Minun Ihanne: Aikuisteini

aikuisteinimies

Ok, en tiedä ymmärsittekö otsikon perusteella mitä hain takaa joten koitan vähän selventää.

"Lapsellisella" tarkoitan tässä tapauksessa ehkä enemmänkin nuorekkaanoloista. Esimerkiksi itse tykkään käydä useamman kerran kuukaudessa juhlimassa, tykkään lapsellisesta huumorista tyyliin American Pie-elokuvat, pukeudun enemmän samalla tavalla kuin parikymppiset kuin kolmekymppiset, sama juttu myös musiikkimaussa.
En tykkää "paikallaanolemisesta" ja "aloilleen asettuminen" kuulostaa omaan korvaani pelottavalta, tykkään matkustella ja nähdä mahd. paljon ja olla koko ajan liikkeellä.
Niin, ja sitten tykkään pelailla videopelejä. Aika monen oon kuullut sanoneen ettei videopelit enää pitäisi olla lähes kolmekymppisen miehen elämää, mutta mutta... :)
Erilaiset konsertit ja festarit ovat mielestäni myös kivoja mutta niistäkin on tullut kuultua että "ovat teinien juttuja".

Teini-ikäisissähän tuon tyyppisiä ihmisiä taitaa olla aika paljon, mutta itse en osaa kolmekymppisistä tutuistani nimetä juuri ketään, eritoten "aikuisteininaisia" (huhhuh, mikä sanahirviö!) ei tunnu olevan edes olemassa, miehissäkin ihan vain muutama.

Nojoo, tollasia vain mietiskelin että olisi ihan hauska jos jossain joskus tulisi tuollainen aikuisteiniksi jäänyt nainen vastaan. Taitavat olla aika harvinaisia mutta onhan siinä sekin hyvä puoli etteivät taida olla kovin yleinen ihanne? :D

2

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräsnainenvaan**

mä olen varmaan sitten tuommoinen "aikuisteininainen"..
      en millään haluaisi kasvaa ns."aikuiseksi", vaan olisi kiva mennä ja tehdä asioita, kun vaan rahat riittävät..olen itse asiassa koko elämäni aikana ollut vain kahdessa konsertissa(kyllä, vain kahdessa) ja yksillä talvifestareilla.
      ne oli tosi kivoja kun oli hyvää musaa ja juotavaakin.
      ja mitä tulee tuohon "aloilleen asettumiseen", niin mulle se tarkoittaa juurikin sitä "perhe-helvettiä" tupineen ja perunamaineen..ja sitä en todellakaan halua vielä..en ole oikeastaan koskaan ollut kovin innostunut perheen perustamisesta saatika lapsista. seurustelu on ok, kunhan ei ruveta äitiyttä tarjoilemaan meikäläiselle..

en itse välitä videopeleistä, mutta leffoista tykkään.
      baareissa ja pikkukahviloissa on kiva käydä.

mulla on just semmoinen huumorintaju että joskus tuntuu kuin ketään muuta ei mun vitsit naurata kuin itseäni...silloin nolottaa..tajuaa huonon vitsinsä ja sulkee suunsa..ja sitten joidenkin ihmisten "muka hauskoille" jutuille nauretaan..tai sille mitä hassua jonkun "pikku Liisa/Aleksi" oli sanonut/tehnyt..ja meikäläinen lähes haukottelee.

joskus tuntuu että ihmiset muuttuvat "yltiövakaviksi" kun tulee se 30v täyteen..esitetään jotain muuta kuin ollaan ja paheksutaan niitä ihmisiä jotka ovat ns."ikinuoria" mieleltään. kuulisitpa miten Vapaaehtoislapsetonta naista parjataan..lapsettomat naisethan ovat vain itsekkäitä miehenmetsästäjiä, jotka vihaavat lapsia..tai sitten heillä muka on mielenterveydellisiä ongelmia kun he eivät halua lapsia, koska kyllähän nyt "normaali" ihminen haluaa ainakin 2 lasta..

että tollasta..

• en halua

kaltaistasi miestä ikinä! Tungokset ahdistaa ja kauppojen hyllyt ei kiinnosta, kuin ei pullakahvit kuppiloissa. Olen varsinainen lapsi. Tykkään kontata lattialla lasten maailmassa lasten kanssa ja heidän oppiminen on hämmästyttävää ja parasta komiikkaa. Tykkään vieläkin mehusta ja ketsupista, syön haarukka oikeassa kädessä enkä leiki aikuista sivistynyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe