (skeemasi) ovat:

Alistuminen
Tunnelukon voimakkuus:erittäin vahva

Epäonnistuminen

Tunnevaje

Mitenkäs teillä muilla?

39

636

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 544666664646566666555655544666.
      Aika hieno tulos. Ei antanut linkittää niitä tuloksia- viesti liian pitkä jatkuvasti niin mitä vittua. Yleensä oon ollut aina INFP mutta jospa ton opettelis ulkoa. Mettis muuten linkitteli joskus just samanlaisen `testin` tänne. Ja kaipa siinä jotain sai ostaakin ohessa, tietty. En muista enää tulostani siinä.

• Nyhän tää näyttää aivan erilaiselta.

Ulkopuolisuus
        En oikein sovi joukkoon vaan koen usein itseni ryhmässä ulkopuoliseksi. 6
        Olen jollain perustavaa laatua olevalla tavalla erilainen kuin muut. 6
        Välttelen sosiaalisia tilanteita koska joudun olemaan niissä varuillani. 6

Vajavuus
        Tunnelukon voimakkuus:keskivahva
        Minun on vaikea ymmärtää miksi kukaan voisi oikeasti pitää minusta. 6

Hylkääminen
        Pelkään että menetän rakastamani ihmiset tavalla tai toisella. 6
        Rakastun ihmisiin jotka eivät halua tosissaan sitoutua tai pelkään itse sitoutumista. 6

Kaltoin kohtelu
        En luota toisiin ihmisiin kovin helposti vaan uskon että minut ennen pitkää petetään tai minua loukataan. 5
        Läheiset ihmiset ovat käyttäneet minua hyväkseen tai kohdelleet minua kaltoin. 6
        Suojelen itseäni ja pidän ihmiset etäällä etteivät he voi loukata minua. 6

Epäonnistuminen
        Tunnelukon voimakkuus:vahva
        En ole mielestäni yhtä lahjakas enkä ole niin menestynyt koulussa tai työelämässä kuin muut. 5
        Vertaan usein itseäni toisiin ja pidän itseäni jollain tavoin epäonnistuneena. 5

Tunnevaje
        En saa tarpeeksi rakkautta, huolenpitoa enkä hellyyttä. 6
        Suhteen alussa olen toiveikas ja uskon löytäneeni elämäni kumppanin. Suhde päättyy kuitenkin aina pettymykseen. 6
        Minulla ei juurikaan ole ollut ketään, joka todella ymmärtäisi, kuuntelisi ja välittäisi minusta. 6

Oikeutus
        Minun ei tarvitse toimia samojen sääntöjen tai sosiaalisten normien mukaan kuin muiden. 6
        Minun tapani tehdä asiat on oikea tapa. Suutun tai turhaudun, jos asiat eivät mene mieleni mukaan. 6
        Hurjastelen liikenteessä tai muuten rikon yhteiskunnan asettamia sääntöjä. Mielestäni minulla on oikeus siihen. 5

Rankaisevuus
        Olen ankara itselleni jos teen virheen tai tunaroin ja saatan rangaista itseäni siitä. 5
        Olen vihainen itselleni koska olen niin heikko, tunteellinen tai tarvitseva. 6
        Moitin tai nimittelen itseäni tyhmäksi, laiskaksi tai itsekkääksi. 6

Riittämätön itsekontrolli
        Olen impulsiivinen ja pitkästyn helposti, rutiinitehtävät ole minua varten. En aina mieti tekojeni seurauksia. 6
        Minun on vaikea asettaa rajoja itselleni ja siksi teen liikaa asioita jotka ovat haitallisia minulle (esim. juon, syön, poltan, pelaan uhkapelejä). 6

Uhrautuminen
        Minun on vaikeaa pyytää muita huolehtimaan minusta. Toisten tarpeet menevät viime kädessä omieni edelle. 6
        Löydän aina aikaa muille ja huolehdin läheisistäni. Olen tottunut kuuntelemaan toisten ongelmia. 5

• *narsisti*

Siksi saksin vain nuo tosivaikeetapaus -kohdat tänne, muut kohdat oli jotain keskivahva -vahva -tasoa.

*terapian tarpeessa*

• PlatosMorbidDust kirjoitti:

Nyhän tää näyttää aivan erilaiselta.

