miksi naiset ei usko

playground

kerroin yhden pelimiehen tyttöystävälle mitä hänen poikakaveri puuhastelee muiden naisten kanssa, mutta tämä ei usko eikä kuuntele, mikä siinä on että ei voi uskoa vaikka hyvää tarkoitan koska kukaan ei ansaitse tulla petetyksi?
Juttu on päivän selvä, mies pettää, ja naista kusetettaan.
Miksi ei voi uskoa ennen kun sattuu ja en jaksa enää yrittää auttaa....

8

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teit aivan oikein

myöhemmin tyttö on tyytyväinen vaan, että kerroit. Totuuden perillemeno kun ei mene samalla korvakuulolla perille. Tyttönen alkaa seurailla, vertailla, testailla ja jonakin päivänä se on kabut.
      Itse en koskaan seurustele miesten kanssa, jotka on käyneet "poikien kanssa"
      Thaimaassa tai Lapissa "kalassa" tai harrastaneet Suomessa aasialaisia
      naisia. Enkä myöskään muslimeja. Tässä menee tarkka rajani ja aina on ollut
      hyvää seuraa, lähinnä ruotsalaiset miehet. Se taso.

• Kyllähän,.

sitä oman kädenkin kanssa on ihan kiva elää.

• aikas luontevaakin
        Kyllähän,. kirjoitti:

sitä oman kädenkin kanssa on ihan kiva elää.

Eihän poikakaveri aina ehdi joka paikkaan jos vähänkin haluttaa...
        Käsi on itse asiassa paras ystävä. Sitten vasta koira. (No, se oli vitsi.)

• venkslaan vonkslaan

tarkoittaako tämä käänteisesti että ei voi seurustella naisen kanssa jolla on ollut turkkilainen mies tai afrikkalainen mies?

• kuten mieskin

Jos suomalainen juntti on heilastellut aasialaista, ei se ole enää kelpoa tavaraa ihmissuhdemarkkinoilla.

• hoheirakkausmeneniin

tiedän tapauksen jossa ainakaan kolme tyttöä ei usko kurdimiehen pettävän vaan kaikki seurustelevat sinisilmäisinä hänen kanssaan eivätkä halua uskoa totuutta, varmaan koko kaveripiiri (myös miehen kaverit..) ovat tytöille kertoneet, eivät vaan halua uskoa, no se on sitä nuoruuden rakkaudenhuumaa, virheistä oppivat?

• tai sitten uskovat

Mutta tietävät itse pistävänsä suhteelle pisteen, kun se kääntyy vakavammaksi.
        Tyttöset taitavat poimia parhaat palat seukka-ajasta. Kotiin lapsilla sidottu
        muslimin vaimo ei kiihota enää muslimimiestä, jolle koko maailma on avointa
        pelikenttää. Ja jos suominainen ei huoli, aina löytyy joku toinen kehitysmaan
        asukki. Vaikka on sanottava, että erittäin harvoin nämä kaksi ääripäätä kohtaa eli esim.muslimimies ja taikkuämmä.
        Muslimeille suominainen on ehdoton ykköspalkinto (olen turkkilaiselta mieheltä
        kuullut) ja kun tulee hylätyksi suhteesta, maanmiehet nauraa ja ivaa. Sitten on tyytyminen tai vakiintuminen oman maan naisiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      116
      5010
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3623
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2450
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1568
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1540
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1454
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1272
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1168
    9. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      16