Onkos kukaan lähdössä Sydneyyn Au pairiksi loppukesästä? Olen itse menossa ja olisi hauska löytää kohtalotovereita :)
Au pairiksi Sydneyyn
6
137
Vastaukset
- brisban3
Moip! Mä oon lähössä tällä viikolla Brisbaneen auppariks :) Harmi kun Sydney on aika kaukana, ja kun ne etäisyydet ausseissa on aikas suuret. Olis kyl kiva nähä siellä suomalaisiakin, en sieltä vielä tunne ketään, mut kyllähän sitä kohta heti alkaa tutustumaan :)
- tikkule
Moikka! Mä oon myös lähdössä Brisbaneen elokuun loppupuolella, olisi kiva tavata muitakin suomalaisia siellä ja tutkia kaupunkia ja ympäristöä yhdessä.:)
- brisban3
tikkule kirjoitti:
Moikka! Mä oon myös lähdössä Brisbaneen elokuun loppupuolella, olisi kiva tavata muitakin suomalaisia siellä ja tutkia kaupunkia ja ympäristöä yhdessä.:)
olis kyl tosi kiva löytää joku suomalainenkin kaveri sieltä :) haluisitko antaa vaikka spostias? mulla tosiaan lähtö torstaina jo =) jännittää aivan älyttömästi!!
- tikkule
brisban3 kirjoitti:
olis kyl tosi kiva löytää joku suomalainenkin kaveri sieltä :) haluisitko antaa vaikka spostias? mulla tosiaan lähtö torstaina jo =) jännittää aivan älyttömästi!!
Joo toki. Kirjoita vaikka [email protected] niin vastaan sulle sit oikeasta mailiosoitteestani. Tsemppiä reissuun ja ehkä sitten paikanpäällä tavataan :D
- brisban3
noniiin, kiitos =)
- usaaupair10
Alkuperäinen; mä oon EHKÄ lokakuun paikkeilla tulossa Sydneyyn. Annatko mailin, niin laittelen viestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954