Ulkopuolisuus

Vajavuus

Hylkääminen
        Rakastun ihmisiin jotka eivät halua tosissaan sitoutua tai pelkään itse sitoutumista. 6

Kaltoin kohtelu
        En luota toisiin ihmisiin kovin helposti vaan uskon että minut ennen pitkää petetään tai minua loukataan. 5
        Läheiset ihmiset ovat käyttäneet minua hyväkseen tai kohdelleet minua kaltoin. 6

Epäonnistuminen
        En ole mielestäni yhtä lahjakas enkä ole niin menestynyt koulussa tai työelämässä kuin muut. 5
        Vertaan usein itseäni toisiin ja pidän itseäni jollain tavoin epäonnistuneena. 5

Tunnevaje
        Suhteen alussa olen toiveikas ja uskon löytäneeni elämäni kumppanin. Suhde päättyy kuitenkin aina pettymykseen. 6
        Minulla ei juurikaan ole ollut ketään, joka todella ymmärtäisi, kuuntelisi ja välittäisi minusta. 6

Oikeutus
        Minun ei tarvitse toimia samojen sääntöjen tai sosiaalisten normien mukaan kuin muiden. 6
        Minun tapani tehdä asiat on oikea tapa. Suutun tai turhaudun, jos asiat eivät mene mieleni mukaan. 6
        Hurjastelen liikenteessä tai muuten rikon yhteiskunnan asettamia sääntöjä. Mielestäni minulla on oikeus siihen. 5

Rankaisevuus
        Olen ankara itselleni jos teen virheen tai tunaroin ja saatan rangaista itseäni siitä. 5

Olen impulsiivinen ja pitkästyn helposti, rutiinitehtävät ole minua varten. En aina mieti tekojeni seurauksia. 6
        Minun on vaikea asettaa rajoja itselleni ja siksi teen liikaa asioita jotka ovat haitallisia minulle (esim. juon, syön, poltan, pelaan uhkapelejä). 6

Uhrautuminen
        Minun on vaikeaa pyytää muita huolehtimaan minusta. Toisten tarpeet menevät viime kädessä omieni edelle. 6
        Löydän aina aikaa muille ja huolehdin läheisistäni. Olen tottunut kuuntelemaan toisten ongelmia. 5

Hetkinen, mitäs tossa vois niinku petrata vielä? Uhrautmista, oikeutusta, epäonnistumista? No, pari vuotta niin eiköhän nekin hoidu siinä sivussa.

• alv-liskot
        PlatosMorbidDust kirjoitti:

Nyhän tää näyttää aivan erilaiselta.

Ulkopuolisuus

Vajavuus

Hylkääminen

Kaltoin kohtelu

Epäonnistuminen

Tunnevaje

Oikeutus

Rankaisevuus

Uhrautuminen

no tässä minun:

Alistuminen
        Minulla on vaikeuksia pitää puoleni ja siksi tuntuu usein että toisten vaatimukset ohjaavat elämääni. 5
        Teen liikaa muiden hyväksi ja liian vähän itseni hyväksi. 5

Vaativuus
        Minun on hoidettava kaikki velvollisuuteni ennen kuin voin levätä. 6
        Minun täytyy tehdä parhaani, toiseksi paras ei kelpaa. Aina on vara parantaa. 5
        Menestyn elämässäni mutta minun on vaikea pysähtyä nauttimaan siitä. Elämä tuntuu suorittamiselta. 5

Ulkopuolisuus
        En oikein sovi joukkoon vaan koen usein itseni ryhmässä ulkopuoliseksi. 5
        Olen jollain perustavaa laatua olevalla tavalla erilainen kuin muut. 4

Kaltoin kohtelu
        Suojelen itseäni ja pidän ihmiset etäällä etteivät he voi loukata minua. 5

Rankaisevuus
        Moitin tai nimittelen itseäni tyhmäksi, laiskaksi tai itsekkääksi. 5

Emotionaalinen estyneisyys
        Pyrin kontrolloimaan itseäni etteivät tunteet vie minua mukanaan. 5

Pessimismi
        Kiinnitän paljon huomioita elämän negatiivisiin asioihin. 6

Uhrautuminen
        Minun on vaikeaa pyytää muita huolehtimaan minusta. Toisten tarpeet menevät viime kädessä omieni edelle. 5
        Tunnen syyllisyyttä jos en toimi toisten odotusten mukaan. 4

Huomattavaa: Palvelun tuotti Mentores, Oulu. Copyright (c) 2008-2011 Mentores. www.mentores.fi

Ja: Jos olet aloittamassa tunnelukkotyöskentelyä terapeutin kanssa, ota tunnelukkotestin tulokset mukaan ensimmäiselle terapiakäynnille tai lähetä tulokset sähköpostilla terapeutille. Alleviivaa tai korosta tunnelukon kuvauksesta sinua kuvaavat kohdat.

