Miten eroon narsistista?

-97

En tiedä mistä aloittaa, koska tilanne on niin monimutkainen ja pitkä.
Kerron tän nykyhetken tilanteen ja kerron vähä taustaa jos on tarvis.
Olen 14 asun narsisti isän ja neljän sisaruksen kanssa pienessä kylässä.
Hän hakkasi äitiäni ja he ovat nyt eronneet. Riitaisan avioeron ajan asuin lastenkodissa sisarusteni kanssa. Isäni manipuloi meitä ja tottakai halusimme silloin muuttaa narsisti, sossupummin luokse. Hän haluaa asua lapsiensa kanssa oletettavasti vain siksi että jos äitini kuolee testamentin mukaan kaikki hänen omaisuus on lapsien ja sitä kautta mun isän.
Hän uhkaa lyödä, ei pidä kuria ja haukkuu huoraksi mun tankotanssi harrastuksen takia.
Entierä unohinko jotae tuosta mut miten pääsen hänestä lopullisesti eroon?

4

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grill

      Hmm... Fiksu 14-vuotias olet kun tiedät mikä on narsisti. Ja harrastat tankotanssia? Aika raju harrastus ton ikäiselle. Isäs uhkaa lyödä, mutta ei pidä kuria. No miksi se sit uhkaa lyödä?

      Jos jostain kummasta ei oo provo, niin kerrot vaan nille sossuntädeille että isäs on narsisti ja haluat äidillesi asumaan. Tai jos sossuntätejä ei oo näkösällä, sille äidillesi voit varmaan kertoa ja hän hoitaa asian eteen päin. Eipä se sen vaikeempaa oo.

      • Ei enää 14 v.

        Mix sun äitis kuolis?
        Jos olet täysi-ikäinen silloin, niin eihän sun faijas sulta sun perintöosuuttas voisi viedä.
        Onko äiti rikas?

        Mitä toi tankotanssiharrastus maksaa? Kuka sen kustantaa, äiti vai se narsisti?


    • lässyttäjät

      vittu että mä vihaan tollasia ininäpellejä jotka alkaa aukomaan päätä TANKOTANSSIHATRRASTUKSESTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ei siinä tanssita puolalastomana seksikkäästi ällöttäville kuolaaville vanhoille ukoille, se on strippausta? varmaan sekoitat ne kaksi asiaa koska tankotanssissa ei ole MITÄÄN väärää. se on hyväksi kaikille mahdollisille lihakselle ja olkoon tyttä minkä ikäinen tahansa, tankotanssi sopii. on mullakin koton tanko ja harrastan sillä, mutta en ikimaailmassa menisin mihkään klubeille tanssimaan, se on asia täysin erikseen. miksi pitäisi olla tietyn ikäinen tuohon harrastukseen kerro se ? et sinä taitojasi siinä kellekkää näytä vaan yleensä se on ihan itsekseen HARRASTAMISTA vain. idiootti

    • mk

      Jos äitinne kuolee niin isällänne ei ole osaa eikä arpaa siihen perintöön mitä äisiltänne peritte ja siihen saa sitten apua kun asia on ajankohtainen oikeusaputoimistosta. Aikonaan alaikäinen voitti lotossa päävoiton ja silloin kuponki oli lapsen nimellä ja veikkaus maksoi sen lapsen tiliille josta vanhemmat käytti sen asintoihin ja muuhun mutta niiltöä meni herne nenään kun lapsen täyttäessa 18v et ämissä se voitto on ja kaikki mitä oli olikin lapsen ja sen taki jos alaikäinen voitta ison voiton lotossa niins e maksetaan vasta kun henkilä on 18v ettei vanhemmat käytä toisten rahoja. Ei muuta kun sossuun ilmoitus pahoinpitelyistä niin isänne menettää lapsensa aika nopeasti. Todisteeet haukkumisestya vaikka naihoittamalla ja ei normaalisaa tankotanssiharrastuksessa mitään vikaa ole isäsi on vanhanaikainen. Hauku isääsi vaimonhakkaajaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe