No juu ei tunneta kovinkaan hyvin, pientä kipinää oli ilmassa, kevyttä jutustelua (hänen aloitteestaan alunalkaen) mutta pitkä väli meni näkemättä.
Nyt oli kuin ei tuntisikaan saati katsonut päin! Ja 100% varmasti _näki_ minut.
Mitä ihmettä?!
Mies lakkasi moikkaamasta!?
5
234
Vastaukset
- 16+7
HAHAHAHAHAHAAAAAAAAA!!!
Minun toive on että joku nainen rakastuu minuun tulenpalavasti ja sitten aivan yllättäen jätän hänet ilman minkäänlaisia selittelyjä, yks kaks en vaan tunne enkä huomaa häntä ja toivon että se sattuu naiseen. - ilkeältä tuntuu
Minulle eräs nainen teki juuri samaa useamman kerran. Välillä juteltiin pitkiäkin aikoja ja ihan mukavaa oli. Sitten välillä ei ollut vastaan tullessa tuntevinaankaan. Ja sitten taas hänen aloitteesta jutustelua. Välillä ei tuntevinaankaan ja sitten taas välillä kuin ei mitään. Aivan hukassa olin minäkin. Yhden kerran vielä ymmärtää että voi mennä vain täysin ohi, jos ajatuksissaan kävelee. Mutta jos toistuu useita kertoja sitten ei enää voi ymmärtää mistä johtuu.
- Kertis
Oletko nyt kuitenkaan _aivan_ varma siitä näkemisestä?
Itselläni on välillä paha tapa leijua niin ajatuksissani, että kymmenen metrin päästä menevä tuttu on jäänyt huomaamatta. Jopa sellainen, joka on kuulemma moikannut.
Toki on mahdollista, että kaveri on ehtinyt kehittää uuden kiinnostuksen kohteen, ja mielenkiinto sinun suhteesi on siksi lopahtanut. Huonoa käytöstä sillä ei toki saa anteeksi.
Ujous voi myös olla yksi selitys, etenkin jos viimeinen yhteydenotto ennen taukoa tuli häneltä, ja hän on tulkinnut sen jälkeisen hiljaisuuden taholtasi vahvana "ei kiinnosta"-merkkinä. Jotkut lannistuvat tai jopa loukkaantuvat herkästi. - pisteviiva
Naisen puolelta on mulle noin tapahtunut. Ei tuntunut kivalta. Luulen että se nainen oli löytänyt poikaystävän.
- aikansa kutakin
Meinaat että on joku laki joka määrää että kun aloittaa juttelun niin sitä pitää jatkaa aina? :D
Jos nyt ei vaan ollut juttutuulella? Jutella voi muutenkin kuin kiinnostuksen takia. Jos huomasi että olit kiinnostunut eikä itse ole ja päätti viilentää välejä ettei tuu lisäväärinkäsityksiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857