Lisää markkinointia: Voit lukea tunnelukoista lisää osoitteessa www.tunnelukkosi.fi

Tietysti kaikki ovat traumatisoituneita. Pitäähän terapeuteilla olla työtä.

• alv-liskot
        *narsisti* kirjoitti:

Siksi saksin vain nuo tosivaikeetapaus -kohdat tänne, muut kohdat oli jotain keskivahva -vahva -tasoa.

*terapian tarpeessa*

mulla oli neljä vahvaa tai erittäin vahvaa tunnelukkoa. Siis enksmä ole johdossa?

• alv-liskot
        alv-liskot kirjoitti:

mulla oli neljä vahvaa tai erittäin vahvaa tunnelukkoa. Siis enksmä ole johdossa?

en ole. Platosilla on yheksän :(

Nyt mun suorituskeskeisyystunnelukko aktivoitui taas ja mä taannun ja oon hirveen stressaantunu

• iuytredfghjk,mnbv
        alv-liskot kirjoitti:

en ole. Platosilla on yheksän :(

Nyt mun suorituskeskeisyystunnelukko aktivoitui taas ja mä taannun ja oon hirveen stressaantunu

Ite ajattelin et vahva ois jotenkin normin ylärajoilla, laskin vain erittäin vahvat.

• alv-liskot
        iuytredfghjk,mnbv kirjoitti:

Ite ajattelin et vahva ois jotenkin normin ylärajoilla, laskin vain erittäin vahvat.

sit mulla on vain 2. Niin mistä mä nyt kärsinkään?

• alv-liskot kirjoitti:

no tässä minun:

Alistuminen
        Minulla on vaikeuksia pitää puoleni ja siksi tuntuu usein että toisten vaatimukset ohjaavat elämääni. 5
        Teen liikaa muiden hyväksi ja liian vähän itseni hyväksi. 5

Vaativuus
        Minun on hoidettava kaikki velvollisuuteni ennen kuin voin levätä. 6
        Minun täytyy tehdä parhaani, toiseksi paras ei kelpaa. Aina on vara parantaa. 5
        Menestyn elämässäni mutta minun on vaikea pysähtyä nauttimaan siitä. Elämä tuntuu suorittamiselta. 5

Ulkopuolisuus
        Olen jollain perustavaa laatua olevalla tavalla erilainen kuin muut. 4

Kaltoin kohtelu

Rankaisevuus
        Moitin tai nimittelen itseäni tyhmäksi, laiskaksi tai itsekkääksi. 5

Emotionaalinen estyneisyys
        Pyrin kontrolloimaan itseäni etteivät tunteet vie minua mukanaan. 5

Pessimismi
        Kiinnitän paljon huomioita elämän negatiivisiin asioihin. 6

Uhrautuminen
        Minun on vaikeaa pyytää muita huolehtimaan minusta. Toisten tarpeet menevät viime kädessä omieni edelle. 5
        Tunnen syyllisyyttä jos en toimi toisten odotusten mukaan. 4

Huomattavaa: Palvelun tuotti Mentores, Oulu. Copyright (c) 2008-2011 Mentores. www.mentores.fi

Ja: Jos olet aloittamassa tunnelukkotyöskentelyä terapeutin kanssa, ota tunnelukkotestin tulokset mukaan ensimmäiselle terapiakäynnille tai lähetä tulokset sähköpostilla terapeutille. Alleviivaa tai korosta tunnelukon kuvauksesta sinua kuvaavat kohdat.

Lisää markkinointia: Voit lukea tunnelukoista lisää osoitteessa www.tunnelukkosi.fi

Tietysti kaikki ovat traumatisoituneita. Pitäähän terapeuteilla olla työtä.

Hähä! Sähän oot pelkkää 5sta läpeensä tyynni:)
        Rupesin just kelaan, että minkämoinen psykiatri pitäis olla, että sais yhden ihmisen kaikki 12 vahvaa tai erittäin vahvaa tunnelukkoa purettua. Joku 112 vuotta varmaan.
        *jonottaa*

• alv-liskot

minä olin myös terapian tarpeessa. Tosin minulla oli yksi pelkkä heikko tunnelukko !!!11!!

