Jännä juttu tapahtui

ihmejantteri

Olin tuossa yksi päivä paikallisella rautatie-asemalla hortoilemassa. Krapulakännissä, samat kledjut olleet päällä pidemmän aikaa jne.

Nuori(20v) viattoman näköinen mimmi istui yhdellä penkillä lukemassa kirjaa, odottamassa junaa ja mä menin siltä kysymään henkevästi, että onko tämä mahdollisesti langennut tupakoinnin syntiin. Sain siltä menthol-savukkeen, kiitin ja olin jo aikeissa poistua, mut sitten jokin kumma humalaisen taipumus sai mut heittämään tälle viehättävälle tyttöselle lisää yhtä henkevää horinaa. Ennenpitkää se halus viedä mut baariin, tarjota mulle juomaa ja viedä mut kotiinsa ja teki itse aloitteen seksiin.

Ja pakko vielä korostaa, että tämä tyttö oli hyvin suloinen/sievä/söpö. Itse taas olen hyvin karun näköinen mies. Kaverit sanoo melko yksimielisesti, että mä näytän, varsinkin kännissä, pelottavalta väkivaltaiselta kriminaalilta, jonka vastaantullessa vois harkita kaistanvaihtoa, jos ei tuntis.

Edellisen suhteen päättyminen viime talvena vei mut semmoiseen alemmuustilaan, että koko vuonna olin saanut seksiä vaan kaksi kertaa ennen tätä ja sekin rekkalesbon näköiseltä virtahevolta.

vaan mitä tästä voisi oppia, tai jättää oppimatta. Jos mä nyt alan luulemaan, että naisten iskeminen on helppoa, kuin heinänteko ja sitten joudun turhautumaan, niin olisiko se pahempi taakka mun mielenterveydelle, kuin pitää tätä yksittäistapauksena, joka sattuu kerran elämässä munkaltaiselle rappiolle omistautuneelle "luuserille". Vai onko se oikeasti fakta, että naisen iskeminen ei olekkaan vaikeaa, jos vaan yrittää(siitä huolimatta, että tällaisiakin palstoja tarvitaan) ja kaikilla on ainakin teoreettiset mahdollisuudet priimasaaliiseen?

5

262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä pyörryn!

Olisit nyt laittanu vielä loton vetään samana päivänä jos tollanen tuuri käy :D

Mut joko tuuria tai sitten humalatilasta johtuva rentous jolloin ei ole niin estoinen vaikkapa jutteleen niitä näitä niin hän vaan lämpeni sinulle.

• women touch

Luusereillakin onnistaa! Ota itsesä nyt niskasta kiinni ja yritä samaa selvinpäin ja siistinä mutta niiiin rentona...:) toivotavasti istun penkillää...

• Ex pimp

No niin kuin sanoin, niin kuinka monta rähjäistä pahista olet nähnyt täällä palstalla valittavan sitä, kun seksiä ei ole ja naisen iskeminen ei onnistu.

Et tunne voimiasi, kuomaseni.

• Kaikilla on mahdollisuus saada kaikkea, ainoa mikä sen estää on oma epävarmuus ja ajatus siitä ettei ole mahdollisuuksia.

• paras tapa

johtuu siitä, ettet heittänyt mitään imelää "iskurepliikkiä". aloit vaan juttelemaan. sellasesta se lähtee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2294
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      174
      1878
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1446
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      243
      894
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      68
      816
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      692
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe