parisuhteessa oltu mieheni kaa yli 9-vuotta.mies mielellään töiltään päästessään juo vaan olutta naamaansa.makaa seuraavan päivän.välillä vetää vielä seuraavanakin iltana olutta.onko mielestänne väärin kun haluaisin niitä hommia pari kertaa viikossa,se oisi mulle riittävä.miestä innostaa vaan 8-päivän välein.minä kun otan puheeksi että kaljaa kittaat enemmän kuin olet minun kanssa.sanoin että lempisit mua useemmin.ni se tuumas vaan että mitä se lempiminen on.ajatelkaa.eli ei välitä mitään.rupesin nukkuun eri huoneessa niin mua on alkanut ottaan päähän tollanen äijä.aina vaan työ työ.kalja kalja.mitä teen?
"sen väheneminen"
6
141
Vastaukset
- Mene kouluun
ja varsinkin äidinkielen tunnille.
- D.S.
Jos kaveri on alle 60-vuotias, niin ei voi kuin sääliä. Elämänjano näyttää loppuneen. Himo ja naisen tarve kertoo miehen elämänvoiman, viriilisyyden ja kilpailukyvyn. Liekö miehesi luotu muonaksi muille...
Tee asia selväksi hänelle. Jos ei usko, hanki väliaikainen rakastaja. jos ei usko sittenkään, pistä vaikka vaihtoon. Mitäs tuollaisella tahdottomalla nesteimurillakaan tekee?- J-P.Ä
En mää ole tollainen vaikka olen pitkälle ylikin 60 vuotta.
- No jätät sen sian
Miksi sinä olet suhteessa juopon kanssa?
- mies 36 vuotta
Sano vaan suoraan et haluut nus..sia parikin kertaa viikossa. Ei juopon kanssa voi seurustella ja silta ei saa seksiä. mulla olis panohaluja . missäs asustelet?
- Daddy Cool
Erohan tuosta näyttäs olevan tulossa jollakin aikajänteellä. Läheisyyden ja seksin puute parisuhteessa on aika turhauttavaa.
Menkää pariterapiaan tai parisuhdeleirille ennen kuin on liian myöhäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509