• Vaikee!!! Eksä tajua että sun pitää antaa sen olla ja sit tehdä toi testi että mekin pääsemme osallisiksi traumaattisuudestasi.

• alv-liskot

Vaikee!!! Eksä tajua että sun pitää antaa sen olla ja sit tehdä toi testi että mekin pääsemme osallisiksi traumaattisuudestasi.

minä yritin linkittää tulossivun, mutta se heitti tyhjän testin :(

Oli minulla vaikeakin tunnelukko !!!1!!

• alv-liskot kirjoitti:

minä yritin linkittää tulossivun, mutta se heitti tyhjän testin :(

Oli minulla vaikeakin tunnelukko !!!1!!

Ei me uskota!!1! Oot kuiteski lälläri. Eikä se antanu kopsata koko paskaa niin piti parsia tulokset sieltä seasta. Mä muutenj johdan.

• alv-liskot

Ei me uskota!!1! Oot kuiteski lälläri. Eikä se antanu kopsata koko paskaa niin piti parsia tulokset sieltä seasta. Mä muutenj johdan.

mulla on eniten tunnelukkoja tällä hetkellä, mä johdan

• alv-liskot kirjoitti:

mulla on eniten tunnelukkoja tällä hetkellä, mä johdan

Pööh, olen ehdoton voittaja.

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

Pööh, olen ehdoton voittaja.

et ole, platos johtaa. Jos sun kahdentoista tuloksessa on jotain keskivahvoja mukana, niin ei sitä lasketa, heikoista puhumattakaan

• alv-liskot kirjoitti:

et ole, platos johtaa. Jos sun kahdentoista tuloksessa on jotain keskivahvoja mukana, niin ei sitä lasketa, heikoista puhumattakaan

Säädyllisyyssyistä sensuroin osaa vastauksistani hiukan neutraalimmiksi.
        (ja joka tapauksessa listallani on enemmän kohtia, eikä ainuttakaan heikkoa)

• buddy-love kirjoitti:

Säädyllisyyssyistä sensuroin osaa vastauksistani hiukan neutraalimmiksi.
        (ja joka tapauksessa listallani on enemmän kohtia, eikä ainuttakaan heikkoa)

Mä komppaan tota liskoa. Ei susta nyt oo oikeen mihinkään.

Mä komppaan tota liskoa. Ei susta nyt oo oikeen mihinkään.

Hys nyt, tai teen sen testin oikeilla vastauksilla.

;)

• buddy-love kirjoitti:

Hys nyt, tai teen sen testin oikeilla vastauksilla.

;)

Hitto, meinaakko vetää vielä paremmat? Odotan kyllä.

Hitto, meinaakko vetää vielä paremmat? Odotan kyllä.

No niin, täydet pinnat, eli 18 erittäin vahvaa.

(ja tuo on typerästi laadittu, sillä osa ei liene mahdollisia samaan aikaan)

• Heh... Kuinka luotettavia nää testit oikein ovat. Voisiko joku minut Oikeasti tunteva kertoa tämän...?

"Tunnelukkosi (skeemasi) ovat:

Ulkopuolisuus

Tunnet usein ahdistusta sosiaalisissa tilanteissa ja se saa sinut välttelemään niitä. Ehkä tunnet itsesi erilaiseksi, muita huonommaksi keskustelijaksi ja siksi ulkopuoliseksi. Uusien ihmisten kanssa tunnet olosi epämukavaksi ja hermostuneeksi etkä oikein tiedä mitä sanoisit. Pelkäät, että sanot tai teet jotain väärin. Saatat arkailla huomion kohteena olemista ja jännittää esiintymistä. Ahdistuneena mietit mitä muut ajattelevat sinusta. Hermostuneena et kykene käyttämään sosiaalisia taitojasi vaan menetät varmuutesi ja vetäydyt. Olet ehkä tottunut välttelemään kanssakäymisiä ja sosiaalisia tilanteita siinä määrin että se tuntuu ihan luonnolliselta - kuitenkin jokin sinussa kaipaa samalla läheisempää yhteyttä kanssaihmisiin. Ryhmässä saatat teeskennellä olevasi enemmän muiden kaltainen tai haluat antaa hyvän vaikutelman itsestäsi. Saatat hankkiutua työskentelemään tehtävissä, jossa ei vaadita paljon vuorovaikutusta. Läheisissä suhteissa tunnet olosi varmemmaksi ja levollisemmaksi - voit olla enemmän oma itsesi. Toistuvat ulkopuolisuuden kokemukset vahvistavat tunnelukkoasi ja se saa sinut välttelemään entistä enemmän ikäviä sosiaalisia tilanteita.

