myy=
niiskuneiti=
muumipeikko=
mamma=
pappa=
haisuli=
mörkö=
muikkunen=
niisku=
nipsu=
tiuhti=
viuhti=
hemuli=
vilijonkka=
noita=
poliisimestari=
Palstalaiset muumihahmoina?
9
65
Vastaukset
Mamma lähtee nyt leipomaan pullaa ;)
Taikina on jo kohoamassa !- zisel
Pikku-Murri vois olla toi Myy - samaa näköäkin :D Mä oon toi haisuli.
- lgmwlvkkflföc
monte = haisuli
vilijonkka = eewari
nipsu= genio
muikkunen = iivari
hemuli = buddy
mörkö = tinka
myy = murri - y.b ruuan laitossa
myy= pikku-murri
niiskuneiti= tinka
muumipeikko= laskin..väärin tietysti, jos tinka on..
mamma= xena (tai minä)
pappa= rela tai richartti
mörkö= iso karvainen mies
muikkunen= täällä ei ole koskaan ollut ketään nuuskamuikkusen oloista, tunnen irl yhden sellaisen (sukulainen)
niisku=buddy-love
tiuhti=maniamaria
viuhti=minä
hemuli= kaarne, ainoa jonka voisin ajatella tutkivan kasveja ja perhosia, ehkä myös iivar-runoilija
vilijonkka= joku kolmen lapsen yh, kirpela? Mutta tuskin niin tiukkapipo ja määräilijä- Dennis Livson
Sittenhän peten pitää olla muumipeikko.
- Sosuli69
Ei xena voi olla muumimamma. Mamma on mukava ja siveellinen tyyppi.
- .
Runontaja on nuuskamuikkunen
- Näi o
sagiac kirjoitti:
Mörkö on nainen.
Päinvastoin kuin sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750