kerroin yhden pelimiehen tyttöystävälle mitä hänen poikakaveri puuhastelee muiden naisten kanssa, mutta tämä ei usko eikä kuuntele, mikä siinä on että ei voi uskoa vaikka hyvää tarkoitan koska kukaan ei ansaitse tulla petetyksi?
Juttu on päivän selvä, mies pettää, ja naista kusetettaan.
Miksi ei voi uskoa ennen kun sattuu ja en jaksa enää yrittää auttaa....
miksi naiset ei usko
8
202
Vastaukset
- teit aivan oikein
myöhemmin tyttö on tyytyväinen vaan, että kerroit. Totuuden perillemeno kun ei mene samalla korvakuulolla perille. Tyttönen alkaa seurailla, vertailla, testailla ja jonakin päivänä se on kabut.
Itse en koskaan seurustele miesten kanssa, jotka on käyneet "poikien kanssa"
Thaimaassa tai Lapissa "kalassa" tai harrastaneet Suomessa aasialaisia
naisia. Enkä myöskään muslimeja. Tässä menee tarkka rajani ja aina on ollut
hyvää seuraa, lähinnä ruotsalaiset miehet. Se taso.- Kyllähän,.
sitä oman kädenkin kanssa on ihan kiva elää.
- aikas luontevaakin
Kyllähän,. kirjoitti:
sitä oman kädenkin kanssa on ihan kiva elää.
Eihän poikakaveri aina ehdi joka paikkaan jos vähänkin haluttaa...
Käsi on itse asiassa paras ystävä. Sitten vasta koira. (No, se oli vitsi.)
- venkslaan vonkslaan
tarkoittaako tämä käänteisesti että ei voi seurustella naisen kanssa jolla on ollut turkkilainen mies tai afrikkalainen mies?
- kuten mieskin
Jos suomalainen juntti on heilastellut aasialaista, ei se ole enää kelpoa tavaraa ihmissuhdemarkkinoilla.
- hoheirakkausmeneniin
tiedän tapauksen jossa ainakaan kolme tyttöä ei usko kurdimiehen pettävän vaan kaikki seurustelevat sinisilmäisinä hänen kanssaan eivätkä halua uskoa totuutta, varmaan koko kaveripiiri (myös miehen kaverit..) ovat tytöille kertoneet, eivät vaan halua uskoa, no se on sitä nuoruuden rakkaudenhuumaa, virheistä oppivat?
- tai sitten uskovat
Mutta tietävät itse pistävänsä suhteelle pisteen, kun se kääntyy vakavammaksi.
Tyttöset taitavat poimia parhaat palat seukka-ajasta. Kotiin lapsilla sidottu
muslimin vaimo ei kiihota enää muslimimiestä, jolle koko maailma on avointa
pelikenttää. Ja jos suominainen ei huoli, aina löytyy joku toinen kehitysmaan
asukki. Vaikka on sanottava, että erittäin harvoin nämä kaksi ääripäätä kohtaa eli esim.muslimimies ja taikkuämmä.
Muslimeille suominainen on ehdoton ykköspalkinto (olen turkkilaiselta mieheltä
kuullut) ja kun tulee hylätyksi suhteesta, maanmiehet nauraa ja ivaa. Sitten on tyytyminen tai vakiintuminen oman maan naisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165010Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452450- 501568
- 411540
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241454- 141272
- 271168
- 161152
- 1651099