Kaltoin kohtelu
      En luota toisiin ihmisiin kovin helposti vaan uskon että minut ennen pitkää petetään tai minua loukataan. 4
      Läheiset ihmiset ovat käyttäneet minua hyväkseen tai kohdelleet minua kaltoin. 4

Pelkäät, että ihmiset haavoittavat, huijaavat, loukkaavat, pahoinpitelevät tai käyttävät sinua jollain tavoin hyväkseen. Et luultavasti koe oloasi luottavaiseksi ja turvalliseksi vaan näet uhkakuvia ihmissuhteissasi. Sinun on yleensä vaikea luottaa ihmisiin. Saatat suhtautua epäillen toisten aikomuksiin ja uskot läheistesi pettävän sinut tavalla tai toisella. Et päästä ketään lähellesi etkä uskalla avautua ihmissuhteissasi. Olet varovainen ja saatat testata ovatko ihmiset luottamuksesi arvoisia. Saatat kuitenkin viehättyä ihmisistä jotka ovat hyväksikäyttäjiä ja annat heidän kohdella itseäsi huonosti. Toistuvat hyväksikäytön kokemukset vahvistavat tunnelukkoa ja syövät omanarvon tunnetta. Tämä voi johtaa siihen, että sinun on vaikea päästä suhteesta jossa sinua kohdellaan kaltoin.

Huomaa, että tunnelukon kuvaus on aina sama. Tunnelukon voimakkuus ilmaisee sen, miten hyvin kuvauksen tulisi pitää paikkaansa sinun kohdallasi. Älä kuitenkaan ota testin tulosta annettuna totuutena, vaan kysy itseltäsi miltä osin kuvaus pitää paikkaansa. Jos kuvaus ei pidä lainkaan paikkaansa, sinulla ei ole kyseistä tunnelukkoa.

Tunnelukon voimakkuus: erittäin vahva (tunnelukko ohjaa elämääsi voimakkaasti ja laaja-alaisesti), vahva (tunnelukko vaikuttaa merkittävästi elämääsi), keskivahva (tunnelukko vaikuttaa elämässäsi useissa tilanteissa) tai heikko (tunnelukko vaikuttaa elämässäsi harvoin).

Testin tulokset ovat suuntaa antavia. Tarkempi tunnelukkojen kartoitus vaatii laajemman kysymysaineiston ja työskentelyn tunnelukkoihin perehtyneen terapeutin kanssa.

Voit lukea tunnelukoista lisää osoitteessa www.tunnelukkosi.fi

Jos olet aloittamassa tunnelukkotyöskentelyä terapeutin kanssa, ota tunnelukkotestin tulokset mukaan ensimmäiselle terapiakäynnille tai lähetä tulokset sähköpostilla terapeutille. Alleviivaa tai korosta tunnelukon kuvauksesta sinua kuvaavat kohdat."

• *narsisti*

No selitä sie miun sanottu narsistisuus.

• *narsisti* kirjoitti:

No selitä sie miun sanottu narsistisuus.

Ai?

No jos oot kirpela, niin näen asian jotenkin niin...

Sinä tykkäät pelata varman päälle. Et ota ikinä riskejä. Sulla täytyy olla aina varalla joku, jos ei sattuiskaan natsaamaan sen kanssa, josta oikeasti olet kiinnostunut. Siinä on ihan riittävästi syytä narsku-leimaan.

• iuytrdsdfghjmnbvc
        Genio.Mente kirjoitti:

Ai?

No jos oot kirpela, niin näen asian jotenkin niin...

Sinä tykkäät pelata varman päälle. Et ota ikinä riskejä. Sulla täytyy olla aina varalla joku, jos ei sattuiskaan natsaamaan sen kanssa, josta oikeasti olet kiinnostunut. Siinä on ihan riittävästi syytä narsku-leimaan.

Ok. Kai se on sitten uskottava olevansa täyskusipää. Siinäpä lekurille miettimistä seuraavalla tapaamisella "en ole masentunut,olen narsisti,muut ovat sen todenneet, vaihda lääkkeet".

