Minua ärsyttää *pullukat* naiset

buster man

jotka kehuvat olevansa fyysisesti hyvässä kunnossa ylipainostaan huolimatta. Ja aina vakuuttelevat, että voivat nykyisessä kehossaan paremmin kuin esimerkiksi 20 kg hoikempina. Totuus on se, että nuo ovat juuri niitä puuskuttajia, jotka lenkkipolulla naama punaisena hölkkäävät 200m ja sitten kävelevät puoli kilsaa. Onko tuollainen hyvää fyysistä kuntoa?

Mies voi olla hyväkuntoinen, vaikka vähän ylimääräistä mahaa sattuisi löytymäänkin. Lisäksi mahan voi helposti peittää vyön käytöllä ja käyttämällä sopivan väljiä villapaitoja. Jos jalat ja ylärintakehä ovat vielä hoikanlaiset, kokonaisuus näyttää hyvältä.

14

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyn haamu

Voihan sitä pettää itseään noinkin.

• -------

Nyt kannattaa kuunnella, sillä Älyn haamu tietää itsensä pettämisestä kaiken. Mestari alalla.

• Älyn haamu
        ------- kirjoitti:

Nyt kannattaa kuunnella, sillä Älyn haamu tietää itsensä pettämisestä kaiken. Mestari alalla.

Hienoa että minut otetaan tosissaan. Voisin kertoa muutaman totuuden rumista naisistakin.

• WrappedInPlastic
        Älyn haamu kirjoitti:

Hienoa että minut otetaan tosissaan. Voisin kertoa muutaman totuuden rumista naisistakin.

"Voisin kertoa muutaman totuuden rumista naisistakin."

Hmm.. ne on ehkä jo kuultu ;)

• keskikokoinen

Lihaskunto isompana niin naisella kuin miehellä voi olla aivan muuta kuin laihana luikkuna. Ihmisen voimaantumisen kokemus ei onneksi ole suoraan kiinni kiloista. Mä arvostan niitä, jotka käy sen parin kilsan lenkkipolun vaikka 20 kg ylipainon kanssa kuin niitä, jotka vois mennä kymmenen, mut ei mene. Ja se virkistynyt ja energinen olo voi olla tosiaan aivan jotain muuta lenkin jälkeen isollakin, kuin hoikalla joka ei ulkoile. Toisaalta se hyvänolontunne voi olla itsensä hyväksymistä. Sitähän sitä aina sanotaan, ett hyväksy itsesi. Sitten kun joku tekee, täältä tulee valitusta. Ei sen noin pitäisi mennä.
      Lisäks on ne vähän muut asiat monesti ihmisessä tärkeitä, kuin kilot ja niiden jakautuminen. Mä olen alkanut erottaa ihmiset niin, että joillakin voi olla hoikka varsi, mut plösähänyt mieli. Sit voi olla isompi energisempi ihminen. Se elämän kunto voi olla sen energisyyden kokemusta.

• seli seli

Naiset ovat uskomattoman taitavia selittämään asiat parhain päin. Ylipainoinen nainen on omasta mielestään "näyttävä", vaikka muiden mielestä näyttävyys muuttuisi jo nähtävyydeksi.

"Kannan kiloni ylpeydellä". Ihan kiva, mutta pelkkä tyytyväisyyskin riittäisi, etenkin kun puhutaan merkittävästä terveysriskistä.

"Onhan se hyvä että naisessa on mistä ottaa kiinni". Ainakaan minulla ei ole vielä ollut sellaista ongelmaa että hoikka tai normaalipainoinen nainen olisi jotenkin lipsahtanut otteestani.

• miks sä ärhennät?
        seli seli kirjoitti:

Naiset ovat uskomattoman taitavia selittämään asiat parhain päin. Ylipainoinen nainen on omasta mielestään "näyttävä", vaikka muiden mielestä näyttävyys muuttuisi jo nähtävyydeksi.

"Kannan kiloni ylpeydellä". Ihan kiva, mutta pelkkä tyytyväisyyskin riittäisi, etenkin kun puhutaan merkittävästä terveysriskistä.

"Onhan se hyvä että naisessa on mistä ottaa kiinni". Ainakaan minulla ei ole vielä ollut sellaista ongelmaa että hoikka tai normaalipainoinen nainen olisi jotenkin lipsahtanut otteestani.

Entä sitten vaikka selittäisivät? Mitä siitä, jokainen saa pitää mielipiteensä, mutta kiusata ei toisia tarvi! Miksi sun pitää puuttua asiaan, onko sun oma ulkonäkö sulle jotenkin hankaluus kun noin hanakasti riivaat toisia asialla? Voi ylipainoiset olla näyttäviä, jos passaa persoonaan. Ja makuasia, siitä voidaan vain riidellä ja riitaahan sinä tässä haastatkin. Ja mitä se sua kiusaa, mitä mieltä joku on vaikka varpaidensa väleistä tai kiloistaan, kauhea ongelma? On se terveysriski joo, mut on niitä paljon muitakin. Yks paha on se, et jos pinnaa alkaa kiristää liikaa, varo ettei satu kohdalle. Jos sulla on kerran hyvä tilanne, ni älä muita kiusaa. Ja lisäksi ettet kuvittelisi outoja; itse olen normaalinkokoinen enkä siks puolustele ylipainoisia, että itse olisin. Se kuitenkin on heidän oma asia, jos onkin haitallista.
        Musta toisten ulkonäön perusteella arvosteleminen on ala-arvoista. Ulkonäköä ei välttämättä voi täysin valita.

Ja jos joku kantaa kilonsa ylpeydellä niin siitä vaan. Ei pitäis sulla tuon asian painaa.

• Muoti-intoilija

Käytätkö sitä vyötä vatsakummun päällä vai siellä röllykän alapuolella näkymättömissä?

• nainennnnnnnnnnn

"Mies voi olla hyväkuntoinen, vaikka vähän ylimääräistä mahaa sattuisi löytymäänkin. Lisäksi mahan voi helposti peittää vyön käytöllä ja käyttämällä sopivan väljiä villapaitoja. Jos jalat ja ylärintakehä ovat vielä hoikanlaiset, kokonaisuus näyttää hyvältä. "

Olen eri mieltä. :P

• Hiljaa rivissä!

Naisten mielipidettä ei kysytty.

• painonnostaja

kyllä isokokoinen ja pulska ruåttin alppinisti (en muista nimeä) moninkertainen kultamitalistinainen olisi paljon kovemmassa kunnossa kun joku hintelä tyttölapsi joka jaksa juosta 1 km matkan. Koolla ei ole kunnon kanssa mitään tekemistä. Suomen olympiavoittaja kuulantyönnössä (en muista nimeä) myös hakkaisi tollaset Buster-miehet mennen tullen. Samoin minä vaikka olenkin nainen.

• ytfftgyhjk

No onko sinun sitten pakko katsella niitä pullukoita? Kiinnitä ulkona liikkuessasi huomio niihin ihmisiin jotka eivät ärsytä.

• Aivan sama

Ei minua kiinnosta pätkääkään, jos sinua ärsyttää.

Minä pidän kivoista naisista riippumatta siitä ovatko pullukoita vai hoikempia malleja. Mutta sitten taas minä saan ja sinä et.

• FF

Ihan kadulla tai lenkkipolulla pysäyttelevät sinut ja alkavat kehua kunnollaan? Vai missä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe