Tilanne on tämä. Olen seurustellut avomieheni kanssa reilun vuoden. Hän on tällä hetkellä armeijassa ja tämän viikonlopun kiinni. Kävin eilen tyttöporukan kanssa baarissa. Tänä aamuna äitini esitti kysymyksen: "Oliko siellä mukavia miehiä?" Järkytyin kysymyksestä, minä ihmeenä äiti pitää minua ja suhdettani? Kysyinkin häneltä, että mitäpä minä niillä miehillä muka tekisin ja miksiköhän ihmeessä minä etsisin sieltä miestä?? Äiti ei osannut vastata siihen mitään. Olen vieläkin ihan järkyttynyt ja raivoissani, kuvitteleeko että tämä parisuhteeni on vain jotain leikkiä ja kun toinen on poissa niin voi etsiä muita tilalle?? Mitä ihmettä?!
Äidin törkeä kysymys
2
366
Vastaukset
- Äidit_on_joskus_hass
Voihan olla, että äitisi ei epäillyt suhteesi laatua, vaan hän vain halusi selvittää (kun olette vain ja silti kuitenkin jo vuoden seurustelleet), että oletko vakavissasi tämän miehen kanssa, jonka kanssa nyt seurustelet?
Tai oletko varma, ettei hän tarkoittanut tyttöporukkaasi tuolla kysymyksellä? Siis että löytyikö heille jokin miesystävä sieltä baarista?
Äitisi meni varmaan hämilleen, mikäli ei tarkoittanut pahaa ja saattoi siksi olla vastaamatta.
Tosin voihan myös olla, että äitisi ei oikein arvosta suhdettanne/miesystävääsi ja halusi siksi kysyä nähdäkseen oletko tosissasi miesystäväsi kanssa. - Huihaihei....
Hei c'mon! Miksi otat tommoista kysymystä niin tosissasi, eihän toi kysymys nyt tarkottanut sitä että menit sinne hakemaan pano seuraa vaan ehkä oli vaan kysymys...puheen aihe...en tiedä mutta jos sulla ei ole mitään halua mennä hakemaan muuta seuraa niin miks otat nokkaasi pelkästä kysymyksestä. Ootko vähän tosikko? Ei me kaikki osata sanoa oikeita asioita aina ei äiditkään. Jos nyt noin hirveesti loukkaannut yhestä kysymyksestä niin mee vaikka helvetin pitkälle lenkille et saat vähän rauhoittua varsinkin ku sulla on nyt aikaa kun miehes ei oo paikalla. Sieltä lenkiltä tullessa ei varmaankaan äitis kysele tommosia, vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760