Onko kukaan käynyt "Hyvän paunon ystävät " ryhmissä?
Nuo ryhmät alkoivat toimia kai sen jälkeen, kun Painonvartijat lopettivat toimintansa.
Internetistä löytyy tietoa. Hyvän painon ystävät toiminee aikalailla samaan tapaan kuin Painonvartijat aikanaan.
Kerro, jos olet ollut tuossa ryhmässä mukana. Auttaako se painonpudotuksessa?
Hyvän painon ystävät
2
184
Vastaukset
- lihava laina
Minä olen menossa Hyvän painon ystäviin.
Olen kokeillut jos jonkinlaisia nutrauksia ja karppauksia, mutta ei siitä mitään tullut. Yksin en jaksa. Tarvin laihtumista tavoittelevia tukihenkilöitä, joille voi puhua ongelmistaan!
Maksaahan se ryhmässä käynti vähän, mutta eipä muo laihdutuspussikeitotkaan halpoja ole! - ex-possu
Suosittelen todellakin jos haluat pudottaa painosi maalaisjärjellä. Mitä olen oppinut Hyvän painon ystävissä kevään painonpudotuksena aikana (-16 kg) että syön tavallista ja terveellistä ruokaa nyt kun pudotan painoa ja jota syön jatkossakin,kysymys on vaan määrästä. Kaikki turhan ei ravintorikkaan pöpötyksen olen jättänyt eli sokerin ja valkoiset viljatuotteet, pitkälle raffinoidut valmisruoat ym, mutta nautin täysin esim. täysjyvävilja tuotteista, marjoista,hedelmistä,kasviksista, proteiinista, hyvästä rasvasta ym. Paino putoaa niin että en edes joudu ajattelemaan että olisin jollakin "laihdutuskuurilla", niin fiksulta ja hyvälle tuntuu ruokavalio ja mikä parasta opettelen myös tulevaisuuden ruokavaliota ei tämä ole väliaikainen syömistapa. Ryhmäntuki on minulle ainakin todella tärkeä eli mukaan vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057