Puskaan jäänyt (u)

Puskaan jäänyt

a) ihastuit?
b) yksityisviestit ja mistä aiheesta?
c) lähetit yks. viestiä joillekin näistä ja kuinka monelle (ei tarvi kertoa kenelle)
dazu, monte, serpico, quiterie, papu,sparrow, frost-free
d) tarkkailit, ketkä käyvät galleriassasi?
e) suutuit jostain kirjoituksesta palstalla?
f) kirjoitit puskasta? Mitä puskakirjoitus käsitteli?

7

80

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies etsii <3!!!!

a) ihastuit? 100x vrk
      b) yksityisviestit ja mistä aiheesta? Notota.. Pinaatista
      c) lähetit yks. viestiä joillekin näistä ja kuinka monelle (ei tarvi kertoa kenelle)
      dazu, monte, serpico, quiterie, papu,sparrow, frost-free Suppea lista sulla
      d) tarkkailit, ketkä käyvät galleriassasi? Enmää semmosta
      e) suutuit jostain kirjoituksesta palstalla? Häh?
      f) kirjoitit puskasta? Mitä puskakirjoitus käsitteli? Just täänkin väännän puskasta ja nykyisin n 50% tuotoksistani julkiintuu näin. Ilman muuta syytä, kuin huvin vuoksi.

• zisel

a) ihastuit? - 100 x päivässä kans kuten tolla toisellakin vastanneella :)

b) yksityisviestit ja mistä aiheesta? - Tänään, liittyi kuvaan.

dazu, monte, serpico, quiterie, papu,sparrow, frost-free - Enpä muista... Monten ja dazun kanssa menee noi viestittelyt pääasiassa puhelimessa.

d) tarkkailit, ketkä käyvät galleriassasi? - Mun galleria on "piilotettu" tai "pois käytöstä" joten en näe vierailijoita eikä ne tietenkään mun profiilia, eikä se mua kiinnostakkaan ketä siellä kävis...

e) suutuit jostain kirjoituksesta palstalla? - Tänään yhdestä jutusta yhdelle tyypille mutta varmasti palaan asiaan kunhan ko. ihmisen "tapaan" täällä.

f) kirjoitit puskasta? Mitä puskakirjoitus käsitteli? - Mä oon sen verran pimee etten tajua kirjotella puskista sillonkaan kun se olis edullista mulle. Heitän arviolta kerran kolmessa kuussa jonkun kyssärin tänne puskista jos on kiire ja haluan äkkiä tietää jonkun. Just tänään kuitenkin tein puskista avauksen, pakko tunnustaa, ja se on tämä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9999203 Toi oli niin hauska musta että vedet silmissä kieriskelin täällä :D

• oiuytresdfghjkmnbvcx

a) ihastuit? Siitä on niin kauan.
      b) yksityisviestit ja mistä aiheesta? Yhdestä lääkkeestä ja eilen.
      dazu, monte, serpico, quiterie, papu,sparrow, frost-free Eilen.
      d) tarkkailit, ketkä käyvät galleriassasi? Ei oo galleriaa.
      e) suutuit jostain kirjoituksesta palstalla? En muista.
      f) kirjoitit puskasta? Mitä puskakirjoitus käsitteli? Kokoajan :)

• a) ihastuit? - on tästä jo aikaa toista vuotta, kun olen viimeksi ihastunut kehenkään...noin 1, 7 vuotta...
      b) yksityisviestit ja mistä aiheesta? - no se taas ei kuulu muille kun sille jonka kanssa kirjottelen...
      dazu, monte, serpico, quiterie, papu,sparrow, frost-free - katso yllä oleva vastaus..
      d) tarkkailit, ketkä käyvät galleriassasi? - en varmaan vuoteen..unohtelen koko gallerian vällillä kokonaan..
      e) suutuit jostain kirjoituksesta palstalla? - väsyn tai innostun enemminkin, kun suutun..suuttumus ei oikein kuvaa hyvin tunnetilaani..
      f) kirjoitit puskasta? Mitä puskakirjoitus käsitteli? - itseäni..

• y.b ei nyt kirj.

Ai koska viimeksi?
      De ja vu, oon tehnyt tällaisen ennenkin, uusinta-utelu siis?

a) ihastuit? On siitä aikaa.
      b) yksityisviestit ja mistä aiheesta? Eilen. Pinaatista, sienistä, vadelmista ja siitä miten luontokuvassa kiinnitetään huomiota täysin epäoleelliseen (perseeseen).
      dazu -en ole koskaan, monte- aiheesta mikä on tunika, ei paljon aikaa, serpico-vuonna 2010, quiterie-en ole koskaan, papu,sparrow- 2009 tai 2010, frost-free-en ole koskaan
      d) tarkkailit, ketkä käyvät galleriassasi? Ei niitä nykyään näy, ei ole sitä toimintoa
      e) suutuit jostain kirjoituksesta palstalla?On siitä aikaa, ehkä vuosi, en muista miksi, voi olla että vähemmänkin aikaa
      f) kirjoitit puskasta? Mitä puskakirjoitus käsitteli?- nyt ja eilen illalla noin klo 00.00. Tällaisia tavallisia

Nyt puuroa naamaan :)

• a) ihastuit? tuossa jokin aika sitten, joka olikin vain tähdenlento.

b) yksityisviestit ja mistä aiheesta?
      en yksityisviestittele palstalaisten kanssa

----
      d) tarkkailit, ketkä käyvät galleriassasi?

en pahemmin
      e) suutuit jostain kirjoituksesta palstalla?

en oikeesti suutu, mutta sanon vaan mielipiteeni

f) kirjoitit puskasta? Mitä puskakirjoitus käsitteli?

en kirjottele puskasta

• stidimuna

a) ihastuit? tänään peilikuvaani

b) yksityisviestit ja mistä aiheesta? saa laittaa seksitarjouksia

c) lähetit yks. viestiä joillekin näistä ja kuinka monelle (ei tarvi kertoa kenelle) ei noilla oo kenelläkää pillua

d) tarkkailit, ketkä käyvät galleriassasi? ei oo kalleriaa ku en oo kallenkallela

e) suutuit jostain kirjoituksesta palstalla? tänää

f) kirjoitit puskasta? Mitä puskakirjoitus käsitteli? sekunti sitte kalluppivastauksia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7091
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      122
      4874
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      64
      4155
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3433
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      713
      2207
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      265
      1628
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1435
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1408
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      56
      1354
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1266
    Aihe