Minulla on kun aloitin juomaan maanantaina ja joka päivä juonu noin 24 olutta tai litran viinaa? Välillä tuntuu että en ole edes humalassa mutta sitten kun nouden tuolista hyvä että pysyn pystyssä..
Mitenköhän paljon promilleja?
9
205
Vastaukset
- dfsdfsdfsdds
Jos tietäisi painosi ja sukupuolesi, asia olisi helppo laskea.
- Vaasan juoppoo
Kun poliisiauto sattuu olemaan parkissa, pyydä puhaltamaan. Yleensä antavat ja kertovat, paljonko näyttää.
- ei ei
Veikkaisin, että jos kyse noin 70 kiloisestra miehestä, juodut määrät ei pidä paikkaansa. Olisit vähintään 7 promillen humalassa.
- 888888
Kuule, maksa polttaa alkoholia juodessakin.
Olen tuntenut tyypin, joka joi enemmänkin, ja vielä käveli ja puhui. - turpo urpo
888888 kirjoitti:
Kuule, maksa polttaa alkoholia juodessakin.
Olen tuntenut tyypin, joka joi enemmänkin, ja vielä käveli ja puhui.70 kiloinen polttaa yhden annoksen noin 1 tunnissa ja 30 minuutissa. Tokihan alkoholia palaa juodessakin, mutta kuten huomaat, 24 annoksen palamiseen menee reilusti yli 30 tuntia. Ja kun vuorkaudessa on 24 tuntia, niin...
Kun jatkaa samaa tahtia viikon, huomannet, että pormillet olisivat aivan taivaissa, koska juomaa tulee sisuksiin jatkuvasti reilusti enemmän kuin maksa kerkiää polttaa sitä pois.
Voihan tosin kyseessä olla jonkunlainen turbomaksa :P
- Druuuuuuuunk
No olen mies ja paino siinä 70 kiloa, kuten näkyy pystyn ihan hyvin kirjoittamaan järkeviä mutta välillä tulee olo että ihan kännissä:D..Varsinkin kun pitäis kävellä ja tehdä jotain järkevää..mutta ei muuten tunnu että oisin humalassa ainakaan paljoa, vaikka promillet varmaan taivaissa:D
- =====
Viinojen loputtua oletkin sitten puoliraatona sängyn pohjalla hikoilemassa, tärisemässä ja viettämässä unettomia öitä.
- Druuunk
Onneks on unettomuuten lääkkeet:) Se hikoileminen tosin on perseestä..On vaan sattunu viime aikoina kaikkea pahaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463