• iuytrdsdfghjmnbvc kirjoitti:

Ok. Kai se on sitten uskottava olevansa täyskusipää. Siinäpä lekurille miettimistä seuraavalla tapaamisella "en ole masentunut,olen narsisti,muut ovat sen todenneet, vaihda lääkkeet".

Äh... Se nyt tee vielä kenestäkään täyskusipäätä. Sellainen on hyvin inhimmillistä.

• Genio.Mente kirjoitti:

Äh... Se nyt tee vielä kenestäkään täyskusipäätä. Sellainen on hyvin inhimmillistä.

Mut oikeesti! Heh...

Voisiko joku minut tunteva palstalainen kertoa, että olenko oikeasti sellainen mitä tää testitulos minusta kertoo? Hehe... Vastasin vielä rehellisesti kaikkiin kysymyksiin. Paska homma vaan, kun siinä ei saanut perustella sitä miksi olen sitä mieltä mitä olen...

Tai nojoo... Ei kai täällä ole ketään minua oikeasti tuntevaa palstalaista...

• Jee, johdan:

12, joista 5 erittäin vahvaa.
      (ei jaksa kopioida noin montaa)

Lisäksi se tulkitsee joitakin asioita väärään suuntaan, sillä testin laatijat eivät ole ottaneet kaikkea huomioon.

• alv-liskot

montako vahvaa ja erittäin vahvaa sulla on yhteensä?

• alv-liskot kirjoitti:

montako vahvaa ja erittäin vahvaa sulla on yhteensä?

8

(olen ylivertainen)

:)

• huhhui,

mitäs te ihmiset oikein hermoilette elämässänne? Ei tää niin vakavaa ole... relatkaa!

• alv-liskot

no kun tuo markkinamiesten laatima testi ja bruttokansantuote laskee, ellei me hankkiuduta terapiaan ja kuluteta lääkkeitä ja makseta terapiaistunnoista !!1!1

Ei tässä ole varaa relata. Kreikka on konkurssissa, meidän täytyy pelastaa maailma !!!11!

• alv-liskot kirjoitti:

no kun tuo markkinamiesten laatima testi ja bruttokansantuote laskee, ellei me hankkiuduta terapiaan ja kuluteta lääkkeitä ja makseta terapiaistunnoista !!1!1

Ei tässä ole varaa relata. Kreikka on konkurssissa, meidän täytyy pelastaa maailma !!!11!

Perustetaan uusia terapioita ja otetaan menetelmien nimet liikkeenjohdon opeista.

Siis:
        -muutosterapia
        -tavoiteterapia
        -tilanneterapia
        -rakenneterapia
        -strateginen terapia
        -prosessiterapia

Ja ehdottomasti
        -laatuterapia

Ai niin ja tämähän on jo
        -toimintaterapia

Lisäksi tämä terapiasekasotku vaatii luonnollisesti runsaasti konsultoivia terapeutteja noille eri terapiamuotoja harjoittaville.

• okei,
        buddy-love kirjoitti:

Perustetaan uusia terapioita ja otetaan menetelmien nimet liikkeenjohdon opeista.

Siis:
        -muutosterapia
        -tavoiteterapia
        -tilanneterapia
        -rakenneterapia
        -strateginen terapia
        -prosessiterapia

Ja ehdottomasti
        -laatuterapia

Ai niin ja tämähän on jo
        -toimintaterapia

Lisäksi tämä terapiasekasotku vaatii luonnollisesti runsaasti konsultoivia terapeutteja noille eri terapiamuotoja harjoittaville.

mä relaan ihan vaan itsekseni sitten ja ajankulukseni nauran Sarasvuon työuholle. Pitäkäähän maailman pyörät pyörimässä!

• Pessimismi
      Tunnelukon voimakkuus:heikko

Hyväksynnän haku

Uhrautuminen

Heikkoa on Ratikkakuskin narsismi. Narsisseja vaan kaikille! ;-)

• Ei jaksa naksutella, mutta varmaan jku umpijumisekopää sieltä tulis.

• zisel

Tunnelukkosi (skeemasi) ovat:

Ulkopuolisuus

Hylkääminen

Kaltoin kohtelu

Tunnevaje

Rankaisevuus

• lokolokikokolo

mikähän logiikka tässä on takana?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5582
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4167
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2896
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      151
      2159
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1886
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1689
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1367
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      71
      1148
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      72
      945
    Aihe